Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Βουλή: Όχι στην άρση ασυλίας 166 βουλευτών για εσχάτη προδοσία λόγω εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας

Σήμερα 01.03.2017 και  Ώρα 13.00΄ – συνεδρίασε η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας με θέμα ημερήσιας διάταξης: Συζήτηση επί αιτήσεων άρσεως ασυλίας Βουλευτών, σύμφωνα με το άρθρο 62 του Συντάγματος και τα άρθρα 43Α και 83 του Κανονισμού της Βουλής.
Οι 166 είχαν κατηγορηθεί από χιλιάδες πολίτες για εσχάτη προδοσία διότι το 2013 υπερψήφισαν το Σχέδιο Νόμου  “Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του ν. 4093/2012κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Έγκριση των Σχεδίων των Συμβάσεων Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Ε.Τ.Χ.Σ.), της Ελληνικής Δημοκρατίας, του Ελληνικού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (Τ.Χ.Σ.) και της Τράπεζας της Ελλάδος (ΤτΕ), με τίτλο «Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης», της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ, με τίτλο «Σύμβαση Διευκόλυνσης Διαχείρισης Υποχρεώσεων ΣΙΤ» και της Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης μεταξύ του Ε.Τ.Χ.Σ., της Ελληνικής Δημοκρατίας και της ΤτΕ, με τίτλο «Διευκόλυνση αποπληρωμής Τόκων Ομολόγων», παροχή εξουσιοδοτήσεων για την υπογραφή των Συμβάσεων» και άλλες επείγουσες διατάξεις.
Πρωτοστάτες ήταν το Κίνημα Ανεξάρτητων Πολιτών – ΣΠΙΘΑ του Μήκη Θεοδωράκη, η δικηγόρος Αθηνών Ντόρα Κρητικοπούλου, ο δι­δά­κτωρ κοι­νω­νι­κών ε­πι­στη­μών Θεοφάνης Μαλκίδης, ο πολιτευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Γεωργούλας Αλέξανδρος, και ο καθηγητής συνταγματικού δικαίου Γιώργος Κασιμάτης, το κείμενο του οποίου παραθέτω στη συνέχεια. Όλες τις πληροφορίες που αφορούν τη πληθώρα των καταγγελιών Εσχάτης Προδοσίας και την αίτηση σύλληψης βουλευτών θα τις βρείτε ΕΔΩ
Σύμφωνα με τα parapolitika τα αιτήματα άρσης ασυλίας απορρίφθηκαν και η πλειοψηφία της Επιτροπής συμφώνησε ότι οι δικογραφίες θα μπορούσαν να μην είχαν διαβιβαστεί καν στη Βουλή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο βουλευτής ο οποίος εκπροσωπεί τη Νέα Δημοκρατία στην Επιτροπή Γιώργος Γεωργαντάς ήταν ένας εκ των 166, με αποτέλεσμα να τον αντικαταστήσει ο Κώστας Τζαβάρας, ο οποίος είχε απουσιάσει από την ψηφοφορία του 2013 λόγω χειρουργικής επέμβασης στην οποία είχε υποβληθεί.
Επισήμανση: Η βουλευτική ασυλία δεν καλύπτει τα αυτόφωρα κακουργήματα (Άρθρο 62 Σ)

imagehandler-ashx
14.01.2013
Γιώργος Κασιμάτης
Η Βουλή ψηφίζει σήμερα τη “Σύμβαση Τροποποίησης της Κύριας Σύμβασης Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης” που υπεγράφη στις 7.12.2012 μεταξύ δανειστών και Ελλάδας. Με τη διαδικασία αυτή οι Βουλευτές που θα ψηφίσουν αυτή τη Σύμβαση θα πρέπει να γνωρίζουν τι θα ψηφίσουν.
Με τη Σύμβαση αυτή συνεχίζει να νομιμοποιείται ολόκληρο το σύστημα όρων και διαδικασιών που θεσπίστηκαν με τα προηγούμενα Μνημόνια και παραβιάζουν θεμελιώδεις αρχές της κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, του Συντάγματος, των Συνθηκών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Διεθνούς Δικαίου. Συγκεκριμένα, αναφέρω επιγραμματικά τα έξης:
1.Συνεχίζει να ισχύει ως βασικός όρος του δανεισμού της χώρας η παραίτηση από τα δικαιώματα προστασίας του κράτους και της περιουσίας της, τα οποία παρέχουν το Σύνταγμα, το ευρωπαϊκό δίκαιο και το διεθνές δίκαιο (παραίτηση από όλες τις «ασυλίες» και από την εθνική κυριαρχία, που προβλέπεται για όλες τις Συμβάσεις Δανεισμού και του Προγράμματος Δημοσιονομικής Προσαρμογής –«Μνημόνια»-).
2.Συνεχίζεται η καθολική δέσμευση του συνόλου της περιουσίας του ελληνικού κράτους (κινητά, ακίνητα, τίτλοι, ολόκληρος ο υποθαλάσσιος και ορυκτός πλούτος της χώρας κ.λπ.) υπέρ των δανειστών και «όσο υπάρχει το χρέος» –ανεξαρτήτως αν η Ελλάδα εξοφλεί τις τοκοχρεωλυτικές υποχρεώσεις της ή όχι. Δηλαδή, η Ελλάδα δεν μπορεί να αξιοποιήσει την περιουσία της χωρίς την έγκριση των δανειστών και του ΤΑΙΠΕΔ, μέσω δε του Ταμείου κάθε έσοδο από αξιοποίηση θα περιέρχεται στους δανειστές.
3.Η Ελλάδα δεν έχει τη δυνατότητα να συνάψει με καμιά άλλη χώρα, ούτε με ιδιωτικό φορέα –ελληνικό ή ξένο- επιχειρήσεων συμφωνία που να περιλαμβάνει αξιοποίηση περιουσιακού της στοιχείου, χωρίς την έγκριση των δανειστών και του ΤΑΙΠΕΔ – που αποτελεί επαίσχυντο και παράνομο θεσμό πλήρους υποθήκευσης του Ελληνικού Κράτους.
4.Για τις υποχρεώσεις της Ελλάδας ισχύει το αγγλικό δίκαιο, που δεν αναγνωρίζει δικαιώματα στον οφειλέτη δανεισμού. Ισχύει, επίσης, η δικαιοδοσία των αγγλικών δικαστηρίων για το Α΄ Μνημόνιο και των δικαστηρίων του Λουξεμβούργου για τα επόμενα «Μνημόνια». Οι δανειστές, όμως –μόνο αυτοί- έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν και τα ελληνικά δικαστήρια. Στηρίζονται προφανώς και στις επαίσχυντες πιστοποιήσεις νομιμότητας που παρέχουν πρόθυμα σε κάθε βήμα δέσμευσης της Ελλάδας οι αρμόδιοι βάσει των Συμβάσεων Δανεισμού νομικοί σύμβουλοι του Κράτους, οι οποίοι διαπράττουν σοβαρή παράβαση καθήκοντος.
5.Οι δανειστές –το ορίζει ρητά η Σύμβαση που ψηφίζεται σήμερα- μπορούν να προχωρούν σε κατάσχεση, αν δεν εκπληρώνονται οι Συμβάσεις Δανεισμού, σε κάθε περιουσιακό στοιχείο του Κράτους και της Τράπεζας της Ελλάδος, χωρίς κανένα περιορισμό (μπορούν να κατάσχουν ακόμη και τα χρήματα του κρατικού προϋπολογισμού που είναι κατατεθειμένα στην Τράπεζα της Ελλάδος και είναι προορισμένα για την πληρωμή των δαπανών –μισθών, συντάξεων, δαπανών εθνικής άμυνας, παιδείας, υγείας κ.λπ κ.λπ.) ).
6. Η διαδικασία ψήφισης διεθνών συμβάσεων που ακολουθείται και ακολουθήθηκε και το Μάρτιο του 2012 είναι αντίθετη στο Σύνταγμα και στο διεθνές δίκαιο. Ως διεθνείς Συμβάσεις είναι ανυπόστατες και δε δεσμεύουν της Ελλάδα νομικά.
7.Η σημερινή διαδικασία παραβιάζει άλλη μια φορά την κοινοβουλευτική και την αντιπροσωπευτική αρχή για την κύρωση διεθνών Συμβάσεων που εγγυώνται το Σύνταγμα και το διεθνές δίκαιο. Επιπλέον εξευτελίζει τη λαϊκή αντιπροσωπεία και τη Βουλή των Ελλήνων: (α)Διεθνείς Συμβάσεις τόσο μεγάλης σημασίας, αντί να κυρωθούν με ειδικό νόμο και να συζητηθούν στη Βουλή με άνεση, έρχονται με τη διαδικασία του επείγοντος, εντάσσονται σε ένα από τα τελευταία άρθρα κοινού νομοσχεδίου (στη σημερινή περίπτωση στο άρθρο 53 σαν να είναι μια απλή τροπολογία). (β) Η κύρια Σύμβαση που υπεγράφη στις 15.3.2012 και περιέχει τις βασικές δεσμεύσεις και τροποποιείται με αυτή που φέρανε σήμερα στη Βουλή μοιράστηκε στους Βουλευτές; Έχει κυρωθεί με νόμο; (γ) Είχε εγκριθεί από τη Βουλή «Σχέδιο Σύμβασης» -κάτι που έγινε πρώτη φορά στα κοινοβουλευτικά χρονικά και δεν ήταν μόνο άκυρη η έγκριση, αλλά και ξεφτέλιζε το Κοινοβούλιο- αυτό το «Σχέδιο» είναι η κύρια Σύμβαση; Η υπογεγραμμένη «Κύρια Σύμβαση Χρηματοδοτικής Διευκόλυνσης» της 15.3.2012, που τροποποιείται σήμερα δεν έχει κυρωθεί από τη Βουλή, ούτε μοιράστηκε στους Βουλευτές, όπως έχει υπογραφεί!!! Σήμερα έφερε η Κυβέρνηση για ψήφιση μόνο τις τροποποιήσεις του της Σύμβασης της 7.12.2012!!! Έτσι, η Βουλή, στην πραγματικότητα, δεν ξέρει τί ψηφίζει. Έτσι έχει καταντήσει το πολίτευμα και το Σύνταγμα.
8.Πάντως, όλες αυτές οι διαδικασίες είναι αντίθετες στο Σύνταγμα και νομικά ανυπόστατες. Τα κόμματα και οι βουλευτές που δεν επιθυμούν να συμβάλουν ούτε στις πρωτοφανείς δεσμεύσεις της Ελλάδας, ούτε στον πρωτοφανή εξευτελισμό του Αντιπροσωπευτικού Σώματος, του Συντάγματος και της Δημοκρατίας, αν δεν υποχωρεί η κυβερνητική πλειοψηφία στη Βουλή, οφείλουν να αποχωρήσουν από τη Βουλή. Θα είναι μια πράξη σύμφωνη με το Σύνταγμα και το ακροτελεύτιο άρθρο του, που θα εκφράσει κατά τον πιο σαφή τρόπο την αντίθεση προς την καταπάτηση του πολιτεύματος και των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη από τους δανειστές του και με τη συνεργασία των βουλευτών που στηρίζουν όλες αυτές τις παράνομες συμφωνίες. Θα εκφράσει το δικαίωμα και την υποχρέωση του Αντιπροσωπευτικού Σώματος να αντιστέκεται στην καταπάτηση της εθνικής κυριαρχίας, της λαϊκής κυριαρχίας και των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη, καθώς και των ζωτικής σημασίας συμφερόντων της Ελλάδας. Θα εκφράσει ακόμη τη στήριξη στον ελληνικό λαό που συνεχώς εξαθλιώνεται και ποδοπατείται.
9.Τέλος, οι αντίθετοι προς αυτό τον εξανδραποδισμό της Ελλάδας και την διαρκή καταπάτηση κάθε νομιμότητας Βουλευτές οφείλουν οργανωμένα και θεμελιωμένα να προχωρήσουν σε διαβήματα ενημέρωσης για τις παραβιάσεις θεμελιωδών αρχών της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, δικαιωμάτων του ανθρώπου και της εθνικής κυριαρχίας τους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς: Το Συμβούλιο της Ευρώπης, Το Διεθνές Γραφείο Εργασίας, τον Διεθνή Οργανισμό Προστασίας των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στη Γενεύη, την Ευρωπαϊκή Ένωση και κάθε άλλον Διεθνή Οργανισμό για την προστασία θεμελιωδών άρχων και δικαιωμάτων του ανθρώπου.
10. Πρέπει να σημειώσω, ότι το αρμόδιο Όργανο για την προστασία των κοινωνικών δικαιωμάτων του Συμβουλίου της Ευρώπης έχει γνωματεύσει ότι οι περικοπές των συντάξεων και άλλων κοινωνικών δικαιωμάτων είναι παράνομες. Γιατί η ΑΔΕΔΥ και η ΓΕΣΣΕ που έχουν τη Γνωμάτευση δεν την έχουν προβάλει;; Γιατί η Βουλή δεν την προβάλλει;
Πειραιάς, 14.1.2013
Γιώργος Κασιμάτης

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΝ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ

Με λεπτομερείς χάρτες που δημοσίευσε πρόσφατα η «Τουρκική Ανώνυμη Εταιρεία Πετρελαίου», η ΤΡΑΟ, καταδεικνύονται με σαφή τρόπο οι τουρκικές επιδιώξεις όσον αφορά τα ενεργειακά κοιτάσματα κυρίως στην ανατολική Μεσόγειο και πέριξ της Κυπριακής Δημοκρατίας.Στον παρακάτω χάρτη  φαίνεται ξεκάθαρα ότι το Καστελόριζο και η πέριξ αυτού ελληνικές νησίδες, αποτελούν βασικό εμπόδιο στις τουρκικές επιδιώξεις. Με σκούρο μπλε και μαύρες διαγώνιες γραμμές φαίνονται οι τουρκικές απόψεις περί τουρκικής ΑΟΖ στην περιοχή που καταργούν τελείως το Καστελόριζο.
Στον παρακάτω χάρτη  φαίνονται οι τουρκικές έρευνες της ΤΡΑΟ και οι τουρκικές διαπιστώσεις για την ύπαρξη μεγάλων ενεργειακών κοιτασμάτων στην ευρύτερη περιοχή πέριξ της Κύπρου, στην ανατολική Μεσόγειο. Και εδώ καταργείται το Καστελόριζο και διακόπτεται κάθε επαφή της ελληνικής ΑΟΖ με την κυπριακή.

Στον παρακάτω χάρτη  οι Τούρκοι προβάλουν γενικότερα την δική τους ΑΟΖ στην ανατολική Μεσόγειο. Μέσα και ολόκληρη η Κύπρος!
Τέλος στον παρακάτω χάρτη προβάλλεται ξεκάθαρα η τουρκική στόχευση να διεκδικήσει στο μισό Αιγαίο.
Το ενεργειακό πρόβλημα είναι αυξημένο ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια στην Τουρκία. Σε συνδυασμό με τις τρέχουσες εκρηκτικές εξελίξεις δημιουργεί ένα αρκετά εύφλεκτο πεδίο στις ελληνοτουρκικές σχέσεις.
Όσον αφορά την ελληνική στάση δεν αρκεί μόνο η επίκληση του διεθνούς δικαίου που σίγουρα είναι με την ελληνική πλευρά. Παράλληλα θα πρέπει να θωρακιστεί η άμυνα αλλά και κυρίως να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συμμαχίες που θα αποδυναμώσουν τις τουρκικές θέσεις και εδώ υπάρχει ένα ευρύ πεδίο διπλωματικών «επιχειρήσεων».
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος www.nikosxeiladakis.

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ …ΠΟΙΟ ΜΗΝΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ….

ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ . Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ….. ΠΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 2»3΄’12

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

«Μυστική επέμβαση» ΗΠΑ απέτρεψε ΕΙΣΒΟΛΗ στο Καστελόριζο! – Τι αναφέρουν Ισραήλ και Τουρκία!

tourkia apobasi
Λίγες ώρες μετά την προειδοποίηση του καθηγητή Ι.Μάζη περί επικείμενης απόβασης των Τούρκων στο Καστελόριζο, ο τουρκικός τύπος αναφέρει πως υπήρχε μυστική «επέμβαση» των Ηνωμένων πολιτειών στην διένεξη που έχει προκύψει με θέμα τις βραχονησίδες Ίμια αλλά και γενικότερα την ένταση στο Αιγαίο.
Η «μυστική» παρέμβαση πραγματοποιήθηκε από Αμερικανούς διπλωμάτες με σκοπό την μείωση των εντάσεων σε δύο χώρες, που αποτελούν τους κύριους «πυλώνες» του συστήματος ασφαλείας του ΝΑΤΟ στην ΝΑ Μεσόγειο.
Η Ουάσινγκτον, υποστήριξε ότι δεσμεύεται στο να μειώσει και άλλο την αυξανόμενη ένταση μεταξύ της Τουρκίας και της Ελλάδας.
Η αμερικανική παρέμβαση σε Αθήνα και Άγκυρα ενδεχομένως να αποσόβησε προετοιμασμένη τουρκική εισβολή σε ελληνικό νησί, η οποία ήταν σχεδόν έτοιμη.
«Άλλες πληροφορίες» από τις ισραηλινές μυστικές υπηρεσίες κάνουν λόγο για τουρκικό σχέδιο για κατάληψη του Καστελόριζου.
Εκτίμηση των ισραηλινών υπηρεσιών είναι ότι «πράγματι υπάρχει ανεξήγητη κλιμάκωση της τουρκικής επιθετικότητας έναντι της Ελλάδας».
Οι Ισραηλινοί αναλυτές χαρακτηρίζουν «ακατανόητες» τις κινήσεις της Άγκυρας, καθώς η επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων και ειδικά της Αεροπορίας είναι σε πολύ χαμηλό σημείο.
Οι Ισραηλινοί εκτιμούν ότι «στα Δωδεκάνησα βρίσκεται η εστία της σύγκρουσης και πιθανότατα σε ένα εκ των Μεγίστη (Kαστελόριζο), Ρω και Στρογγύλη. Στα Ιμια ή στην Παναγιά ή σε άλλα σημεία του Αιγαίο, απλά θα εκβιάσουν κίνηση, αλλά δύσκολα θα ρισκάρουν».
Τα νησιά είναι μακριά από την ηπειρωτική Ελλάδα, δεκάδες μίλια ή εκατοντάδες μακριά από την Ρόδο και την Κάρπαθο, τα τρία αυτά νησιά «συγκρατούν» την ελληνική ΑΟΖ η οποία συναντάται με την κυπριακή ΑΟΖ.
Ο Τούρκος εθνικιστής πολιτικός Ντεβλέτ Μπαχτσελί τόνισε ότι αξιωματούχοι των ΗΠΑ, εργάζονται πυρετωδώς για τη μείωση των εντάσεων, μεταξύ των δύο χωρών.
Η Ουάσιγκτον έχει μια έντονη ανησυχία ότι μεταξύ των δύο μελών του ΝΑΤΟ, υπάρχει φόβος ακόμη και για πόλεμο και αποσταθεροποίηση ολόκληρης της συμμαχίας.
Η σταθερότητα στο Αιγαίο είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την περιφερειακή στρατηγική των ΗΠΑ, όπως έχει φανεί και από την πολύ σημαντική στρατιωτική κινητικότητας. Το αεροπλανοφόρο “USS George H.W. Bush” στάθμευσε για δεύτερη εβδομάδα στον Ναύσταθμο της Σούδας.
Πριν από λίγες ημέρες (25/2), η 10η Ταξιαρχίας Αεροπορίας Στρατού των ΗΠΑ χρησιμοποίησε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ως σταθμό για την αποβίβαση εννέα ελικοπτέρων τύπου Μπλακ ΧΟκ και 70 ακόμη τμημάτων εξοπλισμού, τα οποία θα προωθηθούν στην Ανατολική Ευρώπη, στο πλαίσιο της επιχείρησης, «Atlantic Resolve». Κατά την άφιξή των ελικοπτέρων, παρόντες ήταν ο πρεσβης των ΗΠΑ Τχζέφρι Πάιατ, ο αρχηγός των Αμερικανικών Χερσαίων Δυνάμεων Ευρώπης Μπεν Χότζις και ο αρχηγός ΓΕΣ Αλκ. Στεφανής ο οποίος μάλιστα δήλωσε ότι η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει στο ΝΑΤΟ «τη σημαντική στρατηγική θέση της, σταθερότητα και τον επαγγελματισμό των στρατιωτών μας».

Όπου όμως και να θελήσουν να χτυπήσουν οι Τούρκοι οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις θα είναι πανέτοιμες για να ανταποδώσουν το «χτύπημα», κάνοντας τον Ερντογάν να μετανιώσει την ώρα και την στιγμή που τα έβαλε μαζί μας.

pentapostagma

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

«ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»

ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΦΡΑΙΜ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΝΟΙΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΩΡΑ !!!
 ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥ
<< ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ  ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΕΔΩΣΑΝ ΟΜΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ …
ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΓΙΝΕΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ … ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΙΕΡΟΥΣ, ΤΟ ΡΕΜΠΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΥΣ, ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΣΤΟΝ ΓΠΠ …  ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ  ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΠΡΟΣΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ …
ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑ … ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΡΩΣΤΙΑ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ Η ΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΡΙ…
ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΙ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ, ΑΓΝΟΗΘΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ (ΟΧΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ … ΘΑ ΑΠΛΩΣΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΘΑ  ΘΕΣΕΙ ΣΕ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΛΕΣ ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ … ΔΩΡΕΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ, ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΠΙΣΤΩΝ (ΜΑΓΙΑ) ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ …ΘΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΣ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ: «ΟΤΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΔΙΑΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΗΣ ΡΗΝΑΝΙΑΣ, ΣΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΩΜΕΝΗ Η ΡΩΣΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ» ΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Ο ΠΡΟΦΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ … ΟΛΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΟ ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ …>>
ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Η ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΩ: (ΧΙΛΙΑΡΜΕΝΟ: ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ) (ΑΙΓΙΑΛΙΤΙΔΑ – ΑΟΖ: ΠΑΙΣΙΟΣ) (7 ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ – ΚΟΥΡΔΙΚΟ – ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ: ΒΑΤΟΠΕΔΙΝΟΣ «ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ»  http://anargyros61.blogspot.gr/2013/06/blog-post_21.html) (ΣΤΗΜΕΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΤΑΝ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ «ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ»  http://anargyros61.blogspot.gr/2013/10/48.html )
+++

Οι Αμερικανοί «κλείνουν» το Αιγαίο;- Το αεροπλανοφόρο USS George H.W. Bush ξανά για δεύτερη φορά τις τελευταίες ημέρες στη βάση του ΝΑΤΟστο Μαράθι (βιντεο)

Οι Αμερικανοί αποφάσισαν να παρέμβουν  στο Αιγαίο και πάλι,…….διότι «οσφρίζονται» τουρκική προβοκάτσια και αναταραχή σε μια θάλασσα τρομερά σημαντική για τα σχέδια τους στην κόντρα τους με την Ρωσία.   
Το αμερικανικό αεροπλανοφόρο USS George H.W. Bush  κατέπλευσε στο λιμάνι της Σούδας στην  Κρήτη, για δεύτερη φορά τις τελευταίες ημέρες..
Το πολεμικό πλοίο, το οποίο ελλιμενίζεται στο λιμάνι στο Μαράθι, συνοδεύεται  από τρία υπερσύγχρονα  σκάφη του πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ και αναμένεται να παραμείνει στα Χανιά για περίπου δέκα ημέρες. Οι άνδρες του πληρώματός ευρίσκονται ήδη στην Κρήτη.Το αμερικανικό αεροπλανοφόρο έχει  το παρατσούκλι  «Avenger», και μεταφέρει 85 αεροσκάφη και ελικόπτερα και περίπου 6.000 μέλη  πληρώματος.
Σε άρθρο μας με τίτλο (Η Τουρκία ζητά την απόσυρση της νατοϊκής δύναμης από το Αιγαίο για να υλοποιήσει απόβαση σε ελληνική βραχονησίδα), μεταδώσαμε πρώτοι ότι η  Τουρκία ζητά από το ΝΑΤΟ την ολοκλήρωση της αποστολής της ναυτικής δύναμης στο Αιγαίο πέλαγος η οποία αφορά την διακοπή των μεταναστευτικών ροών, για να της μείνει το πεδίο «ελεύθερο» για να πραγματοποιήσει τα σχέδια της εναντίον ελληνικής μικρονήσου ή βραχονησίδας όπως δείχνει η έως τώρα στάση της στα Ίμια.
Αυτό επανάλαβε ο ίδιος προσωπικά ο  Τούρκος υπουργός άμυνας Φικρί Ισίκ στην συνεδρίαση των υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες.
Ο Ισικ εξέφρασε την άποψη ότι το ΝΑΤΟ έχει συμβάλει ελάχιστα στην πρόληψη στο θέμα αυτό , τονίζοντας ότι η χώρα του κάνει όλη την «βρώμικη δουλειά».Το  τουρκικό σχέδιο για πρόκληση επεισοδίου στο Αιγαίο  είναι σε εξέλιξη, καθώς η Τουρκία απαιτεί με ΝΟΤΑΜ  την πλήρη αποστρατικοποίηση των νησιών του Αιγαίου. Mάλιστα η Άγκυρα φθάνει στο σημείο να κατονομάζει ελληνικά νησιά με τουρκικά ονόματα.
Η Τουρκία απαιτεί την αποστρατικοποίηση όλων των νησιών του Αιγαίου από τη Σαμοθράκη μέχρι το Καστελόριζο, ενώ αναφέρει επίσης ονομαστικά με τουρκικά ονόματα τα νησιά Άγιος Ευστράτιος, Ψαρά, Χίος, Ικαρία, Λήμνος, Λέσβος (την αποκαλεί Μυτιλήνη) Σάμος, Τήλος, Χάλκη, Καστελόριζο.
Η Ουάσιγκτον και ο Αμερικανός πρόεδρος Τραμπ μαζί με τους στρατηγούς  του ( εν ενεργεία και εν αποστρατεία) στα κρίσιμα πόστα της νέας κυβέρνησης,  διαβλέπουν μια τάση για ηγεμονία στην Ανατολική Μεσόγειο από τον Ερντογάν , καθώς και μια τάση «φυγής» από την ίδια την συμμαχία, κάτι που θα προκαλούσε ένα «πισώπλατο κτύπημα» στην άμυνα της δύσης.
Για αυτό το Πεντάγωνο αποφάσισε να κάνει την χώρα μας προκεχωρημένη βάση της συμμαχίας στην περιοχή με σκοπό,  πρώτον, να κλείσει τις διόδους στο ρωσικό στόλο και δεύτερον να ελέγξει  τον «ανεξέλεγκτο» Τούρκο πρόεδρο που ονειρεύεται Οθωμανικές αυτοκρατορίες.

Στο πλαίσιο αυτό ο 6ο αμερικανικός στόλος θα «σουλατσάρει» σε Αιγαίο και Α.Μεσόγειο σε μόνιμη βάση πλέον ενώ Αμερικανοί στρατιωτικοί εκπαιδεύονται συνεχώς εντός ελληνικού εδάφους. Η κόντρα Τουρκίας  και ΗΠΑ , παρά τις δηλώσεις και τα χαμόγελα, τώρα μόλις ξεκινάει .http://www..gr/2017/02/

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΓΙΑ…ΕΣΕΝΑ (Βίντεο)

lavish.with.all.my.love.John.Ματθ. 10,29     Δυο στρουθία δεν πωλούνται αντί ενός ασσαρίου, δηλαδή αντί οκτώ λεπτών; Και όμως ένα από αυτά δεν θα πέση νεκρό εις την γην, χωρίς να το επιτρέψη ο Πατήρ σας.
Ματθ. 10,30    Αφού ο Πατήρ σας προνοεί ακόμη και δια τα σπουργίτια, πόσω μάλλον θα προνοή για σας; Σκεφθήτε ότι αι τρίχες της κεφαλής σας είναι γνωσταί και αριθμημέναι από τον Θεόν. (Αυτός σας παρακολουθεί και εις τας πλέον ασημάντους λεπτομερείας της ζωής σας).Ματθ. 10,31     Λοιπόν μη αφήσετε ποτέ τον φόβον να κυριεύση την καρδίαν σας. Από παρά πολλά στρουθία είσθε ασυγκρίτως ανώτεροι σεις.
Γεν. 1,27     Και πράγματι ο απειροτέλειος Θεός εδημιούργησε τον άνθρωπον, τον οποίον επροίκισε με ιδικά του χαρακτηριστικά γνωρίσματα, ώστε να είναι με αυτά εικών του Θεού. Εδημιούργησεν απ’ αρχής άνδρα και γυναίκα
Πραξ. 17,28     Διότι μέσα εις την θείαν αυτού παρουσίαν και αγαθότητα ζώμεν και κινούμεθα και υπάρχομεν, όπως και μερικοί από τους ποιητάς σας έχουν πει. Διότι είμεθα ιδικόν του γένος, πλασθέντες από αυτόν κατ’ εικόνα αυτού και καθ’ ομοίωσιν.
Ιερ. 1,4    Ο προφήτης λέγει• ο Κυριος ωμίλησε προς εμέ και μου είπε•
Ιερ. 1,5      Σε γνωρίζω πολύ καλά, πριν ακόμη σε πλάσσω ως έμβρυον εις την κοιλίαν της μητρός σου και πριν γεννηθής, σε καθιέρωσα εις υπηρεσίαν του έργου μου• σε εγκατέστησα προφήτην δια τα έθνη.
Εφ. 1,11     Δια του Ιησού Χριστού και ημείς οι Χριστιανοί έχομεν εκλεγή, σαν με κλήρον, και έχομεν προορισθή σύμφωνα με την αγαθήν πρόθεσιν του Θεού, ο οποίος ενεργεί και πράττει όλα, όπως ευδοκεί και αρέσει στο θέλημα Αυτού.
Εφ. 1,12      Εχομεν, λοιπόν, προορισθή να είμεθα εις παντοτεινόν έπαινον και ύμνον της απείρου του δόξης και αγαθότητος, ημείς οι Χριστιανοί, που προερχόμεθα από τους Εβραίους, και είχαμεν εκ των προτέρων ελπίσει και επεριμέναμε την δια του Χριστού σωτηρίαν.
Ψαλ. 138,15      Δεν έμεινε κρυπτός και άγνωστος εις σε ο σχηματισμός των οστέων μου, τα οποία διεμορφώνοντο αφανώς εις την κοιλίαν της μητρός μου. Δεν έμεινεν άγνωστος και αφανής εις σε η αρχική μου υπόστασις, όταν εν τη κοιλία της μητρός μου, ως εις τα κατώτατα της γης διεμορφώνετο.
Ψαλ. 138,16     Το άπλαστον και αδιαμόρφωτον εις την κοιλίαν της μητρός μου έμβρυον, το είδαν οι οφθαλμοί σου και στο βιβλίον σου είναι γραμμένοι όλοι οι άνθρωποι. Υπό το ιδικόν σου βλέμμα θα διαπλασθούν ημέραν με την ημέραν ως έμβρυα και θα μεγαλώσουν, και ούτε ένας από αυτούς δεν θα αγνοηθή από σέ.
Πραξ. 17,26     Αυτός έκαμε από ένα αίμα όλα τα έθνη των ανθρώπων, να κατοικούν στο πρόσωπον της γης και ώρισε δια τον καθένα από αυτά προσδιωρισμένους καιρούς εμφανίσεως και ζωής, όπως επίσης και τα σύνορα της κατοικίας των.
Α Ιω. 4,16       Και ημείς από όσα είδαμεν και ηκούσαμεν και εδοκιμάσαμεν εκ πείρας, έχομεν γνωρίσει και έχομεν πιστεύσει εις αυτήν την αγάπην, την οποίαν έχει προς ημάς ο Θεός. Ο Θεός είναι η αγάπη και η πηγή της αγάπης και όποιος μένει εις αυτήν την αγάπην και την ασκεί δια των έργων, μένει εν τω Θεώ και ο Θεός μένει εν αυτώ.

Ευχόμαστε σε όλους τους αναγνώστες μας Καλή Σαρακοστή!

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΕΧΟΝΤΑΣ ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ- ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΚΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΩΝ JUMBO ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ! ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΙ;»ΟΙ PORSCHE ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ»-«ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ;» ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΘΡΗΝΕΙ 1.600 ΝΕΚΡΟΥΣ ΚΑΙ 20.000 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ

.jumbo
 Διαβάστε το….,δείτε τα παιδιά σας και τους αγαπημένους σας στα μάτια…. ΚΑΙ ΜΕΤΑ…κράξτε….ή…
Για μια ακόμα φορά, η χώρα ολόκληρη συγκλονίζεται από ένα τροχαίο.
Αυτή τη φορά, νεκρός δεν είναι ένας γνωστός τραγουδιστής, αλλά μια μάνα με το μωρό της, καθώς και άλλοι δύο. Οι τελευταίοι, επιβάτες μιας Porsche, η οποία έφυγε ανεξέλεγκτη με τρομερή ταχύτητα μέσα στο πάρκινγκ της Εθνικής Οδού, στο 83ο χιλιόμετρο, στο Ύπατο Θηβών. Το βίντεο που κυκλοφόρησε  είναι συγκλονιστικό.
Και τώρα, η μισή Ελλάδα αναρωτιέται: «Ποιος φταίει για το τροχαίο με την Porsche»; Γιατί έγινε αυτή η τραγωδία; Και θα αρχίσουν οι ειδικοί και οι «ειδικοί». Από το «οι Porsche είναι σκοτώστρες«, μέχρι «φταίνε οι πλούσιοι». Και, τι έγινε αλήθεια, γιατί η Porsche μπήκε στο πάρκινγκ έχοντας χάσει ήδη τον έλεγχο; Λάστιχο με πολλά χιλιόμετρα; Αδιαθεσία του οδηγού; Προσπαθούσε να φωτογραφήσει το καντράν; Είχε πάει στην ευθεία της Θήβας να τελικιάσει; Απλά το «έχασε»; Μάλλον δεν θα το μάθουμε. Όλοι αυτό συζητάνε και δηλώνουν σοκαρισμένοι. Δήθεν. Ναι, δήθεν σοκαρισμένοι.

Κι εσύ, δήθεν σοκαρισμένος/η είσαι. Αν δεν ξέρεις ήδη το γιατί, η επανάληψηείναι μήτηρ μαθήσεως και θα ξαναεξηγήσω κάποια πράγματα που έχω ξαναγράψει για την υποκρισία των Ελλήνων στο κλάψιμο των νεκρών και τραυματιών από τροχαία. Γιατί, να ξέρεις, μικρή σημασία έχει το ποιος φταίει στο συγκεκριμένο τροχαίο. Και το ποιος θα φταίει στο επόμενο. Και στο μεθεπόμενο.  

Μια χώρα που θρηνεί 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία κάθε χρόνο, (κατά μ.ο., γιατί έχουν αρχίσει να μειώνονται, λόγω μείωσης της κυκλοφορίας οχημάτων) πώς μπορεί να υποκρίνεται ότι συγκλονίζεται; Και γιατίδεν κάνει κάτι για να μην πάνε χαμένα τα παιδιά της, όπως πήγαν και αυτά; Γιατίστους Έλληνες αρέσει να κλαίνε τα παιδιά, τα αδέρφια, τους γονείς, τους συγγενείς τους;
«Μα, τι λες;», θα πουν κάποιοι. Σε ποιον αρέσει να κλαίει τους ανθρώπους του; Κι όμως! Στους 9 στους 10 Έλληνες, αρέσει. Γιατί το αποδεικνύουν καθημερινά και δίνουν το παράδειγμα στους γύρω τους. Κι αμα τους πεις κουβέντα, θα τ’ ακούσεις.
Σκέψου ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που σήμερα «θρηνούν», αύριο θα περάσουνμε κόκκινο, θα παραβιάσουν το STOP, δεν θα φορέσουν ζώνη, θα μπουν ανάποδα στο μονόδρομο, θα παρκάρουν στη γωνία, θα το πατήσουν λίγο παραπάνω, θα πάρουν το αυτοκίνητο αφού έχουν πιει «δυο ποτηράκια«, θα κάνουν σφήνες και χίλια δυο ακόμα. Και, όταν κάποιος τους ζητήσει το λόγο, θα πουλήσουν «τσαμπουκά». Ψέματα;

Αισθάνομαι σχεδόν γραφικός που με κάθε πολύνεκρο τροχαίο αναγκάζομαι να επαναλαμβάνω το ίδιο πράγμα και τίποτα να μην αλλάζει γύρω μουΟι Έλληνες δεν έχουμε οδηγική παιδεία. Γενικώς έχουμε χαμηλό επίπεδο παιδείας (το οποίο, θεωρώ, ευθύνεται για τα κακά αντανακλαστικά μας στην κρίση), αλλά στην οδηγική, το χουμε τερματίσει. Οι αριθμοί, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές: Σε ό,τι αφορά τα τροχαία δυστυχήματα/ατυχήματα και την οδική ασφάλεια, η Ελλάδα βρίσκεται στην 28η, την τελευταία δηλαδή θέση της Ε.Ε. Κάθε μέρα, θρηνούμεπέντε νεκρούς, πέντε τετραπληγικούς, 10 παραπληγικούς, 60 τραυματίες, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.
Γιατί οδηγούμε έχοντας χεσμένους τους γύρω μας και σα να μη μας ενδιαφέρει αν κάποιος/α μας περιμένει σπίτι; Τι φταίει; 

Τα πάντα. Όλοι μας. Ο καθένας μας ξεχωριστά, που, έστω μια φορά θα πει «δε βαριέσαι». Που δεν παίρνει την οδήγηση στα σοβαρά. Που γράφει τον ΚΟΚ και τη λογική στα παλιά του τα παπούτσια, είτε οδηγεί νταλίκα ή λεωφορείο (ακόμα και σχολικά, ρε αθεόφοβοι) με φθαρμένα λάστιχα, είτε αυτοκίνητο όπως του γουστάρει, είτε μηχανάκι/μηχανή ξεφτιλίζοντας τον ΚΟΚ, είτε ποδήλατοκινούμενος όπως και όπου του καπνίσει (αλήθεια, για εσάς τα φανάρια δεν ισχύουν, ή είστε απέθαντοι;), είτε ακόμα και ως πεζός που «προλαβαίνω να περάσω απέναντι». Γιατί είμαστε μάγκες. Είμαστε έξυπνοι εμείς. Οι άλλοι δεν ξέρουν. Οι άλλοι είναι υπερβολικοί. Γιατί «ντάξει μωρέ τώρα να πούμε«.
Έπειτα, είναι το κράτος. Είναι αυτοί οι άσχετοι καρεκλοκένταυροι, που συμπεριφέρονται στους ιδιοκτήτες ΙΧ σαν να έχουν διαπράξει ποινικό αδίκημα. Που τους έχουν μουρλάνει στη φορολογία, ωθώντας τους, ουσιαστικά, να οδηγούν επικίνδυνα σαπάκια. Μα, βρε μπαγλαμά, δεν αντιλαμβάνεσαι ότι με το να υπερφορολογείς το αυτοκίνητο σε μια χώρα που έχει τρισάθλιες δημόσιες συγκοινωνίες, αναγκάζεις τον ιδιοκτήτη να επιλέξει το πιο παλιό, πιο κακοσυντηρημένο, πιο αν-ασφαλές αυτοκίνητο που υπάρχει; Δεν σου λέει τίποτα βρε πανάσχετε ότι γεμίσαμε με τα μεταχειρισμένα που πέταξαν στα σκουπίδια οι Γερμανοί και οι δικοί μας εξυπνάκηδες γύρισαν τα χιλιόμετρα και τα πουλάνε ως «σχετικά καινούρια»;  Γιατί απαγορεύεις στον Έλληνα οικογενειάρχη να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο για να μετακινεί την οικογένειά του; Γιατί απαγορεύεις στο νέο να αγοράσει το αυτοκίνητο που αγαπά;
Και, συνεχίζοντας με τους φταίχτες, σιγά μην τους ξέχναγα: Φταίνε οι πολιτικοί- άρχοντες της μίζας (όχι μόνο της κεντρικής, αλλά και της τοπικής σκηνής) που παραλαμβάνουν δρόμους -λαιμητόμους, με απίστευτες κακοτεχνίες που οδηγούν σε θανάτους. Και δεν έχει μπει ποτέ, κανένας φυλακή γι’ αυτό! Άνθρωποι πληρώθηκαν για να παραδώσουν κατσικόδρομους! Και οι «εκπρόσωποί μας» τους παρέλαβαν!
Φταίει το σύστημα που επιβάλλει και διατηρεί ηλίθια όρια ταχύτητας -σε πολλά σημεία- μόνο και μόνο για να παραβιαστούν. Που μονοδρομεί δρόμους ανάλογα με το «δόντι» που έχει στο δημαρχείο κάποιος κάτοικος.
Φταίει η Τροχαία που στήνει καρτέρια για να κόψει κλήσεις, αντί να φροντίσει να επιμορφώσει: Να κάνει συστάσεις για κράνος- ζώνη, να βελτιώσει, με αστυνόμευση, τη συμπεριφορά των οδηγών.
Φταίνε οι δάσκαλοι οδήγησης και όλο το σάπιο κύκλωμα το οποίο χορήγησε έναν σκασμό άδειες οδήγησης σε ανθρώπους που δεν θα έπρεπε, επειδή έπεσε το «λαδάκι».
Φταίνε οι διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου που μετέτρεψαν το άθλημα σε έναν κλειστό κύκλο. Μια κλίκα. Που δεν γίνονται οι οδηγοί, οι δάσκαλοι της οδικής ασφάλειας σε αυτή τη χώρα. Γιατί, ο κάθε οδηγός και ιδιαίτερα ο νέος, θα ακούσει με δέος τον «θεό» των ράλλυ. Αλλά, ξέχασα: Αντί να δουν πώς θα μαζέψουν κόσμο στις αναβάσεις και τις πίστες, σφάζονται μεταξύ τους, λες και είναι πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και μετά αναρωτιόμαστε γιατί τα νέα παιδιά εξελίσσονται σε γίδια τα οποία δίνουν διαδικτυακά ραντεβού στο Riba’s για να ξεσπάσουν.
Και φυσικά, φταίμε και οι δημοσιογράφοι, που είμαστε ό,τι να ναι. Φταίω κι εγώ, πιο πολύ απ’ όλους, που, παρότι έχω το βήμα, δεν σου πιπιλάω το μυαλό σε κάθε δοκιμή και παρουσίαση που κάνω ότι το γρήγορο αμάξι θα το ευχαριστηθείς στην πίστα. Ότι το καλό αμάξι είναι αυτό που σε κρατάει πιο ασφαλή. Ότι καλός οδηγός είσαι όταν δεν θέτεις σε κίνδυνο εαυτόν και άλλους. Ότι το υπεργρήγορο αμάξι που σου περιγράφω πώς ανοίγει, μπορούν να το χαρούν μόνο ζωντανοί. Ότι μάγκας είσαι μόνο στην πίστα. Που δεν τα γράφω αυτά και πολλά ακόμα. Βέβαια, αν το κάνω αυτό, δεν θα μου δώσεις ούτε ένα κλικ. Τουλάχιστον όμως, θα κοιμάμαι ήσυχος τις νύχτες.
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την παραδοσιακή για τον Έλληνα αδιαφορία για ό,τι κακό γίνεται γύρω του (μέχρι να αγγίξει το σπίτι του) έχουν δημιουργήσει ένα είδος κουλτούρας. Με την κακή έννοια. Δηλαδή, κάνουμε όλοι τα στραβά μάτια στην παρανομία, επειδή, παρακάτω, θα την κάνουμε κι εμείς.
Και φυσικά, αντί για κατάρες και «φταις», είναι ώρα περισυλλογής. Είναι ώρα να δούμε τι θα κάνουμε εμείς για την ασφάλειά μας και, όταν το φροντίσουμε αυτό και γίνουμε πολιτισμένοι άνθρωποι και όχι ούγκανα επάνω σε λαμαρίνες και πλαστικά, θα διεκδικήσουμε το δίκιο μας για τους δρόμους- ανέκδοτα στους οποίους κινούμαστε. Και πώς θα τα καταφέρουμε;
Σίγουρα, δεν θα περιμένουμε κάτι από κυβερνήσεις και πολιτικούς. Αυτοί, δουλειά τους κάνουν. Χεσμένους μας είχαν και χεσμένους μας έχουν. Άλλωστε, να σου πω και μια αλήθεια, αν είσαι άνεργος/η, παίρνεις οποιοδήποτε επίδομα ή σύνταξη και σκοτωθείς μια μέρα, χάρη θα τους κάνεις. Θα εξοικονομήσουν πόρους. Τι, ψέματα;
Η αλήθεια είναι, άλλωστε, ότι σε αυτό το χάος που συντελεί το ελληνικό κράτος -και εσύ είσαι υπεύθυνος/η για αυτό το χάος, βέβαια- δεν υπάρχει ικανός πολιτικός ή πόλιτικός σχηματισμός που θα πάρει την ευθύνη να συγκρουστεί με συμφέροντα και να αλλάξει το γίγνεσθαι των μεταφορών.
Για παράδειγμα, η χώρα μας έχει ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, η οποία, μόνο φέτος, έχει συνεδριάσει έξι φορές και καμια δεκαριά πέρυσι. Σε αυτές τις φορές, έχει ενημερωθεί από ειδικούς και μη για ζητήματα οδικής ασφάλειας (λες και τα μέλη της είναι εξωγήινοι και κινούνται σε άλλους δρόμους), αλλά, όσο και αν αναζητήσαμε, δεν βρήκαμε κάποιο πόρισμα, ή ακόμα καλύτερα, κάποια δράση της για να φτιάξουν τα πράγματα και να σκοτώνεται λιγότερος κόσμος.
Παρακάτω, ανασύρουμε ένα (ακόμα) παλιό κείμενο από συνέντευξη του Ιαβέρη, ο οποίος εξηγεί ότι μέσα σε ένα χρόνο είχαμε 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία ατυχήματα.
Είναι σαν να πέφτει κάθε μέρα σε μια κατοικημένη περιοχή, ένα μικρό αεροσκάφος της αεροπλοΐας με 20 επιβάτες.
Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 – 29. Μας περισσεύουν ζωές νέων, φαίνεται, σε αυτή τη χώρα…
Αιτία; Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, όπως εξήγησε ο Ιαβέρης.
«Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου», είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία από 20% – 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%.
«Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα» είπε χαρακτηριστικά ο Ιαβέρης και εξήγησε: «Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους 140.000 άνθρωποι, δηλαδή τα θύματα ήταν τετραπλάσια, ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι».
Ο Ιαβέρης, έθεσε και μια άλλη σημαντική παράμετρο, την οικονομική καθώς όπως είπε, «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία».
«Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Στα 50 χρόνια σημαίνει 600 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο», επεσήμανε ο Ιαβέρης.
«Ένας γονιός που οδηγεί με πάνω από 10 χλμ την ώρα το αυτοκίνητο και αφήνει το παιδί του να κάθεται στη μέση των πίσω καθισμάτων και δεν το δένει κανονικά στο παιδικό κάθισμα είναι σαν το προορίζει για αναπηρικό καροτσάκι που θα το σπρώχνει σε όλη του τη ζωή, αν συμβεί ένα βίαιο φρενάρισμα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Μίλησε, όμως, και για γενικότερη άγνοια που υπάρχει στη κοινή γνώμη, σε ότι αφορά την σημασία που έχει η ασφαλής οδήγηση, επικαλούμενος το εξής παράδειγμα: «Ρωτήσανε σε ένα τηλεπαιχνίδι 100 ανθρώπους για ποιο επάγγελμα χρειάζεται μικρότερη προσοχή και η πιο δημοφιλής απάντηση με ποσοστό 80% ήταν ο επαγγελματίας οδηγός. Δηλαδή, ο οδηγός του σχολικού που μεταφέρει τα παιδιά μας», ανέφερε.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, υπογραμμίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας».
Ο Ιαβέρης, υπογράμμισε ακόμα, ότι, μόνο αν αναληφθεί πρωτοβουλία σε υψηλό πολιτικό επίπεδο, μπορεί το εθνικό αυτό πρόβλημα να πάρει σοβαρές διαστάσεις.
«Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα», τόνισε και η πρόταση του αυτή έδειξε να έχει θετική αποδοχή από την Επιτροπή.
Κλείνοντας ο Ιαβέρης την ενημέρωση του, έδωσε μια συμβουλή σε όλους τους οδηγούς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η λύση του προβλήματος είναι η αυτοεκτίμηση. Καθένας, πρέπει να ξέρει πόσο ανεκτίμητος και λατρεμένος είναι, και πόσο θα λείψει από τα παιδιά ή τους γονείς του, αν εμπλακεί σε μια ανόητη σύγκρουση, επειδή τα μυαλό του είναι στα κάγκελα. Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, κάθε πρωί ας κοντοσταθούμε και ας σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα».
To διαβάσαμε στο topspeed.http://www..gr