Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2019

Λευτέρης Νουφράκης: Ο Κρητικός παπάς που τόλμησε να λειτουργήσει στην Αγία Σοφία 466 χρόνια μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης

Τον Ιανουάριο του 1919, στην Κωνσταντινούπολη, έλαβε χώρα ένα γεγονός, το οποίο οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν. 466 χρόνια μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς Τούρκους, ο ναός της Αγίας Σοφίας που μέχρι τότε λειτουργούσε ως τζαμί, μετετράπη για λίγη ώρα ξανά σε ελληνικό χριστιανικό ναό και τελέστηκε Θεία Λειτουργία. Πρωταγωνιστής αυτού του συγκλονιστικού γεγονότος της εθνικής μας ζωής, ήταν ο παπα-Λευτέρης Νουφράκης από τις Αλώνες Ρεθύμνου, ο οποίος υπηρετούσε ως στρατιωτικός ιερέας στη Β’ Ελληνική Μεραρχία, μια από τις δύο Μεραρχίες που συμμετείχαν στις αρχές του 1919 στο «συμμαχικό» εκστρατευτικό σώμα στην Ουκρανία.
Η Μεραρχία αυτή στο δρόμο προς την Ουκρανία στάθμευσε για λίγο στην Κωνσταντινούπολη, την Πόλη των ονείρων του ελληνικού λαού, η οποία βρισκόταν τότε υπό «συμμαχική επικυριαρχία», ύστερα από το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Μια ομάδα Ελλήνων αξιωματικών με επικεφαλής το γενναίο Κρητικό και μαζί του τον ταξίαρχο Φραντζή, τον ταγματάρχη Λιαρομάτη, τον λοχαγό Σταματίου και τον υπολοχαγό Νικολάου αγνάντευαν από το πλοίο την πόλη και την Αγια-Σοφιά, κρύβοντας βαθιά μέσα στην καρδιά τους το μεγάλο μυστικό τους, τη μεγάλη απόφαση που είχαν πάρει το περασμένο βράδυ, ύστερα από πρόταση και έντονη επιμονή του λιονταρόψυχου Κρητικού παπα-Λευτέρη Νουφράκη. Να βγουν δηλαδή στην πόλη και να λειτουργήσουν στην Αγια-Σοφιά.
Όλοι τους ήταν διστακτικοί, όταν άκουσαν τον παπα-Λευτέρη να τους προτείνει το μεγάλο εγχείρημα. Ήξεραν ότι τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα.
Η Αγια-Σοφιά, ήταν ακόμη τζαμί, σίγουρα κάποιοι φύλακες θα ήταν εκεί, κάποιοι άλλοι θα πήγαιναν για προσευχή, δεν ήταν δύσκολο από τη μια στιγμή στην άλλη να γεμίσει η εκκλησία. Ύστερα ήταν και οι ανώτεροί τους που δεν θα έβλεπαν με καλό μάτι αυτή την ενέργεια, η οποία σίγουρα θα προκαλούσε θύελλα αντιδράσεων από τους «συμμάχους» για την «προκλητικότητά» της. Ίσως μάλιστα να δημιουργείτο και διπλωματικό επεισόδιο που θα έφερνε σε δύσκολη θέση την ελληνική κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο. Όμως ο παπα-Λευτέρης έχει πάρει την απόφασή του, ήταν αποφασιστικός και κατηγορηματικός.
– Αν δεν έρθετε εσείς, θα πάω μοναχός μου! Μόνο ένα ψάλτη θέλω. Εσύ, Κωνσταντίνε (Λιαρομάτη), θα μου κάνεις τον ψάλτη;
– Εντάξει, παππούλη, του απάντησε ο Ταγματάρχης, που πήρε και αυτός την ίδια απόφαση, κι όλα πια είχαν μπει στο δρόμο τους.
Τελικά, μαζί τους πήγαν και οι άλλοι.
Το πλοίο που μετέφερε τη Μεραρχία είχε αγκυροβολήσει στ’ ανοιχτά, γι αυτό επιβιβάστηκαν σε μια βάρκα στην οποία κωπηλατούσε ένας Ρωμιός της Πόλης και σε λίγο αποβιβάστηκαν στην προκυμαία. Ο Κοσμάς, ο ντόπιος βαρκάρης, έδεσε τη βάρκα και τους οδήγησε από τον συντομότερο δρόμο στην Αγια-Σοφιά. Η πόρτα ήταν ανοιχτή λες και τους περίμενε. Ο Τούρκος φύλακας κάτι πήγε να πει στη γλώσσα του, όμως τον καθήλωσε στη θέση του και τον άφησε άφωνο ένα άγριο κι αποφασιστικό βλέμμα του ταξίαρχου Φραντζή. Όλοι μπήκαν μέσα σε ευλάβεια και προχώρησαν κάνοντας το σταυρό τους. Ο παπα-Λευτέρης ψιθύρισε με μεγάλη συγκίνηση: «Εισελεύσομαι εις τον οίκον σου, προσκυνήσω προς Ναόν Αγίον σου εν φόβω.».
Προχωρεί γρήγορα, δεν χρονοτριβεί. Εντοπίζει το χώρο στον οποίο βρισκόταν το Ιερό και η Αγία Τράπεζα. Βρίσκει ένα τραπεζάκι, το τοποθετεί σ’ αυτή τη θέση, ανοίγει την τσάντα του, βγάζει όλα τα απαραίτητα για τη Θεία Λειτουργία, βάζει το πετραχήλι του και αρχίζει.
– Ευλογημένη η Βασιλεία του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων.
– Αμήν, αποκρίνεται ο ταγματάρχης Λιαρομάτης και η θεία λειτουργία στην Αγια-Σοφιά έχει αρχίσει. Οι αξιωματικοί μοιάζουν να τα ‘χουν χαμένα, όλα έγιναν τόσο ξαφνικά και φαίνονται απίστευτα.
Η Θεία Λειτουργία προχωρεί κανονικά. Η Αγια-Σοφιά ύστερα από 466 ολόκληρα χρόνια ξαναλειτουργείται! Ο παπα-Λευτέρης συνεχίζει. Όλα γίνονται ιεροπρεπώς, σύμφωνα με το τυπικό της Εκκλησίας. Ακούγονται τα «Ειρηνικά», το «Κύριε ελέησον», «ο Μονογενής Υιός και Λόγος του Θεού.», που γράφτηκε από τον ίδιο τον Ιουστινιανό με την προσταγή και την φροντίδα του οποίου χτίστηκε και η Αγια-Σοφιά. Ακολουθεί η «Μικρή Είσοδος», το «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ.», ο «Απόστολος» από τον ταξίαρχο Φραντζή και το «Ευαγγελικό Ανάγνωσμα» από τον παπα-Λευτέρη. Χρέη νεωκόρου εκτελεί ο υπολοχαγός Νικολάου.
Στο μεταξύ η Αγια-Σοφιά αρχίζει να γεμίζει με Τούρκους. Ο παπα-Νουφράκης δεν πτοείται και συνεχίζει. Οι άλλοι κοιτάζουν σαστισμένοι πότε τον ατρόμητο παπά και πότε τους Τούρκους που μέχρι εκείνη τη στιγμή παρακολουθούν σιωπηλοί μη μπορώντας ίσως να πιστέψουν στα μάτια τους, γιατί αυτό που γινόταν εκείνη την ώρα μέσα στην Αγια-Σοφιά, ήταν πραγματικά κάτι το απίστευτο.
Μετά το «Ευαγγέλιο» ακολουθεί το «Χερουβικό» από τον ταγματάρχη Λιαρομάτη, ενώ ο παπα-Λευτέρης τοποθετεί το αντιμήνσιο πάνω στο τραπεζάκι, για να κάνει την «Προσκομιδή». Οι Τούρκοι συνεχώς πληθαίνουν. Οι ώρες είναι δύσκολες, αλλά και ανεπανάληπτες, επικές. Ο παπα-Νουφράκης συνεχίζει. Βγάζει από την τσάντα ένα μικρό «Άγιο Ποτήριο», ένα δισκάριο, ένα μαχαιράκι, ένα μικρό πρόσφορο κι ένα μικρό μπουκαλάκι με νάμα. Με ιερή συγκίνηση και κατάνυξη κάνει την προσκομιδή, ενώ ο Λιαρομάτης συνεχίζει να ψάλει το «Χερουβικό». Όταν ολοκλήρωσε την «Προσκομιδή», στρέφεται στον υπολοχαγό Νικολάου, του λέει ν’ ανάψει το κερί για να ακολουθήσει η «Μεγάλη Είσοδος». Ο νεαρός υπολοχαγός προχωρεί μπροστά με το αναμμένο κερί και ακολουθεί ο παπάς βροντοφωνάζοντας: «Πάααντων ημών μνησθείη Κύριος ο Θεός.».
Στη συνέχεια ακολουθούν οι «Αιτήσεις» και το «Πιστεύω», το οποίο είπε ο Φραντζής. Στο μεταξύ η Αγια-Σοφιά, έχει γεμίσει με Τούρκους κι ανάμεσά τους υπάρχουν και πολλοί Έλληνες της Πόλης, που βρέθηκαν εκεί αυτή την ώρα και παρακολουθούν με συγκίνηση τη λειτουργία, χωρίς να τολμούν να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά τους «δια τον φόβον των Ιουδαίων», δηλαδή των Τούρκων.
Μόνο κάποιες στιγμές δεν μπορούν να συγκρατήσουν τα δάκρυα που τρέχουν από τα μάτια τους και για να μην προδοθούν φροντίζουν και τα σκουπίζουν πριν γίνουν «πύρινο» ποτάμι και τότε ποιός θα μπορούσε να τα συγκρατήσει.
Η Λειτουργία στο μεταξύ φτάνει στο ιερότερο σημείο της, την «Αναφορά». Ο παπα-Λευτέρης με πάλλουσα από τη συγκίνηση φωνή λέει: «Τα σα εκ των Σω, Σοι προσφέρομεν κατά πάντα και δια πάντα».
Όλοι οι αξιωματικοί γονατίζουν και η φωνή του ταγματάρχη Λιαρομάτη ακούγεται να ψέλνει το «Σε υμνούμεν, Σε ευλογούμεν, Σοι ευχαριστούμεν Κύριε και δεόμεθά Σου ο Θεός ημών».
Σε λίγη ώρα η αναίμακτη θυσία του κυρίου μας έχει τελειώσει στην Αγια-Σοφιά, ύστερα από 466 ολόκληρα χρόνια! Ακολουθεί το «Άξιον Εστί», το «Πάτερ ημών», το «Μετά φόβου Θεού πίστεως και αγάπης προσέλθετε» και όλοι οι αξιωματικοί πλησιάζουν και κοινωνούν τα «Άχραντα Μυστήρια». Ο παπα-Λευτέρης λέει γρήγορα τις ευχές και ενώ ο Λιαρομάτης ψέλνει το «Ειη το όνομα Κυρίου ευλογημένον.» καταλύει το υπόλοιπον της Θείας Κοινωνίας και απευθυνόμενος στον υπολοχαγό Νικολάου του λέει: «Μάζεψέ τα γρήγορα όλα και βάλ’ τα μέσα στην τσάντα». Ύστερα κάνει την «Απόλυση».
Η Θεία Λειτουργία στην Αγια-Σοφιά, έχει ολοκληρωθεί. Ένα όνειρο δεκάδων γενεών Ελλήνων έχει γίνει πραγματικότητα. Ο παπα-Νουφράκης και οι τέσσερις αξιωματικοί είναι έτοιμοι να αποχωρήσουν και να επιστρέψουν στο πλοίο. Η Εκκλησία όμως είναι γεμάτη Τούρκους, οι οποίοι έχουν αρχίσει να γίνονται άγριοι, επιθετικοί συνειδητοποιώντας τι ακριβώς είχε συμβεί. Η ζωή τους κινδυνεύει άμεσα. Όμως δε διστάζουν, πλησιάζει ο ένας τον άλλο, γίνονται «ένα σώμα», μια γροθιά και προχωρούν προς την έξοδο.
Οι Τούρκοι είναι έτοιμοι να τους επιτεθούν, όταν ένας Τούρκος αξιωματούχος παρουσιάζεται με την ακολουθία του και τους λέει: «Ντουρούν χέμεν..»
(Αφήστε τους να περάσουν). Το είπε με μίσος. Θα ήθελε να βάψει τα χέρια του στο αίμα τους, όμως εκείνη τη στιγμή έτσι έπρεπε να γίνει, αυτό επέβαλαν τα συμφέροντα της πατρίδας του, δεν ήταν χρήσιμο γι αυτούς να σκοτώσουν τώρα πέντε Ρωμιούς αξιωματικούς μέσα στην Αγια-Σοφιά. Δεν ξεχνά ότι στ’ ανοιχτά της Πόλης βρίσκονται δύο ετοιμοπόλεμες ελληνικές Μεραρχίες κι ακόμη ότι η Κωνσταντινούπολη βρίσκεται ουσιαστικά υπό την επικυριαρχία των νικητών του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου στους οποίους βέβαια δεν συμπεριλαμβάνονται οι Τούρκοι.
Στο άκουσμα αυτών των λόγων οι Τούρκοι υποχωρούν.
Ο παπα-Νουφράκης και οι άλλοι αξιωματικοί βγαίνουν από την Αγια-Σοφιά και κατευθυνόμενοι προς την προκυμαία, όπου τους περιμένει η βάρκα. Ένας μεγαλόσωμος Τούρκος τους ακολουθεί, σηκώνει ένα ξύλο και ορμά για να χτυπήσει τον παπα-Νουφράκη. Διαισθάνεται, ξέρει ότι αυτός ο παπάς είναι ο εμπνευστής, ο δημιουργός αυτού του γεγονότος.
Ο ηρωικός παπάς σκύβει για να προφυλαχθεί, αλλά ο Τούρκος καταφέρνει και τον χτυπά στον ώμο. Λυγίζει το σώμα του από τον αβάσταχτο πόνο, όμως μαζεύει τις δυνάμεις του, ανασηκώνεται και συνεχίζει να προχωρεί. Στο μεταξύ ο ταγματάρχης Λιαρομάτης και ο λοχαγός Σταματίου αφοπλίζουν τον Τούρκο, που είναι έτοιμος για να δώσει το πιο δυνατό κι ίσως το τελειωτικό χτύπημα στον παπά. Ήδη, πλησιάζουν στη βάρκα. Μπαίνουν όλοι μέσα.
Ο Κοσμάς μαζεύει τα σχοινιά και αρχίζει γρήγορα να κωπηλατεί. Σε λίγο βρίσκονται πάνω στο ελληνικό πολεμικό πλοίο ασφαλείς και θριαμβευτές.
Ακολούθησε διπλωματικό επεισόδιο και οι «σύμμαχοι» διαμαρτυρήθηκαν έντονα στον πρωθυπουργό Ελευθέριο Βενιζέλο, ο οποίος αναγκάστηκε να επιπλήξει τον παπα-Λευτέρη Νουφράκη. Όμως κρυφά επικοινώνησε μαζί του και επαίνεσε και συνεχάρη τον πατριώτη ιερέα, που «έστω και για λίγη ώρα ζωντάνεψε μέσα στην Αγια-Σοφιά τα πιο ιερά όνειρα του Έθνους μας».
Αυτό ήταν σε γενικές γραμμές το ιστορικό της Θείας Λειτουργίας που έγινε ύστερα από 446 χρόνια στην Αγια-Σοφιά από τον ηρωικό παπα-Λευτέρη Νουφράκη.Σήμερα δεν υπάρχει καμία προτομή του στο χωριό του, στην πόλη του Ρεθύμνου, στον περίβολο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης ή σε κάποια πλατεία της πρωτεύουσας της Ελλάδας. Κανένας δρόμος, έστω και ο πιο ασήμαντος, δε φέρει το όνομά του. Καμία αναφορά δε γίνεται στη ζωή και στη δράση του στα πλαίσια της τοπικής ή της εθνικής μας ιστορίας.
Τίποτε απ’ όλα δεν έχει γίνει! Όχι γι αυτόν. Αυτός το χρέος του το έκαμε χωρίς να αποβλέπει σε κανενός είδους ανταπόδοση. Αλλά για μας, για μας που έχουμε ανάγκη από τέτοια ηρωικά πρότυπα, από ισχυρά στηρίγματα, για να, μπορέσουμε να κρατήσουμε και να διασώσουμε ό,τι είναι δυνατόν από την ταυτότητά μας, από τα ιδανικά του γένους μας, από την ίδια την ψυχή μας    .ΠΗΓΗ

Όλες αυτές οι αρρώστιες προκαλούνται από τον φούρνο μικροκυμάτων, μακάρι να το ξέραμε νωρίτερα!!!


Όλες αυτές οι αρρώστιες προκαλούνται από τον φούρνο μικροκυμάτων, μακάρι να το ξέραμε νωρίτερα ...

Όλοι αγαπάμε τους φούρνους μικροκυμάτων. O φούρνος μικροκυμάτων είναι φοβερός, είναι μία απλή και βολική λύση μαγειρικής για όλους τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι φούρνοι μικροκυμάτων ήταν δημοφιλείς στις ΗΠΑ για περισσότερα από 30 χρόνια, και στην ουσία, άλλαξαν τον τρόπο που η κοινωνία έβλεπε το φαγητό.

Αλλά είναι τα μικροκύματα η πιο υγιεινή επιλογή μαγειρικής; Η απάντηση είναι όχι, καθώς υπάρχουν πολύ καλύτερες διαθέσιμες επιλογές που διασφαλίζουν τα θρεπτικά συστατικά του φαγητού.

Ένας φούρνος μικροκυμάτων είναι μια μορφή μη-ιονίζουσας ακτινοβολίας. Δηλαδή, η ιονίζουσα ακτινοβολία αλλάζει την ηλεκτρομαγνητική φύση των ατόμων, ή τα ιονίζει. Αυτό αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν τα άτομα μεταξύ τους, και με τα μόρια γύρω τους. Το φαγητό μας στην ουσία δέχεται κύματα υψηλής θερμότητας, και μερικοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι αυτή η ακτινοβολία μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία μας. Όπως είπαμε, σύμφωνα με έρευνα, οι φούρνοι μικροκυμάτων είναι επικίνδυνοι για το φαγητό μας.

Πώς o φούρνους μικροκυμάτων μαγειρεύει το φαγητό;

Τα μικροκύματα είναι ηλεκτρομαγνητικά κύματα που κινούνται στο χώρο με την ταχύτητα του φωτός. Αυτό δημιουργεί τριβή και δονεί το νερό που βρίσκεται στο εσωτερικό των μορίων των τροφίμων, κι έτσι ζεσταίνεται το φαγητό.

Με πιο τρόπο οι φούρνοι μικροκυμάτων είναι επικίνδυνοι;

Οι ειδικοί λένε ότι στο εσωτερικό του φούρνου μας, υπάρχουν 2,45 δισεκατομμύρια hertz ρεύματος, τα οποία όταν κλείσει η πόρτα του φούρνου αρχίζουν να διαρρέουν στο εσωτερικό του. Και, το χειρότερο είναι πως το ανθρώπινο σώμα μπορεί να βλαφθεί ακόμα και με 10 μόνο hertz. Να είστε προσεκτικοί και να μην στέκεστε κοντά σε ένα αναμμένο φούρνο μικροκυμάτων. Δεν μπορείτε να καταλάβετε πότε ακριβώς θα γίνει η ζημιά.

Πώς ένας φούρνος μικροκυμάτων βλάπτει το σώμα μας;

1) Προκαλεί γενετικές ανωμαλίες

2) Προκαλεί καρκίνο

3) Αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης καταρράκτη

4) Αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό μας σύστημα5) Μειώνει την αντίσταση σε ιογενείς και βακτηριακές λοιμώξεις


Τι κάνει ο φούρνος μικροκυμάτων στα τρόφιμά μας;

1) Σπάει τη χημική και μοριακή τους περιεκτικότητα.

2) Πολλοί ειδικοί σε όλο τον κόσμο λένε ότι ο φούρνος μικροκυμάτων υποβαθμίζει τα τρόφιμα και καταστρέφει τα θρεπτικά τους συστατικά.

3) Η ακτινοβολία από το φούρνο μικροκυμάτων καταστρέφει και παραμορφώνει τα μόρια των φαγητών, δημιουργώντας επικίνδυνες ενώσεις ραδιενέργειας.

4) Στον φούρνο μικροκυμάτων, το μητρικό γάλα χάνει το 96% των αντισωμάτων του.

5) Η δομή του φαγητού στο φούρνο μικροκυμάτων μεταβάλλεται, αλλάζοντας τα συστατικά σε αμινοξέα, προκαλώντας ανοσολογικές ανωμαλίες.

Το 1992, μια μελέτη που έγινε από το Search for Health, ερεύνησε τις επιδράσεις που είχαν οι συμμετέχοντες όταν κατανάλωσαν λαχανικά αφού τα έβαλαν στον φούρνο μικροκυμάτων. Βίωσαν λοιπόν:

1) Ραγδαία αύξηση των επιπέδων χοληστερόλης

2) Μείωση της αιμοσφαιρίνης που προκαλεί την αναιμία

3) Μείωση των λευκών αιμοσφαιρίων

4) Αύξηση των λευκοκυττάρων (αναφέροντας δηλητηρίαση και κυτταρικές αλλοιώσεις)

Σημείωση: θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί και να ξέρετε ότι ακόμη και αν ο φούρνος μικροκυμάτων σας είναι απόλυτα σφραγισμένος, εξακολουθείτε να είστε εκτεθειμένοι σε επιβλαβή επίπεδα ηλεκτρομαγνητικών πεδίων. Τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία μπορούν να διαπεράσουν το ανθρώπινο σώμα (χρησιμοποιούνται και για μηχανήματα ακτινών Χ), και μπορεί να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα υγείας. Η μελέτη τονίζει περιορισμένη έκθεση σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία. Αν βρεθείτε δηλαδή, 10 εκατοστά μακριά από το μαγείρεμα των τροφίμων σας στο φούρνο μικροκυμάτων, θα εκτεθείτε σε 100- 500 mG ενώ αν είστε 3 μέτρα μακριά από τον φούρνο μικροκυμάτων που λειτουργεί θα σας εκθέσει σε 1 – 25mG.

Και όπως είπαμε προηγουμένως, οι φούρνοι μικροκυμάτων μπορεί να είναι ταχύτεροι και πιο βολικοί από τον απλό συμβατικό φούρνο, αλλά η θρεπτική αξία των τροφίμων και η υγεία της οικογένειάς σας θα πληρώσουν το τίμημα της εξυπηρετικότητάς του.ΠΗΓΗ

Άγριος καβγάς μεταξύ ενστόλων στο κέντρο των Χανίων

Ένα ακόμη περίεργο περιστατικό διενεργήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στο κέντρο των Χανίων, με πρωταγωνιστές αυτή τη φορά δύο ένστολους που φαίνεται να διαπληκτίστηκαν σε κοινή θέα.Πρόκειται για έναν αστυνομικό της ομάδας Δίκυκλης Αστυνομίας (ΔΙ.ΑΣ.) και έναν σωφρονιστικό υπάλληλο-φύλακα της εξωτερικής φρουράς φυλακών, όπου στην αρχή της οδού Πειραιώς στη συμβολή με την Σκαλίδη, άρχισαν να τσακώνονται και ούτε λίγο-ούτε πολύ πιάστηκαν στα χέρια, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του zarpanews.gr
Άμεσα κινήθηκαν στο σημείο συνάδελφοί τους αστυνομικοί της άμεσης δράσης, όπου συνέλαβαν τον σωφρονιστικό υπάλληλο που φέρεται να επιτέθηκε στον αστυνομικό της ΔΙ.ΑΣ., ενώ ο δεύτερος οδηγήθηκε στο Νοσοκομείο Χανίων για προληπτικούς λόγους.
Ο αστυνομικός της ΔΙ.ΑΣ. κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά σε βάρος του σωφρονιστικού υπαλλήλου, ο οποίος κρατείται και αναμένεται να οδηγηθεί αρμοδίως το επόμενο διάστημα.
Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει γίνει γνωστός ο λόγος της έντονης αντιπαράθεσης των δύο ένστολων, κάτι που αναμένεται να διευκρινιστεί τις επόμενες ώρες.

Κάνουν πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας – Μάθημα υπέρ των Hot Spot σε βιβλία Δημοτικού – Εκτός ελέγχου η νεοταξική προπαγάνδα

Μάθημα υπέρ των καταυλισμών μεταναστών πραγματοποιείται σε παιδιά Δημοτικού. Ενώ το μεταναστευτικό απειλεί τους βασικούς πυλώνες της κοινωνίας, το Υπουργείου Παιδείας αποφάσισε να προσθέσει στα σχολικά βιβλία άσκηση, που θυμίζει προετοιμασία των μαθητών για ένταξη σε ΜΚΟ.Τα παιδιά των Ελλήνων γίνονται θυσία στο βωμό του ψευδο-προοδευτισμού και της πολιτικής ορθότητας, με μία ανεξέλεγκτη νεοταξική προπαγάνδα που πλέον πραγματοποιείται σε μικρές ηλικίες και με τον «αθώο» τρόπο μίας ανθρωπιστικής εργασίας σε σχολικό βιβλίο.
Αυτό που δεν λένε στα παιδιά, όμως, είναι πως οι προσφυγικοί καταυλισμοί έχουν στοιβαγμένους παράνομους μετανάστες (περισσότερους από ότι πρόσφυγες), που ζουν υπό άθλιες συνθήκες, με αποτέλεσμα να αποτελούν απειλή για την εσωτερική ασφάλεια, τη δημόσια υγεία και την οικονομία της χώρας.
Στο βιβλίο γλώσσας της ΣΤ’ Δημοτικού υπάρχει μάθημα για την υπεράσπιση δημιουργίας καταυλισμών προσφύγων. Τα παιδιά εκπαιδεύονται υποδειγματικά (αν θέλουμε να γίνουν καπάτσα στελέχη των ΜΚΟ του Σόρος). Όπως αναφέρει ο Παναγιώτης Λιάκος και η εφημερίδα «Δημοκρατία», στις σελίδες του σχολικού βιβλίου (τεύχος Α) 84-85 διαβάζουμε:
«Κοντά στην περιοχή σας έχει δημιουργηθεί ένας καταυλισμός όπου φιλοξενούνται πρόσφυγες διωγμένοι από διάφορες χώρες. Ομως κάποιοι θέλουν να τους διώξουν. Η τάξη σας, λοιπόν, αποφασίζει να ζητήσει από τον δήμαρχο να συνεχίσουν οι πρόσφυγες να φιλοξενούνται στον καταυλισμό και να τους βοηθήσει να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις συνθήκες ζωής τους».Στη συνέχεια το βιβλίο τούς δίνει οδηγίες πώς να συντάξουν την επιστολή ώστε να είναι αρκετά μελό και να συγκινήσει τον δήμαρχο. Συγκεκριμένα αναφέρει:
«Ετοιμάστε την επιστολή που ακολουθεί, με σκοπό να πείσετε λογικά αλλά και να συγκινήσετε τον δήμαρχο. Στην επιστολή χρειάζεται να πείτε τις απόψεις σας και να τις αιτιολογήσετε: πώς ζουν τώρα οι πρόσφυγες στον καταυλισμό, γιατί δεν πρέπει να τους διώξουν, γιατί είναι σωστό να τους βοηθήσουμε να φτιάξουν τη ζωή τους.
Φροντίστε να χρησιμοποιήσετε: αιτιολογικές προτάσεις, σκέψεις και φράσεις που θα συγκινήσουν τον δήμαρχο, ρήματα και φράσεις που φανερώνουν την άποψή σας, λέξεις όπως βέβαια, φυσικά, λοιπόν, τελικά»…
Το ζήτημα του εποικισμού της χώρας δεν αφήνεται στην τύχη του από το βιβλίο. Στο τέλος του μαθήματος υπάρχει και πρόταση να αποσταλεί επιστολή από τους μαθητές σε εφημερίδα αν τα παιδιά δουν «ότι δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα για να βοηθηθεί ο καταυλισμός των προσφύγων».
Εκεί η σχολική ντιρεκτίβα προς τους ανηλίκους έχει ως ακολούθως:
«Αποφασίζετε, λοιπόν, να στείλετε μια επιστολή στην εφημερίδα, για να πληροφορηθούν περισσότεροι άνθρωποι το πρόβλημα αυτό και να βρεθεί μια λύση. Μπορείτε στην επιστολή σας να ακολουθήσετε τις οδηγίες που δόθηκαν για την προηγούμενη επιστολή. Θυμηθείτε μόνο ότι τώρα γράφετε προς τον διευθυντή της εφημερίδας».
Κερασάκι στην τούρτα είναι ο «σκελετός» της επιστολής που παρατίθεται ως «μπούσουλας».
Είναι καθήκον των Ελλήνων πια, να προστατεύσουμε τα παιδιά μας από την κυβέρνηση, την προπαγάνδα της και την παραπληροφόρηση περί «προσφύγων». Προσπαθούν να «πλάσουν» τα μυαλά της νέας γενιάς, σε μία μάζα «προοδευτικών», χωρίς το αίσθημα του πατριωτισμού και της αγάπης για το Έθνος. Αυτό δεν πρέπει να επιτραπεί…πηγη

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

ΜΟΡΦΟΥ: ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΦΟΒΕΡΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!(Βίντεο)

ΜΟΡΦΟΥ: ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΦΟΒΕΡΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ! Τι λέει για τη Συμφωνία Πρεσπών
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΔΟΞΗ ΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΑ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
Γιατί ο Χριστός βαπτίστηκε στον Ιορδάνη ποταμό; | Ρωτήστε τον Γέροντα
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΘΕΟΦΑΝΗ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΑΣΤΕΓΟ ΑΝΘΡΩΠΟ …
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΣΟΝ ΗΜΑΣ…


ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ

Η μεγάλη σύρραξη θα γίνει από την στιγμή που η Τουρκία προχωρήσει σε ναυτικό αποκλεισμό της Κύπρου

 αυτά που θα διαβάσετε είναι από συνομιλία που είχα πριν από 4 χρόνια με ένα Διπλωμάτη , διαβάζοντας το θα καταλάβετε ότι όλα όσα συμβαίνουν είναι κατόπιν σχεδίου που έχουν σχεδιαστεί πριν από πολλά χρόνια και σήμερα υλοποιούνται
Η Συρία θα χάσει έδαφος βορειοανατολικά ο δε Λίβανος δυστυχώς θα διαμελιστή, το ένα κομμάτι θα αντικαταστήσει εκείνο το οποίο θα χάσει η Συρία χάριν του Κουρδικού κράτους ( το νόμισμα που θα κυκλοφορήσει στο Κουρδιστάν είναι έτοιμο και βρίσκετε σε strong room μεγάλης υπερδύναμης )
Τα νότια εδάφη του Λιβάνου είναι πολύ πιθανόν να είναι η λύση μελλοντικού παλαιστινιακού κράτους για να μην είναι μέσα στα σπλάχνα του Ισραήλ οι Παλαιστίνιοι.
Νέος άξονας που θα γίνει μεταξύ Γαλλίας-Αγγλίας περιφρονώντας την Γερμανία η οποία Γερμανία έχει μυστικά ιδιαίτερες σχέσεις με την Ρωσία λόγο προμήθειας φυσικού αερίου, η οποία Ρωσία προσποιείται και παρουσιάζεται ότι έχει ιδιαίτερες και φιλικές σχέσεις με την Τουρκία για τον λόγο ότι θέλει να αποσπάσει από την Τουρκία την ελεύθερη ναυσιπλοΐα από τα Δαρδανέλια παρά τις υπάρχουσες συμβάσεις και συμφωνίες που υπάρχουν για τα Δαρδανέλια.
Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ είναι για να ικανοποιήσει την Ρωσία και να μην έχει πρόβλημα με την προμήθεια αερίου-πετρελαίου στις ευρωπαϊκές χώρες, ο λόγος είναι απλός, διότι θίγονται άμεσα τα συμφέροντα της Ρωσίας λόγο των πετρελαίων και φυσικού αερίου στην ΑΟΖ Ισραήλ – Κύπρου, με επακόλουθο η Ευρώπη να έχει απρόσκοπτα όσες ποσότητες θέλει φυσικού αερίου από Ισραήλ και Κύπρο μέσω Κύπρου –Ελλάδος και χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης , με υποθαλάσσιους αγωγούς
Η Τουρκία δεν είχε αντιληφθη ότι η συνεργασία της με το Ισραήλ ήταν προμελετημένη από το Ισραήλ για να έχει όλες τις πληροφορίες που αφορούν την Τουρκία.
Το πρόβλημα της Τουρκίας θα εξελιχθη αμέσως μετά την πλήρη ανεξαρτητοποίηση του κουρδικού κράτους, και μετά ακολουθη ο διαμελισμός της Τουρκίας , η οποία σε κάποια στιγμή θα προχωρήσει σε ναυτικό αποκλεισμό της Κύπρου για να ματαιώσει η παρεμποδίσει τα σχέδια Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδας-Ε.Ε. για απρόσκοπτη προμήθεια αερίου προς τις χώρες αυτές από το Ισραήλ.
Η Κίνα είναι στο στόχαστρο των Δυτικών δυνάμεων, της Ρωσίας ??? και της Ινδίας, όμως η Ρωσία και η Κίνα παρόλο που φοβάται το θεριό τον Γιάννη και ο Γιάννης το θεριό, θα προσπαθήσουν να τα βρουν μεταξύ τους για αντίδραση λογο των συμφερόντων τους, ιδιαίτερα της Κίνας.
Η διάσπαση του ΝΑΤΟ θα είναι φυσιολογική εξέλιξη με την σταδιακή περιφρόνηση της Γερμανίας η οποία δεν έχει άλλο τρόπο να αντιδρά, παρά με οικονομική δυσμένεια προς τα άλλα κράτη της Ε.Ε και περισσότερο προς την Ελλάδα η οποία Ελλάδα είναι ο κεντρικός άξονας των σημαντικότατων εξελίξεων , Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδος προς όφελος των χωρών της Ε.Ε.
Παρά τις διάφορες ταλαιπωρίες , οικονομικές και άλλες που θα υφίσταται Η Ελλάδα , στο τέλος όμως διχοτόμηση της Τουρκίας τουλάχιστον σε δυο.
Ακολούθως οι άλλες Ευρωπαϊκές χώρες και η υπερατλαντική Σύμμαχοι της Ελλάδας θα αναγνωρίσουν την σημασία και το ρόλο της σε αυτήν την οικονομικοστρατιωτικη προσφορά της Ελλάδος μεταξύ Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδος-Ε.Ε.
Η μεγάλη σύρραξη θα γίνει από την στιγμή ( και αν τολμήσει ) που η Τουρκία προχωρήσει σε ναυτικό αποκλεισμό της Κύπρου, διότι η Ρωσία από την στιγμή που θα πάρει αυτά που θέλει από την Τουρκία θα βρεθεί αυτόματα εναντίων των τούρκων όπως έγινε και μεταξύ Ισραήλ-Τουρκίας.
Η μόνη παραχώρηση που θα ζητήσει η Ρωσία από την Ελλάδα –Κύπρο- και Ε.Ε. για την υποστήριξη της, θα είναι μετά τον θάνατο του Ελληνορθόδοξου Πατριάρχη Βαρθολομαίου, να αναγνωρίσουν και να αποδεχτούν ότι ο μελλοντικός Ορθόδοξος Πατριάρχης να είναι Ρώσος με έδρα την Ρωσία………………
Αυτό είναι λίγο –πολύ το κείμενο, θυμήθηκα αυτό που είπε Ο Γέροντας Παισιος……..
’’ «Οι Εγγλέζοι και οι Αμερικάνοι θα μας παραχωρήσουν την Κωνσταντινούπολη. Όχι γιατί μας αγαπάνε, αλλά γιατί αυτό θα συμπλέει με τα συμφέροντά τους»
‘’Μετά την πρόκληση των Τούρκων, θα κατεβούν οι Ρώσοι στα Στενά. Όχι για να βοηθήσουν εμάς. Αυτοί θα έχουν άλλα συμφέροντα. Αλλά, χωρίς να το θέλουν, θα βοηθάνε εμάς.’’
Άρα παιδιά κανείς δεν μας αγαπά, όλοι θέλουν να μας εξοντώσουν , όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα έχουν επίσης σχέση με σχέδιο το οποίο στόχο έχει την αποδυνάμωση της Ελλάδας σε σημείο να μην μπορεί να αντιδράσει όταν θα διαμελίζετε η Τουρκία για τον λόγο ότι δεν θέλουν μια δυνατή Ελλάδα για να διεκδικήσει τα κατεχόμενα Ελληνικά εδάφη , ξεχνούν όμως ότι πάνω από όλους και όλα είναι Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΝ…..

Η Συνθήκη Βουκουρεστίου του 1913, η Μακεδονία και τα ασύστολα ψεύδη του Τσίπρα και το Κοτζιά


 
 
 
 
 
 
 

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο “Μακεδονία. Αντίβαρο στην ηττοπάθεια”.

1913 – Συνθήκη Βουκουρεστίου

Στην Συνθήκη Ειρήνης του Βουκουρεστίου το 1913 δεν αναφέρεται πουθενά ο όρος Μακεδονία (βλέπε άρθρο [27. , σελίδα 92), παρόλο που έχουν ισχυριστεί το αντίθετο σωρεία ανθρώπων από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, τον (πρώην) υπουργό εξωτερικών Νίκο Κοτζιά και πλήθος άλλων.

Τα περιβόητα ποσοστά τύπου 51% στην Ελλάδα, 38% στην Γιουγκοσλαβία, 10-11% στην Βουλγαρία και ένα μικρό κλάσμα του 1% στην Αλβανία, τα οποία αναμασά πολύς κόσμος δεν αναφέρονται σε καμία πρωτογενή ιστορική πηγή. Πρόκειται περί ψεύδους.

Ο υπολογισμός των ποσοστών προϋποθέτει έναν πολύ συγκεκριμένο ορισμό της Μακεδονίας. Έχω δει κάπου μέχρι και δύο δεκαδικά ψηφία δίπλα στα ποσοστά (του τύπου 51.14% κλπ). Τόση μεγάλη ακρίβεια λοιπόν! Το ποιος και πότε ορίζει με τέτοια μάλσιτα αυστηρότητα την γεωγραφική περιοχή της Μακεδονίας είναι άλυτο μυστήριο.

Αλλά και δεδομένο να ήταν, θα επρόκειτο για αυθαιρεσία. Για τους εξής λόγους:

Πρώτον, η Μακεδονία με τόσο ξεκάθαρη την ελληνικότητά της από τον Σκύλακα και τον Ηρόδοτο τον 6ο αιώνα π.Χ. μέχρι το 1913, προφανώς μετασχηματίστηκε πολλές φορές. Γιατί να επιλεγεί η στιγμή Α και όχι η στιγμή Β;

Δεύτερον, ακόμα και αν επιλεγεί μία (παντελώς απροσδιόριστη από όλους όσους επικαλούνται αυτό το επιχείρημα) συγκεκριμένη χρονική στιγμή Α, η οποία πρέπει να σχετίζεται με την Οθωμανική Αυτοκρατορία, η οποία κατείχε την Μακεδονία από τον 15ο αιώνα ως το 1913, τότε είναι αναμφισβήτητο ότι ουδέποτε η Οθωμανική Αυτοκρατορία χρησιμοποίησε τον όρο Μακεδονία για οποιαδήποτε περιοχή. Ουδέποτε.

Η Οθωμανική Αυτοκρατορία χρησιμοποιούσε τους όρους βιλαέτια. Υπήρχαν λοιπόν το βιλαέτι Θεσσαλονίκης, το βιλαέτι Μοναστηρίου, το βιλαέτι Αδριανουπόλεως, το βιλαέτι Κοσσυφοπεδίου. Αν υποτεθεί ότι ολόκληρα ή μέρος αυτών των βιλαετίων, ή 2 ή 3 ή και των τεσσάρων από αυτά, συγκροτούν με μοναδικό, αποκλειστικό και αποδεκτό τρόπο την μία κάποια Μακεδονία, τότε η αυθαιρεσία εκτός από προφανής, είναι και αστεία! Αν δεν είχε τραγικές συνέπειες για τον ελληνισμό, θα αποτελούσε ανέκδοτο μεταξύ Ιστορικών.

Τρίτον, ακόμα και αν δεχθούμε τον ορισμό μίας συγκεκριμένης Μακεδονίας, η οποία μοιράστηκε με τα συγκεκριμένα ή άλλα ποσοστά αυτά σε 3 ή 4 χώρες (συγγνώμη αν κουράσω τον αναγνώστη, αλλά θα επαναλάβω ότι στην Συνθήκη Ειρήνης του Βουκουρεστίου δεν υπάρχει ούτε μία φορά ο όρος Μακεδονία), τότε ποια αυθεντία είναι αυτή που ορίζει και δίνει το δικαίωμα όχι σε μία από αυτές τις χώρες (η οποία τότε ήταν το Βασίλειο Σέρβων, Κροατών και Σλοβένων), αλλά σε ένα μικρό τμήμα από αυτές τις χώρες 100 χρόνια μετά, να είναι το πρώτο και το μόνο που θα χρησιμοποιεί αυτό το όνομα στο κράτος του;

Όταν είσαι ο μοναδικός που χρησιμοποιείς ένα όνομα στο κράτος σου, έστω και «με γεωγραφικό προσδιορισμό», τότε οικοδομείς ένα μονοπώλιο.

Υπάρχει βόρεια, αλλά και νότια Κορέα. Υπάρχει βόρεια αλλά και σκέτη Ιρλανδία. Υπάρχει όμως μόνο Ανατολική Ουρουγουάη! Γι’ αυτό και κανείς δεν χρησιμοποιεί τον γεωγραφικό προσδιορισμό και όλοι την αποκαλούν σκέτη Ουρουγουάη! Εάν υπάρξει λοιπόν μία μόνο Βόρεια Μακεδονία, χωρίς καμία άλλη Μακεδονία, δεν δημιουργείται μονοπώλιο; Ποιος δίδει στο όποιο 38% αυτό το μονοπώλιο;

Εδώ θα πρέπει να γίνει σαφής η διάκριση εσωτερικού από εξωτερικό όνομα. Όσο το όνομα είναι εσωτερικό (πχ, ως πΓΔΜ ή ως περιφέρεια της Κεντρικής ή Δυτικής ή Ανατολικής Μακεδονίας, ή ως Μακεδονίας του Πιρίν), το όνομα παραμένει αποκλειστικά για εσωτερική χρήση.

Δεν υπάρχουν ούτε διεθνείς σχέσεις, ούτε υποχρεώσεις, ούτε εκπροσώπηση σε διεθνείς φορείς με το αμφισβητούμενο ή όχι όνομα. Όταν όμως μόνο ένας διεκδικητής, αναβαθμίζει τη χρήση του όρου αυτού σε όνομα κράτους, σε όνομα πολιτικής οντότητας με συγκεκριμένα δικαιώματα και υποχρεώσεις στην διεθνή σφαίρα, τότε αυτομάτως δημιουργεί και συνθήκες μονοπωλίου όταν είναι ο μόνος. Εάν ήταν έτσι, ας το κάναμε εμείς, που στο κάτω κάτω είχαμε βάσει των συγκεκριμένων ποσοστών το 51%, δηλαδή «απόλυτη πλειοψηφία» όπως θα λέγαμε εάν επρόκειτο για εκλογική αναμέτρηση ή κατοχή μετοχών.

Τέταρτον, ακόμα και αν δεχτούμε την αυθαίρετη χρονική στιγμή, τον ανύπαρκτο ορισμό από την ανύπαρκτη χρήση του όρου, την απόδοση του στρεβλού δικαιώματος μονοπωλίου, το τεράστιο πρόβλημα παραμένει και είναι το εξής: είναι δυνατόν ένα τέτοιο όνομα αυστηρά γεωγραφικού όρου (διότι για γεωγραφική περιοχή μιλάμε τόση ώρα), να προσδίδει και χαρακτηριστικά ταυτότητας, αλλά και χαρακτηριστικά γλώσσας; Από πού κι ως πού;

Όπως είδαμε πιο πάνω, εθνικά Μακεδόνες δεν υπήρχαν ποτέ. Δεν διεκδίκησε ποτέ κανείς μέχρι την περίοδο υπό συζήτηση, να ονομαστεί «εθνικά Μακεδόνας». Το ότι Έλληνες και Βούλγαροι διεκδίκησαν μία γεωγραφική περιοχή, πολέμησαν μεταξύ τους σε «ήπιο πόλεμο» κάτω από το βλέμμα των Οθωμανών και πολέμησαν εναντίον των Οθωμανών για να κατακτήσουν τα εδάφη της (γεωγραφικής περιοχής της) Μακεδονίας, δεν στοιχειοθετεί την γέννεση κανενός έθνους «Μακεδόνων» και καμίας σχετικής ταυτότητας.

Ούτε όμως και γλώσσας! Όπως βλέπουμε στις πηγές της προηγούμενης περιόδου 1878-1913, οι Σλαβόφωνοι ονομάζονται συχνά και Βουλγαρόφωνοι. Το ότι δεν ονομάζονται μόνο Βουλγαρόφωνοι οφείλεται στο ότι αυτός ο όρος θα τους έστελνε απ’ ευθείας στους Βουλγάρους.

Σημειώνω δηλαδή ότι αυτή η περίοδος συνιστά μία μετάβαση από τις ρευστές εθνικές συνειδήσεις κάτω από μία προ-νεωτερική πολιτική οντότητα όπως η Οθωμανική Αυτοκρατορία, στις εθνικές ταυτότητες των εθνών-κρατών που βρίσκονται υπό διαμόρφωση ακόμα: την Ελλάδα, την Βουλγαρία και την Σερβία. Εάν ο όρος για να περιγράψει τους Σλαβόφωνους ήταν «Βουλγαρόφωνοι», θα τους έστελνε απ’ ευθείας στην εθνική συνείδηση της Βουλγαρίας.

Ενώ έτσι, υπήρχαν και πάρα πολλοί Σλαβόφωνοι μη ακέραια εθνική ελληνική συνείδηση, όπως για παράδειγμα ο Καπετάν Κώτας (Κώστας Χρήστου), ο οποίος μαζί με τον Παύλο Μελά θεωρούνται οι προπομποί του Μακεδονικού Αγώνα το 1904-08.

Ο δε Καπετάν Κώτας βρισκόταν και σε αγαστή συνεργασία με την ΕΜΕΟ (VMRO, όπως το λένε οι Βούλγαροι και οι Σκοπιανοί) έχων ελληνική εθνική συνείδηση, μέχρι κάποια στιγμή να διαχωρίσει την θέση του.

Εθνικά Μακεδόνας δεν βρέθηκε κανείς μέχρι το 1943 όταν ο Τίτο αποφάσισε για λόγους που θα συζητήσουμε παρακάτω να δώσει αυτό το όνομα στο νότιο τμήμα του κράτους του και να εμφανίσει 840,000 «Μακεδόνες». Ως προς αυτό το σημείο, υπάρχει μία δεδομένη αντίρρηση.

Υπάρχουν ορισμένοι (πιθανώς εκατοντάδες) άνθρωποι, οι οποίοι βρέθηκαν στο μεγάλο μεταναστευτικό κύμα των πρώτων δύο δεκαετιών του 20ου αιώνα και μετανάστευσαν στην Αμερική. Κατά την είσοδό τους στην Αμερική δήλωσαν «Μακεδόνες».

Αυτοί ήταν και οι μόνοι, διότι όπως είπαμε, ούτε στα σημερινά σύνορα της Ελλάδας, ούτε της πΓΔΜ, ούτε αλλού υπήρξε τέτοια επίσημη δήλωση. Το γεγονός αυτό τυγχάνει εκμετάλλευσης από τους Σκοπιανούς, οι οποίοι λένε «ορίστε, κακώς λέτε ότι δεν υπήρχαν εθνικά Μακεδόνες τότε, δείτε τα μεταναστευτικά έγγραφα ανθρώπων της εποχής που δήλωναν Μακεδόνες στις ΗΠΑ».

Αφήνω στην άκρη ότι η συγκρότηση ενός έθνους δεν γίνεται μ’ αυτόν τον τρόπο, μακρυά από την πατρίδα τους, αλλά από συγκεκριμένη και διαχρονική πορεία μέσα στους αιώνες με διακριτά χαρακτηριστικά σε γλώσσα, θρησκεία, παραδόσεις, έθιμα κάθε ανθρώπινης δραστηριότητας (φαγητό, ρούχα, αρχιτεκτονική σπιτιών, μουσική, χορούς, τέχνες, λογοτεχνία, πολιτισμό εν γένει), ανάγνωση της Ιστορίας με αναφορές κλπ, κριτήρια με τα οποία ασχολούνται πολιτικοί επιστήμονες προκειμένου να αποδώσουν το όνομα «έθνος» σε μία δεμένη ομάδα ανθρώπων με συνοχή. Το αφήνω στην άκρη και πιάνω μόνο το συγκεκριμένο δεδομένο.

Ισχυρίζομαι λοιπόν ότι οι ελάχιστοι αυτοί άνθρωποι που δήλωναν «Μακεδόνες» μόνο κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες εισαγωγής τους στις ΗΠΑ και πουθενά αλλού, όχι μόνο δεν το έκαναν επειδή είχαν την συγκεκριμένη «εθνική συνείδηση», αλλά το έκαναν για τον ακριβώς αντίθετο λόγο, επειδή δηλαδή δεν είχαν καμία εθνική συνείδηση.

Ήταν πληθυσμοί με ρευστή συνείδηση, έφευγαν από μία περιοχή η οποία βρισκόταν σε διπλό πόλεμο, πρώτα μεταξύ Ελλήνων και Βουλγάρων ως προς το ποια μεριά έπρεπε –σχεδόν υποχρεωτικά- να διαλέξουν και δεύτερον μεταξύ Ελλήνων και Βουλγάρων (και Σέρβων) απέναντι στους κατακτητές Οθωμανούς.

Έφευγαν από αυτές τις συνθήκες, όπου κάποιος ρευστής εθνικής συνείδησης που αρνείτο να ενταχθεί και στο (ελληνικό) Πατριαρχείο και στην (βουλγαρική) Εξαρχία, και προφανώς δεν είχε καμία σχέση με το μουσουλμανικό στοιχείο, είχε δυσμενέστερες προοπτικές από καποιον που επέλεγε ένα από αυτά τα «στρατόπεδα».

Στην προσπάθειά τους να ξεφύγουν από όλα αυτά, και ίσως οι μειωμένες προοπτικές να τους ωθούσαν κι όλας να μεταναστεύσουν, ώστε να αποτελούν ως ποσοστό μεγαλύτερο τμήμα από όσους ένιωθαν είτε Έλληνες, είτε Βούλγαροι, οι συγκεκριμένοι ρευστής εθνικής συνείδησης άνθρωποι αναζητούσαν με δυσκολία μία εύλογη απάντηση στο ερώτημα «από ποια χώρα έρχεσαι;» όταν τους το ζητούσαν οι αρχές.

Και επέλεγαν έναν αδιευκρίνιστο γεωγραφικό χώρο στο όνομα «Μακεδονία», τον οποίον ούτε που θα γνώριζαν σε βάθος αρχές, αν δεν συμπονούσαν κι όλας μαζί τους όταν άκουγαν τις δραματοποιημένες προσωπικές τους ιστορίες.

Πέμπτον, ακόμα και αν δεχθούμε την αυθαίρετη χρονική στιγμή, τον ανύπαρκτο ορισμό από την ανύπαρκτη χρήση του όρου, την απόδοση του στρεβλού δικαιώματος μονοπωλίου, και την ανυπαρξία «Μακεδόνων», ουσιαστικά ή τυπικά, μέχρι την περίοδο αυτή, το παράδοξο είναι ότι Μακεδόνες υπάρχουν! Και είναι οι Έλληνες. Δεν είναι εθνικά Μακεδόνες, αλλά είναι Μακεδόνες. Χρησιμοποιούν αυτό το όνομα χιλιάδες χρόνια. Αδιάλειπτα.

Στα κείμενα της περιόδου που εξετάστηκε προηγουμένως 1878-1913, οι Έλληνες δηλώνουν ανοιχτά Μακεδόνες. Έτσι υπογράφουν τα κείμενά τους. Στο Μακεδονικόν Ημερολόγιον του 1908 διαβάζουμε ότι επίτιμο μέλος του συλλόγου «Ο Μέγας Αλέξανδρος», ο οποίος το εκδίδει, είναι ο Στέφανος Δραγούμης. Τότε βουλευτής, πρώην υπουργός εξωτερικών και μέλλων πρωθυπουργός το 1910. Υπογράφει ένα βαρυσήμαντο άρθρο του, το οποίο αναδημοσιεύεται από εφημερίδα της Ιταλίας, ως «Μακεδών».

Όχι ασφαλώς εθνικά Μακεδών, αλλά Μακεδών ως Έλλην. Ακόμη λοιπόν και να δεχτούμε όλα τα παραπάνω (απαράδεκτα), δημιουργία ταυτότητας Μακεδόνων είναι αυθαίρετη και επικίνδυνη, διότι αν είναι αυτοί Μακεδόνες, τότε εμείς τι είμαστε;Ανδρέας Σταλίδης.   πηγη

Σοκαριστικό περιστατικό στα Χανιά: Το κινητό εξερράγη στην τσέπη νεαρού μαθητή

Τρομακτικά ήταν τα στιγμιότυπα που έζησε ένας νεαρός Χανιώτης πριν από λίγες μέρες, όταν το καινούργιο κινητό τηλέφωνο που αγόρασε υπερθερμάνθηκε και εξερράγη στην τσέπη του.
Όπως καταγγέλλουν στο zarpanews.gr ο νεαρός και η μητέρα του, το smartphone μάρκας SAMSUNG J6 αγοράστηκε από κατάστημα μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρονικών ειδών στα Χανιά το φθινόπωρο, ενώ λίγες ημέρες πριν την Πρωτοχρονιά ο ανήλικος το είχε στην τσέπη του γιλέκου του, απ’ όπου είδε ξαφνικά να βγαίνουν καπνοί. Ακαριαία το νάιλον γιλέκο που φορούσε ο νεαρός άρπαξε φωτιά και στην προσπάθειά του να το βγάλει πετώντας το στον αέρα, το κινητό εξερράγη εντός της τσέπης.
Ευτυχώς ο νεαρός δεν τραυματίστηκε και οι ζημιές περιορίστηκαν στο κινητό και το γιλέκο όπως φαίνεται στις σοκαριστικές φωτογραφίες που δημοσιεύει αποκλειστικά το zarpanews.gr
Παρολαυτά, οι παθόντες επικοινώνησαν με την εταιρία που παρέλαβε το κινητό για να το εξετάσει, ωστόσο η απάντηση που έλαβαν, σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες, είναι ότι δεν τίθεται θέμα αντικατάστασης ή αποζημίωσης καθώς “δεν είναι ευθύνη της εταιρίας.”
Τι θα γινόταν όμως αν προκαλούταν κάποιος τραυματισμός στον ανήλικο μαθητή- που σαν από θαύμα αποφεύχθηκε;
(Στη διάθεση του zarpanews.gr είναι τα στοιχεία των καταγγελλόντων, αλλά και η απόδειξη αγοράς της συσκευής)

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Πρωτοφανές! – Ποινική δίωξη κατά Έλληνα για το επεισόδιο στα Διαβατά – Οι μετανάστες τον χτύπησαν & του έσπασαν την νταλίκα

Απίστευτες καταστάσεις στη χώρα μας από τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Ποινική δίωξη για «βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη εκ προθέσεως», σε βαθμό κακουργήματος, ασκήθηκε εναντίον του 26χρονου Έλληνα αυτοκινητιστή που ενεπλάκη σε επεισόδιο με πρόσφυγες, κατά τη διάρκεια της χθεσινής διαμαρτυρίας μεταναστών, έξω από τη δομή των Διαβατών Θεσσαλονίκης.Ο κατηγορούμενος οδηγός νταλίκας κατηγορείται ότι συνεπλάκη με πρόσφυγες, όταν εκείνοι απέκλεισαν το δρόμο που περνάει από το σημείο της διαμαρτυρίας. Σύμφωνα με μήνυση που υποβλήθηκε εναντίον του, κατηγορείται ότι τραυμάτισε πρόσφυγα, ο οποίος νοσηλεύεται με κατάγματα σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.
Το μεσημέρι ο 26χρονος οδηγήθηκε ενώπιον της εισαγγελέως πλημμελειοδικών η οποία του απήγγειλε κακουργηματική δίωξη και τον παρέπεμψε να απολογηθεί σε ανακριτή, ενώ παρήγγειλε τη διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης για τον τραυματισμένο πρόσφυγα.
Για το ίδιο επεισόδιο υπέβαλε μήνυση και ο αυτοκινητιστής, με βάση την οποία συνελήφθησαν τέσσερις πρόσφυγες και μετά την απαγγελία κατηγοριών εναντίον τους, για σωματικές βλάβες και παρακώλυση συγκοινωνιών, παραπέμφθηκαν να δικαστούν στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης. Η μήνυση στρέφεται και εναντίον του νοσηλευόμενου πρόσφυγα ο οποίος, λόγω της νοσηλείας δεν μετήχθη, όπως οι υπόλοιποι στα δικαστήρια.Ένταση επικράτησε νωρίτερα στο camp φιλοξενίας προσφύγων στα Διαβατά Θεσσαλονίκης στο πρώην στρατόπεδο Αναγνωστοπούλου.
Περίπου 40 πρόσφυγες έκλεισαν τη Συμμαχική Οδό τοποθετώντας λάστιχα στο οδόστρωμα, διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη θέρμανσης στο καμπ φιλοξενίας.
Στο σημείο επικράτησε ένταση με διερχόμενους οδηγούς. Τρία άτομα με πέτρες και με ξύλα άρχισαν να χτυπούν το παρμπρίζ μιας νταλίκας με αποτέλεσμα να προκληθούν ζημιές ενώ ελαφρά τραυματίστηκε ο οδηγός.
Η Αστυνομία προχώρησε σε προσαγωγές ατόμων που συμμετείχαν στο επεισόδιο.πηγη
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο του Life-Events.gr από το σημείο:
prosfyges-epeisodio-5.jpg
prosfyges-epeisodio-2-840x480.jpg
prosfyges-epeisodio-4-840x480.jpg
prosfyges-epeisodio-7-840x480.jpg