Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Oι Τούρκοι «κάτι ετοιμάζουν» και εκπαιδεύονται συνεχώς στη διάβαση του Ποταμού! (Εικόνες

Oι Τούρκοι «κάτι ετοιμάζουν» και εκπαιδεύονται συνεχώς στη διάβαση του Ποταμού! (Εικόνες)

8tqqxgrΠαλιά μου τέχνη κόσκινο λέει μια παλιά παροιμία και οι Τούρκοι δεν χάνουν ευκαιρία να εκπαιδεύονται και να ετοιμάζονται κοντά στον Ποταμό Έβρο ..Εδώ σε μια πρόσφατη άσκηση-διαβασης Ποταμού στην Ελληνική Πόλη «Σαράντα Εκκλησιές» το Kırklareli!2g5MAHn7wYJvBc8tqqxgrNAebehHnn7PlTBQ53fVXoRfOe1nARGrkEzrRwDb5AU
Οι Τούρκοι δοκιμάζουν τεχνικές διαβάσεως του Ποταμού που όλες έχουν την κάλυψη καταδρομών αλλά και στην κατασκευή γεφυρών όπου θα περνούν βαριά οχήματα και Άρματα …Δεν πιστεύω κάποιος να πιστεύει οτι κάνουν ασκήσεις στο Kırklareli για να περάσουν τον Ευφράτη ;
Που βρίσκεται το Kırklareli και πόσο μακριά είναι απο τα ΕλληνοΤουρκικά Σύνορα ;map
Το Κιρκλαρελί, είναι γνωστό στην ελληνική βιβλιογραφία ως Σαράντα Εκκλησιές, (τουρκ. Kırklareli, αρχικά Kırkkilise (Σαράντα Εκκλησιές), βουλγ. Лозенград, Λόζενγκραντ) είναι πόλη της Τουρκίας, πρωτεύουσα της ομώνυμης (μεγαλύτερης) επαρχίας του ομώνυμου νομού, στην βορειο-Ανατολική Θράκη, επί της Ευρωπαϊκής Τουρκίας, ανατολικά της Αδριανούπολης               .http:/

Γιατί «Ξανασταυρώνουν» πάλι το …Χριστό;

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗ T.V. !!
763066290Της Δ.Σακελλαρίου
Κάθε χρόνο λίγο πριν και κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας τα τελευταία χρόνια της , γινόμαστε δέκτες αρνητικών και συκοφαντικών μηνυμάτων για τη ζωή και το έργο του Ιησού, τουλάχιστον για όσους διακατέχονται από την Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη.
Αυτό μέχρι τώρα παρατηρείτο από συγκεκριμένους ιδιωτικούς σταθμούς. Φέτος παρακολουθήσαμε μια πιο ολοκληρωμένη Εβδομάδα των Παθών και των Ψευδών για τη Ζωή, το Έργο και την Υπόσταση του Θεανθρώπου κυρίως μέσα από τον κρατικό τηλεοπτικό δέκτη…
Αλλεπάλληλα «ντοκυμαντέρ» με ψευδοεπιστημoνικό χαρακτήρα πριν και μετά τις Θείες Ακολουθίες με βασικό περιεχόμενο τις συνεχείς αρνήσεις της Ζωής , του Έργου και της Θείας Υπόστασης του Θεανθρώπου.
Συνεχείς αρνήσεις και διαψεύσεις του ίδιου του Λόγου του Ευαγγελίου μας , για το Σκοπό της Ύπαρξης και τις αιτίες των Πράξεων του Ιησού πάνω στη γη ,από παγκοσμίως αγνώστους επιστήμονες και αναλυτές.
Κι όλα αυτά μέσα από τον κρατικό δίαυλο του οποίου τα έξοδα λειτουργίας είναι στις πλάτες του γονατισμένου οικονομικά και ψυχολογικά ελληνικού λαού, ο οποίος έχει σαν πρώτο και τελευταίο στήριγμα στις πιο δύσκολες στιγμές του την Ελληνορθόδοξη πίστη του .
Αντί λοιπόν η ελληνική κρατική τηλεόραση να βοηθά να τονωθεί το φρόνημα της πλειονότητας των Ελληνορθόδοξων Ελλήνων με το υστέρημα των οποίων αντλεί τα κύρια έσοδά της για να μπορεί να εκπέμπει ,εκτός από την αυτονόητη προβολή των Θείων Ακολουθιών συνέβαλε – τυχαία ίσως…- στο να καταργείται το θείο νόημα κάθε ημέρας του Θείου Πάθους, των Θαυμάτων του Ιησού, της Θυσίας του, της Σταύρωσης της Ανάστασης .
Καταπάτηση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ελλήνων
Το γεγονός ότι τα έσοδα της ΝΕΡΙΤ προέρχονται κατά βάση από το κύριο μέρος του πληθυσμού της Ελληνικής Επικράτειας που πιστεύει στην πλειονότητά του ανά τους αιώνες στον Ελληνορθόδοξο Χριστιανισμό δεν σημαίνει ότι το περιεχόμενο της ΝΕΡΙΤ οφείλει να δείχνει αποκλειστικά και μόνο ό,τι έχει να κάνει με την Ελληνορθόδοξη Πίστη( αν και σε άλλα κράτη συμβαίνει αυτό ακριβώς)…
Από το σημείο όμως αυτό, του καθήκοντος του πλουραλισμού και της ευρύτητας της ενημέρωσης μέχρι την κατάφορη συκοφάντηση του πιο Ιερού Προσώπου της Ελληνορθόδοξης Πίστης , υπάρχει όχι απόσταση αλλά βαθύ και τεράστιο χάσμα.
Δεν είναι δυνατόν κατά τη διάρκεια της Μεγαλύτερης Γιορτής των Ελλήνων, πριν την Κορύφωση του Θείου Πάθους πριν την Ανάσταση του Θεού και Πατέρα τους, να προβάλλεται συστηματικά επί μία εβδομάδα το πλέον προσβλητικό περιεχόμενο για την πίστη και τη διαχρονική μεταφυσική ταυτότητα της πλειονότητας των Ελλήνων πολιτών.
Και από μία Κυβέρνηση της Αριστεράς που επικαλείται τον Ανθρωπισμό και τον Σεβασμό των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για όλους τους πολίτες , το ελάχιστο που θα περιμέναμε είναι το σεβασμό του θρησκευτικού αισθήματος και πίστης των πολιτών που την εξέλεξαν .
Και μιας και η πλειονότητα των μελών της συγκεκριμένης Κυβέρνησης ορκίστηκε στον λόγο και την τιμή της, ότι θα υπηρετεί ολόκληρο τον ελληνικό λαό – και όχι μια απειροελάχιστη μειοψηφία του που μπορεί να μην πιστεύει στον Ιησού Χριστό – και θα προστατεύει τα δικαιώματα όλων των πολιτών, ας μην εξαιρεθούν και πάλι η πλειονότητα των Ελλήνων Χριστιανών από το σεβασμό στα δικά τους Ανθρώπινα Δικαιώματα και στα προαιώνια Σύμβολα της Πίστης τους και της Παράδοσής τους, κάτι που παρατηρείται συστηματικά τα τελευταία έτη να γίνεται από «δεξιές» και … «σοσιαλιστικές»… «κυβερνήσεις»..!
Μπορεί αυθαίρετα να μην προβάλουν στην τηλεόραση τα Πιστεύω , θρησκευτικά και εθνικά της μεγάλης πλειονότητας των πολιτών του Ελληνικού κράτους , δεν μπορούν όμως να τα προσβάλλουν και να τα λοιδορούν. Δεν επιτρέπεται να μας προσβάλουν με τέτοιο τρόπο την στιγμή που ο δοκιμαζόμενος και ματωμένος Έλληνας , με τις λίγες δυνάμεις που του έχουν απομείνει δέχεται και συντηρεί – θέλοντας και μη – όλους τους αναξιοπαθούντες της υφηλίου.
Συκοφαντίες στην Ελληνορθόδοξη Πίστη
Τα παραδείγματα των ακραία προσβλητικών προγραμμάτων στη ΝΕΡΙΤ είναι δυστυχώς πολλά και σοκαριστικά όχι μόνο για τον Χριστιανό αλλά και για οποιονδήποτε πολιτισμένο άνθρωπο με στοιχειώδη παιδεία αλλά κα βασικές γνώσεις ιστορίας… ( Την ώρα για παράδειγμα της Πρώτης Ανάστασης «μαθαίναμε» από το Κρατικό Κανάλι ότι ο Χριστός ήταν καιροσκόπος, με όπλα και θησαυροφυλάκιο και ο Ιούδας ανιδιοτελής «ακτιβιστής» «που δεν είχε λόγο να ασχοληθεί με τα αμελητέα τριάκοντα αργύρια αφού κρατούσε το θησαυροφυλάκιο των μαθητών και όποτε ήθελε μπορούσε να το υπεξαιρέσει … Έτσι δεν πρόδωσε τον Χριστό για τα λεφτά αλλά γιατί ο Ιησούς μετέφερε στους μαθητές Του «μπερδεμένα μηνύματα» και «δεν ήταν σταθερός στις αξίες που τους μετέδιδε», «τους κάλεσε να πάρουν τα όπλα» και άλλα «ωραία»…)
Τόσο το μονοδιάστατα αρνητικό περιεχόμενο του Κρατικού Προγράμματος για τη Χριστιανοσύνη καθ’όλη τη διάρκεια τη Μεγάλης Εβδομάδας όσο και οι προσεκτικά στοχευμένες και επιλεγμένες ώρες πριν και μετά από τις πιο κατανυκτικές και βιωματικές στιγμές για τον Ορθόδοξο –πόσο τυχαίες πια μπορεί να είναι ;-πλήττουν βαθειά και προσβάλλουν το θρησκευτικό συναίσθημα των Ελλήνων αλλά και το φρόνημά του στον Γολγοθά που ανεβαίνει τα τελευταία χρόνια.
Και εάν μας πείσουν ότι αυτό έγινε τυχαία αυτό συνεπάγεται ότι κάποιοι στην κρατική τηλεόραση δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους και δεν έχουν τη στοιχειώδη κουλτούρα να ανταποκριθούν στις ανάγκες και τους σκοπούς που πρέπει να υπηρετεί στοιχειωδώς ένα Κρατικό Μέσο που πληρώνεται από τον φορολογούμενο πολίτη. Εκτός εάν η Ανεξάρτητη Κρατική Τηλεόραση που πάνε να στήσουν πήρε «άνωθεν» εντολές για την Εβδομάδα των… « Παθών» της Πίστης των Ελλήνων και της Συκοφάντησης του Ιησού Χριστού. Ρωτάμε….
Σε κάθε περίπτωση οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας φτάνει σε τέτοια όρια προσβολής του θρησκευτικού συναισθήματος και ιερών Συμβόλων ενός Πολιτισμού ξεφεύγει από κάθε έννοια της υφής και της λειτουργίας του και συνιστά πλέον Μέσο Άσκησης Ψυχολογικού Πολέμου.
Σημείωση
Τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί σε όλη τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας είναι πολλά και στη διάθεση του καθενός. Δεν δημοσιεύονται από σεβασμό στην Ημέρα της Μεγάλης του Χριστού μας Ανάστασης             http:/

«Ματωμένο» ΠΑΣΧΑ στα ΧΑΝΙΑ! Πήγε να σφάξει τον πεθερό του

5555555

Το..κρασί έφερε λόγια, τα λόγια τον καυγά και δεν άργησε να βγει το μαχαίρι! Ο γαμπρός χτύπησε τον πεθερό και εξαφανίστηκε για να συλληφθεί λίγες ώρες αργότερα…
Σε οικογενειακή τραγωδία λίγο έλειψε να καταλήξει το γιορτινό τραπέζι που στήθηκε το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα σε σπίτι στα Κεραμειά Χανίων!
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του cretalive.gr, η άφθονη κατανάλωση αλκοόλ φαίνεται ότι έπαιξε καταλυτικό ρόλο, καθώς η κουβέντα μεταξύ των μελών της οικογένειας δεν άργησε να γίνει καυγάς μεταξύ του 32χρονου συζύγουκαι της 23χρονης γυναίκας του. Στο επεισόδιο επιχείρησε να παρέμβει ο 52χρονος πατέρας της κοπέλας. Κάπου εκεί τα πράγματα ξέφυγαν από τον έλεγχο, ο 32χρονος πήρε ένα μαχαίρι και αφού χτύπησε τον πεθερό του στα πλευρά έσπευσε να εξαφανιστεί.
Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του, ενώ ο 32χρονος δράστης εντοπίστηκε και συνελήφθη αργά το βράδυ στην πόλη των Χανίων               http://www

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η «ΕΙΣΒΟΛΗ»: 2,5 ΕΚΑT. ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΚΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ- ΣΤΗΝΟΥΝ ΑΝΤΙΣΚΗΝΑ ΣΕ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΚΤΟΥΝ -”ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ” ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ Ο KAMINHΣ- «ΤΙ ΘΑ TΡΩΝΕ; ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ; ΠΩΣ ΘΑ ΒΙΟΠΟΡΙΣΘΟΥΝ;» (ΦΩΤΟ ΣΟΚ)

3

Τρομακτικές διαστάσεις λαμβάνει για την Ευρωπαϊκή Ένωση, κυρίως όμως για την Ελλάδα η ανεξέλεγκτη πλέον ροή παρανόμων μεταναστών, κυρίως από την σπαρασσόμενη από τον εμφύλιο Συρία. Το πρόβλημα για την Ελλάδα είναι τεράστιο, ενώ τα νησιά έχουν μετατραπεί σε «αποθήκες ψυχών», μια κατάσταση που δημιουργεί προβληματισμό ευρύτερο και στο επίπεδο της εθνικής ασφάλειας. Παράλληλα, αντιδρά και ο Δήμος Αθηναίων που δέχεται το ολοένα και αυξανόμενο βάρος στο κέντρο της πόλης, με το επιχείρημα ότι παντού αντιμετωπίζεται περιφερειακά, όχι στο κέντρο…
Όπως αναφέρει η Ημερησία, η μεγάλη όξυνση του φαινομένου προβληματίζει έντονα την κυβέρνηση και τους τοπικούς φορείς, κυρίως στα νησιά στα οποία έχουν αρχίσει να μετατρέπονται σε αποθήκες ανθρώπινων ψυχών.
Το πιο εφιαλτικό σενάριο όμως είναι άλλο. Είναι οι εκτιμήσεις ανώτατων αξιωματικών του Λιμενικού Σώματος για νέο ανεξέλεγκτο κύμα. Όπως εκτιμούν, οι συλλήψεις παράτυπων μεταναστών θα φτάσουν φέτος τις 60.000 από 40.000 πέρυσι ενώ υπάρχουν πληροφορίες ότι στα απέναντι τουρκικά παράλια υπάρχουν συγκεντρωμένοι 2,5 εκατομμύρια πρόσφυγες οι οποίοι περιμένουν να μπουν παράτυπα στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει η Καθημερινή, έχει τριπλασιαστεί ο αριθμός των παράτυπων μεταναστών που συνελήφθησαν από τις λιμενικές αρχές το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2015 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Συγκεκριμένα, το α’ τρίμηνο του έτους διασώθηκαν από το προσωπικό του Λιμενικού Σώματος 10.445 αλλοδαποί, που εντοπίστηκαν να μπαίνουν παράτυπα στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, τη στιγμή που ο αριθμός τους το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ήταν 2.863.
Ήδη έχουν στηθεί σκηνές για να φιλοξενήσουν πρόχειρα τους μετανάστες, όμως, οι τοπικοί φορείς κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου.
Εν τω μεταξύ, συνάντηση με την αναπληρώτρια υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής, Τασία Χριστοδουλοπούλου, προτίθεται να ζητήσει αμέσως μετά το Πάσχα ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, προκειμένου να συζητήσουν το θέμα των προβλημάτων για την πόλη από τις αυξημένες ομάδες μεταναστών, για τους οποίους δεν υπάρχουν υποδομές όπου θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν.
«Δεν είμαστε σύμφωνοι με αυτή τη διαδικασία, με την οποία μεταφέρονται στο κέντρο της πόλης εκατοντάδες άνθρωποι, χωρίς καμιά μέριμνα για το πού θα μείνουν, πού θα φάνε, πώς θα βιοπορισθούν. Η παντελής έλλειψη σχεδίου για το τι θα απογίνουν οι άνθρωποι που έως τώρα βρίσκονταν στα Κέντρα Προσωρινής Κράτησης, μας βρίσκει αντίθετους» τονίζει.
Εκφράζει έντονη ανησυχία για την πιθανότητα «επιστροφής στο παρελθόν». «Σε λίγο θεωρώ ότι η κατάσταση δεν θα είναι διαχειρίσιμη και θα αποτελέσει το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα για την πόλη». Οπως εξηγεί, στις πλατείες Ομονοίας και Βικτωρίας ήδη έχουν αρχίσει να συγκεντρώνονται ομάδες μεταναστών που δεν έχουν εργασία και τόπο διαμονής, ενώ και στα συσσίτια έχει αυξηθεί ο αριθμός των ατόμων. Ο κ. Καμίνης τονίζει στην «Καθημερινή» ότι «όλοι αυτοί οι άνθρωποι έρχονται σε αναζήτηση μιας τύχης, που εμείς δεν έχουμε τη δυνατότητα να τους προσφέρουμε».
Όσον αφορά στις σκέψεις που διατυπώνονται από το υπουργείο για μεταφορά των λαθρομεταναστών από τα νησιά, όπου καταλήγουν, στην Αθήνα, ώστε να γίνει καταγραφή και ταυτοποίηση, ο κ. Καμίνης εκφράζει κάθετα την αντίθεσή του. «Σε καμιά ευρωπαϊκή πόλη δεν μεταφέρουν το πρόβλημα στο κέντρο. Αντίθετα, προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το θέμα όσον το δυνατόν περιφερειακά.
Την περασμένη εβδομάδα συναντήθηκα με τη δήμαρχο Παρισιού, Anne Hidalgo, και τον δήμαρχο Ρώμης, Ignazio Marino, και συμφωνήσαμε, οι τρεις δήμαρχοι, να αναλάβουμε κοινή πρωτοβουλία και να διατυπώσουμε ολοκληρωμένη κοινή πρόταση για το μεταναστευτικό. Είναι ένα πολύ σύνθετο θέμα, που, για τη χώρα μας και κυρίως για την πόλη μας, αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα» καταλήγει.
1.000.000 μετανάστες περιμένουν στα Τουρκικά παράλια για να αποβιβαστούν στα νησιά
Δείτε τις φωτογραφίες από τη dimokratiki
345

«ΤΟΥΤΟΙ ΔΩ ΕΧΟΥΝ ΑΚΡΙΒΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΝ ΦΑΓΗΤΑ ΑΠΕΞΩ» ΛΕΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΚΩ ΓΙΑ…»ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ» ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ (ΛΑΘΡΟ)ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ


Γράφει ο Θοδωρής Τσέλας.
Ξεχάστε την προπαγάνδα τους! Δεν υπάρχει ούτε φτώχεια, ούτε κατήφεια, ούτε ¨ταλαίπωροι φτωχοί «πρόσφυγες» όπως θέλουν να μας πείσουν οι αλληλέγγυοι… Υπάρχει κακή σκηνοθεσία με κακούς ηθοποιούς, η οποία αποκαλύπτεται από τις λεπτομέρειες που έχει εντοπίσει και καταγγέλει ο ίδιος ο δήμαρχος της Κω.
Υπάρχει πλούτος και τεχνολογία και παραγγελίες για φαγητό απέξω λέει ο δήμαρχος! 
Σιγά μην ήρθαν για να ζήσουν με 10 ευρώ την ημέρα οι λαθρομετανάστες της Κω. Και σίγουρα δεν είναι όλοι έτσι, αλλά σίγουρα κάποιοι είναι γιατί αυτοί οι κάποιοι οδηγούν σαν μπουλούκι τους άλλους. Και έτσι εξηγείται και το πως έρχονται στην χώρα μας όλοι αυτοί και ποιος τους φέρνει…! 
Μένει μόνο να μάθουμε το γιατί …
Θυμίζουμε πως τις καταγγελίες, τις κάνει ο ίδιος ο δήμαρχος. Ο πλέον αρμόδιος όλων, ο οποίος δεν έχει σχέση με την Χρυσή Αυγή, ενώ τις καταγγελίες τις συμμερίζονται και οι κάτοικοι της Κω που στις εκλογές έδωσαν στον Σύριζα 30+%.
Και βάζετε ένα στοίχημα πως θα πέσουν να τον φάνε γιατί είπε την αλήθεια; Βλέπετε η αλήθεια δεν συμφέρει την προπαγάνδα, εντός κι εκτός, εκείνων που θέλουν την πατρίδα μας σουρωτήρι και αφελληνισμένη.
«Δεν θα δεχτούμε άλλη μία Αμυγδαλέζα στην Κω. Πάνω από 250 άτομα καταφθάνουν από την Τουρκία καθημερινά. Χαρακώνουν τα σκάφη για να διασωθούν από το ελληνικό Λιμενικό. Πλούσιοι οι περισσότεροι λαθρομετανάστες που φτάνουν στη χώρα μας. Διαθέτουν πανάκριβα κινητά και μέσω GPS πηγαίνουν κατευθείαν στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής». Αυτά καταγγέλλει στοprotothema.gr ο δήμαρχος της Κω κ. Γιώργος Κυρίτσης ο οποίος, βλέποντας το νησί του να κατακλύζεται από τεράστιο αριθμό λαθρομεταναστών καθημερινά και την ελληνική κυβέρνηση να κωφεύει, ζητά μέσω επιστολής που έστειλε το πρωί της Μ. Πέμπτης μεταξύ άλλων, στον Πρωθυπουργό και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, να βρουν άμεση λύση στο πρόβλημα.
Ιδού οι καταγελίες του οι οποίες αποκαθηλώνουν την ανοησία πως όσοι έρχονται είναι «φτωχοί και κατατρεγμένοι». Οι καταγγελίες δεν είναι δικές μας, το τονίζουμε ξανά:
«Οι περισσότεροι από αυτούς είναι πλούσιοι. Διαθέτουν πανάκριβα κινητά και μέσω GPS πηγαίνουν κατευθείαν στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής. Χαρακώνουν τα σκάφη για να διασωθούν από το ελληνικό Λιμενικό. Από το ελληνικό κράτος παρέχεται ημερησίως κάτω από 10 ευρώ κατ΄ άτομο, ενώ στην ημερήσια τροφοδοσία τους συνδράμει ο δήμος και η Μητρόπολη. Ωστόσο να πω ότι διαθέτουν οικονομική άνεση καθώς οι ίδιοι παραγγέλνουν διαρκώς φαγητά», τονίζει ο κ. Δήμαρχος.
Και κλείνει λέγοντας: «παρακαλώ το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη να λάβει άμεσα μέσα προστασίας. Επίσης, δεν μπορεί η ελληνική πολιτεία να λέει ότι πρέπει να τους βοηθήσουμε και από την άλλη να μην ενισχύει το διοικητικό προσωπικό και να μην έχει ήδη εξασφαλίσει ευρωπαϊκά κονδύλια. Με ποιον τρόπο δηλαδή θέλει να τους βοηθήσει, για να καταλάβω; Δεν θα γίνει Αμυγδαλέζα το νησί της Κω. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να τους κρατήσουμε όλους αυτούς. Ζητώ βοήθεια από το ελληνικό κράτος»       .http:

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Ο Επιτάφιος της Ελλάδας συνεχίζεται τρεις μήνες μετά τον εκλογικό θρίαμβο των δυνάμεων που αντιστρατεύονται το εθνοκτόνο ΜνημόνιοΜωρό άνεργων πολύτεκνων πέθανε από ασιτία! - Πότε θα έρθει η Ανάσταση του Εθνους;

Ο Επιτάφιος της Ελλάδας συνεχίζεται τρεις μήνες μετά τον εκλογικό θρίαμβο των δυνάμεων που αντιστρατεύονται το εθνοκτόνο Μνημόνιο: Από ασιτία άφησε την τελευταία του πνοή ένα μωρό τεσάρων εβδομάδων στην Ξάνθη καθώς οι άνεργοι πολύτεκνοι γονείς του δεν είχαν την ικανότητα να εξασφαλίσουν ούτε την στοιχειώδη διατροφή στο βρέφος!
Η ιατροδικαστική εξέταση αποτελεί όνειδος για όλες τις πολιτικές κια κοινωνικές δυνάμεις που όχι μόνο οδήγησαν την χώρα σε αυτή τη τραγική κατάληξη με το να εργάζονται λιγότεροι από 1 στους τέσσερις Ελληνες, αλλά και ανέχθηkαν χωρίς να δράσουν ενεργά κατά της των δυνάμεων αυτών.
Οι γονείς μετέφεραν το άψυχο σώμα στο νοσοκομείο, όπου και διαπιστώθηκαν τα αίτια του θανάτου του από τον ιατροδικαστή, Ν. Κιφνίδη.
Πρόκειται για μια πολύτεκνη οικογένεια, της οποίας τελευταίο μέλος ήταν το άτυχο μωρό.
Για τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης ενημερώθηκε η αστυνομία. Οι γονείς του βρέφους κρατήθηκαν για μερικές μέρες και έπειτα αφέθηκαν ελεύθεροι, αφού ο εισαγγελέας δαπίστωσε ότι οι άνθρωποι ήταν απλά αδύνατον να θρέψουν το νέο Ελληνόπουλο που πέθανε από πείνα               http:

"Ω ΓΛΥΚΥ ΜΟΥ ΕΑΡ" Μεγάλη Παρασκευή: Το Θείο Δράμα οδεύει προς την ολοκλήρωσή του - Η μέρα του απόλυτου πένθους για την Χριστιανοσύνη

Τις μέρες αυτές ζούμε την μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης, το Πάσχα. Η Μεγάλη Παρασκευή είναι μέρα απόλυτου πένθους για όλη την Χριστιανοσύνη, απόλυτης αργίας και νηστείας, η μέρα που γίνεται η κορύφωση του Θείου Δράματος, όπου κορυφώνονται τα Πάθη του Χριστού και γίνεται η σταύρωση του Χριστού το ξημέρωμα τις ίδιας μέρας.
 
Είναι η ημέρα των Παθών του Ιησού. Αφιερωμένη από την Εκκλησία μας στις τελευταίες ώρες πριν την Σταύρωση, μας υπενθυμίζει τα παρακάτω γεγονότα.
 
Ο Χριστός, μετά την σύλληψη του στο Όρος των Ελαιών, δικάστηκε και καταδικάστηκε από τους Αρχιερείς. Η δίκη ήταν βέβαια τυπική αφού η ετυμηγορία είχε αποφασιστεί πριν καν συλληφθεί. Οι Αρχιερείς ήθελαν τον θάνατο Του.
 
Επειδή όμως δεν είχαν την νόμιμη εξουσία, έπρεπε η καταδικαστική απόφαση να απαγγελθεί από τον Ρωμαίο διοικητή. Τα χρόνια εκείνα διοικητής στην Ιερουσαλήμ ήταν ο Πιλάτος. Σε αυτόν σύρθηκε ο Ιησούς, ενώ το πλήθος, μετά από παρότρυνση των Αρχιερέων, φωνάζοντας, ζητούσε την Σταύρωση Του. Υπήρχε το έθιμο, την ημέρα του Εβραϊκού Πάσχα, οι Ρωμαίοι να απελευθερώνουν έναν κατάδικο Εβραίο. Ο Πιλάτος θέλοντας να μην έχει την ευθύνη της σταύρωσης του Χριστού, ζήτησε από το πλήθος να διαλέξει ανάμεσα στον Θεάνθρωπο και στον Βαραβά, ένα στασιαστή και φονιά, ποιος θα ήταν αυτός που θα απελευθερωνόταν. Το πλήθος, δια βοής, επέλεξε να αφεθεί ελεύθερος ο Βαραβάς.
 
Αμέσως μετά, και με την εντολή πλέον του Πιλάτου, ο Χριστός οδηγείται στην εσωτερική αυλή του Πραιτωρίου (του διοικητηρίου δηλαδή των Ρωμαίων). Εκεί οι στρατιώτες του φορούν μια πορφύρα και ένα αγκάθινο στεφάνι. Χλευαστικά αποκαλώντας τον «Βασιλιά των Ιουδαίων», τον χτυπούν και τον φτύνουν. Η ώρα της Σταύρωσης έχει πλησιάσει.
 
Φορτωμένος ο Ιησούς με τον Σταυρό στον οποίο θα σταυρωθεί, οδηγείται προς τον λόφο του Γολγοθά. Στο δρόμο δεν αντέχει το βάρος του Σταυρού και πέφτει. Οι Ρωμαίοι επιβάλουν στον Σίμωνα τον Κυρηναίο, που διερχόταν από εκείνο το σημείο, να μεταφέρει αυτός τον Σταυρό του Μαρτυρίου. Τελικά στις 9 η ώρα το πρωί, ο Ιησούς σταυρώνεται. Το μαρτύριο του Χριστού κράτησε έξι ώρες. Στις 3 η ώρα το απόγευμα παρέδωσε το πνεύμα Του, αφού προηγουμένως είχε συγχωρήσει όσους ευθύνονταν για τον θάνατο Του.
 
Επειδή όμως το Σάββατο απαγορεύονταν οι κηδείες, ο Ιωσήφ από την Αριμαθαία, κρυφός μαθητής του Χριστού, ζήτησε από τον Πιλάτο να πάρει το σώμα Του και να το ενταφιάσει. Η άδεια αυτή του δόθηκε και έτσι τυλίγοντας το σώμα του Χριστού σε ένα σεντόνι, τον ενταφίασε σε ένα μνήμα λαξευμένο σε βράχο. Το άνοιγμα του μνήματος, κλείστηκε με μια μεγάλη πέτρα.
 
Η τελετή της Αποκαθήλωσης, γίνεται στις εκκλησίες μας, το μεσημέρι της μεγάλης Παρασκευής. Ενώ το βράδυ της ίδιας ημέρας τελείται η περιφορά του Επιταφίου. Οι καμπάνες των εκκλησιών χτυπούν πένθιμα όλη την διάρκεια της ημέρας.
 
Η νηστεία της ημέρας είναι αυστηρότατη και απαγορεύει ακόμα και το λάδι. Πολλοί πιστοί συνηθίζουν να πίνουν την Μεγάλη Παρασκευή λίγο ξύδι, εις ανάμνηση αυτού που έδωσαν στον Ιησού, όταν ζήτησε νερό τις τελευταίες στιγμές της επίγειας ζωής Του.
 
Το έθιμο απαγορεύει κάθε εργασία την ημέρα αυτή. Σε πολλές περιοχές φτιάχνουν ένα ομοίωμα του Ιούδα, και μετά την περιφορά του Επιταφίου το παραδίδουν στην φωτιά. Τα λουλούδια του επιταφίου, μοιράζονται στους πιστούς, οι οποίοι τα φυλούν μαζί με τις εικόνες στα σπίτια τους. Τέλος, την ημέρα αυτή συνηθίζεται οι πιστοί να επισκέπτονται τους τάφους των νεκρών συγγενών και φίλων.
 
Την Ενάτη Ωρα της ημέρας λέει το «Τετέλεσται». Η θεία ψυχή Του κατεβαίνει στον Άδη. Το «Πρωτευαγγέλιο», η πρώτη χαρμόσυνη υπόσχεση του Θεού στους πεσμένους Προπάτορες, αρχίζει να εκπληρώνεται.
 
Μέχρι λίγο πριν τις 11:00 το πρωί τελείται η λειτουργία των Μεγάλων Ωρών όπου οι γυναίκες μοιρολογούν και κλαίνε για τον Χριστό ενώ άλλοι προσκυνούν και αποτείνουν φόρο τιμής στον σταυρωθέντα Χριστό. 
 
Απ' τα ξημερώματα τις ίδιας μέρας ετοιμάζεται ο επιτάφιος και τελείται ολονυχτία στις περισσότερες εκκλησίες της Ελλάδας. Το μεσημέρι της ίδιας μέρας ο Χριστός αποκαθηλώνεται και τοποθετείται στον Επιτάφιο όπου θα γίνει η περιφορά του το βράδυ.
 
Το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής γίνεται ο στολισμός του Επιταφίου στις εκκλησίες. Αρχικά ψάλλονται οι Μεγάλες Ώρες, που περιέχουν ψαλμούς, τροπάρια, Αποστόλους, Ευαγγέλια και Ευχές. Στη συνέχεια ψάλλεται ο Εσπερινός της Μεγάλης Παρασκευής και γίνεται η Αποκαθήλωση του Εσταυρωμένου. Ακολούθως, τοποθετείται στο Ιερό Κουβούκλιο ένα ύφασμα, πάνω στο οποίο έχει κεντηθεί ή ζωγραφιστεί ο Κύριος, νεκρός. Το ύφασμα αυτό λέγεται Επιτάφιος.
 
Το βράδυ της ίδιας ημέρας ψάλλεται ο όρθρος του Μεγάλου Σαββάτου και η υμνολογία είναι σχετική με την ταφή του Κυρίου από τους Ιωσήφ και Νικόδημο και την κάθοδο της ψυχής Του στα σκοτεινά βασίλεια του Άδη. Σχετικά τα τροπάρια: «Ο ευσχήμων Ιωσήφ...»,  και «Ότε κατήλθες προς τον θάνατον...».
 
Όταν ο Κύριος απέθανε, το σώμα Του μπήκε στον τάφο, η δε ψυχή του ενωμένη με την Θεότητά του κατήλθε στον Άδη και αφού τον νίκησε απελευθέρωσε τις ψυχές. Και την τρίτη ημέρα ενώθηκε και πάλι η Ψυχή με το Σώμα και το Σώμα Ανέστη εκ Νεκρών. Έτσι νικήθ
ηκε ο Άδης και ο θάνατος.
Κατά τη διάρκεια της ακολουθίας ψάλλονται σε τρεις στάσεις (μέρη) τα λεγόμενα Εγκώμια, μικρά τροπάρια πολύ αγαπητά στο λαό, αγνώστου ποιητή. Τα πιο γνωστά είναι: «Η ζωή εν τάφω…», «Άξιον εστί μεγαλύνειν…», «Αι γενεαί πάσαι…» και «Ω γλυκύ μου Έαρ…».
 
Στη συνέχεια γίνεται η Περιφορά του Επιταφίου, εκτός του ναού και στα όρια της Ενορίας.
 
Μετά την επάνοδο του Επιταφίου στην εκκλησία διαβάζεται περικοπή από το Ευαγγέλιο του Ματθαίου (κζ' 62-66): Αρχιερείς και Φαρισαίοι πηγαίνουν στον Πόντιο Πιλάτο και του ζητούν να σφραγίσουν τον τάφο, επειδή θυμούνται ότι ο Κύριος σε μία αποστροφή των λόγων του είχε πει ότι σε τρεις μέρες θα αναστηθεί. Ο Πιλάτος τους δίνει την άδεια.
 
Τροπάρια
 
Ο ευσχήμων Ιωσήφ
από του ξύλου καθελών
το άχραντόν σου σώμα,
σινδώνι καθαρά
ειλήσας και αρώμασιν,
εν μνήματι καινώ
κηδεύσας απέθετο.
Ότε κατήλθες προς τον θάνατον,
η ζωή η αθάνατος,
τότε τον άδην ενέκρωσας
τη αστραπή της Θεότητας·
ότε δε και τους τεθνεώτας
εκ των καταχθονίων ανέστησας,
πάσαι αι δυνάμεις
των επουρανίων εκραύγαζον·
Ζωοδότα Χριστέ
ο Θεός ημών, δόξα σοι.
Εγκώμια
 
Η ζωή εν τάφω
κατετέθης, Χριστέ,
και αγγέλων στρατιαί εξεπλήττοντο,
συγκατάβασιν δοξάζουσαι την σην.
Άξιον εστί
μεγαλύνειν σε των πάντων κτίστην·
τοις σοις γαρ παθήμασιν έχομεν
την απάθειαν, ρυσθέντες της φθοράς.
Αι γένεαι πάσαι
ύμνον τη ταφή σου
προσφέρουσι, Χριστέ μου.
Ω γλυκύ μου έαρ,
γλυκύτατον μου τέκνον,
που έδυ σου το κάλλος;
Έθιμα
 
Στη Σκιάθο και σε όσες περιοχές ακολουθούν το Αγιορείτικο τυπικό η περιφορά του Επιταφίου γίνεται τις πρώτες πρωινές ώρες του Μεγάλου Σαββάτου.
 
Στη Ναύπακτο, η περιφορά του Επιταφίου συνδυάζεται με ρίψη πυροτεχνημάτων στο λιμάνι, σε ανάμνηση της ηρωικής προσπάθειας του μπουρλοτιέρη Ανεμογιάννη να πυρπολήσει την τουρκική ναυαρχίδα στο χώρο αυτό.
 
Το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής ομάδες παιδιών γυρνούν από σπίτι σε σπίτι και τραγουδούν το μοιρολόι «Σήμερα μαύρος ουρανός», γνωστό και ως «Μοιρολόι της Παναγίας». Σε πολλές περιοχές της χώρας τα κορίτσια της ομάδας κρατούν ένα στεφάνι, πλεγμένο με λουλούδια εποχής, το οποίο στη συνέχεια το εναποθέτουν είτε στον Επιτάφιο, είτε στον τάφο του προσφάτως αποβιώσαντος ενορίτη. Τα Κάλαντα της Μεγάλης Παρασκευής τείνουν σήμερα να εκλείψουν.
 
Στην Κέρκυρα, η περιφορά των Επιταφίων ξεκινά το απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής από την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στο Παλαιό Φρούριο. Μέχρι της 9:30 το βράδυ, από κάθε εκκλησία βγαίνει ο Επιτάφιος με την απαραίτητη μπάντα της ενορίας, τις χορωδίες, τους πιστούς. Τελευταίος βγαίνει ο μεγαλοπρεπέστατος επιτάφιος της Μητρόπολης.
 
Στη Θράκη, ένα από τα έθιμα είναι και το «κάψιμο του Ιούδα». Οι νεότεροι συνήθως, αφού φτιάξουν το ομοίωμα του Ιούδα, το περιφέρουν από σπίτι σε σπίτι και ζητούν κλαδιά. Τη Μεγάλη Παρασκευή, μετά την περιφορά του Επιταφίου, θα βάλουν φωτιά στα κλαδιά αυτά και θα «κάψουν» τον Ιούδα. Συνηθίζεται μέρος της στάχτης αυτής, να το ρίχνουν στα μνήματα.
 
Στη Νέα Πέραμο Καβάλας, κατά την περιφορά του επιταφίου, οι κάτοικοι σε κάθε γειτονιά της πόλης αναβιώνουν ένα πολύ παλιό έθιμο: καίουν από ένα ομοίωμα του Ιούδα, τη στιγμή που η πομπή του επιταφίου περνάει από τους δρόμους. Ολόκληρη η πόλη εκείνη τη νύχτα φωτίζεται από τις δεκάδες φωτιές, που ανάβουν οι κάτοικοι, στέλνοντας έτσι το μήνυμα της κάθαρσης, αλλά και της αιώνιας ανάστασης.
 
Στη συνοικία Καμίνι της Ύδρας, ο Επιτάφιος μπαίνει στη θάλασσα και διαβάζεται η ακολουθία του.
 
Στη Ζάκυνθο, το μεσημέρι της Μεγάλης Παρασκευής, πλήθος πιστών συμμετέχει στην περιφορά του Εσταυρωμένου που διασχίζει όλη την πόλη. Στις 2 μ.μ. στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου του Μώλου εκτός από τον Εσταυρωμένο λιτανεύεται και η εικόνα της «Mater Dolorosa», δηλαδή της Παναγίας του Πάθους. Η λιτανεία διασχίζει σχεδόν όλη την πόλη και επιστρέφει στην πλατεία Σολωμού, όπου, πάνω σε βάθρο, ο Μητροπολίτης ευλογεί τον κλήρο και το λαό με τον Εσταυρωμένο. Η λιτανεία καταλήγει στον ίδιο ναό, όπου γίνεται η εναπόθεση του Χριστού στον Επιτάφιο.
 
Στην Αμοργό, τη Μεγάλη Παρασκευή προσφέρονται ψωμί, ελιές και νηστίσιμα γλυκά και κατά την περιφορά του Επιταφίου οι γυναίκες ραίνουν την πομπή με αρώματα.
 
Στην Ίο, μετά την Αποκαθήλωση, οι νέοι του νησιού παίζουν τις «μπάλες», ένα παιχνίδι με μικρές σιδερένιες κόκκινες και πράσινες μπάλες. Κατά την Περιφορά των Επιταφίων των δύο Ενοριών του νησιού, τα Εγκώμια ψάλλονται από χορωδίες γυναικών και κοριτσιών.
 
Στο χωριό Πλάκες της Μήλου το απόγευμα της Μεγάλης Παρασκευής γίνεται η αναπαράσταση της Αποκαθήλωσης του Χριστού.
 
Στην Πάρο, η περιφορά του Επιταφίου κάνει δεκαπέντε στάσεις. Σε καθεμία από αυτές φωτίζεται κι ένα σημείο του βουνού, όπου τα παιδιά ντυμένα ρωμαίοι στρατιώτες ή μαθητές του Χριστού, αναπαριστούν σκηνές από την είσοδο στα Ιεροσόλυμα, την προσευχή στο Όρος των Ελαιών, το Μαρτύριο της Σταύρωσης και την Ανάσταση.
 
Στο χωριό Πύργος της Σαντορίνης, μετά την Αποκαθήλωση βγαίνει το «Τάνταλο» στους δρόμους του χωριού για να αναγγείλει το γεγονός και οι καμπάνες ηχούν πένθιμα. Η περιφορά του Επιταφίου σημαίνεται από μικρές φωτιές σε λυχναράκια. Οι γυναίκες από τις αυλές των σπιτιών ραίνουν την πομπή του Επιταφίου με ροδόνερο.
 
Στη Σύρο, οι Καθολικοί επιτάφιοι από τις εκκλησίες των Ευαγγελιστών και του Αγίου Γεωργίου συναντώνται με τους Ορθόδοξους από τους ναούς της Μητροπόλεως (Μεταμόρφωσης) του Αγίου Νικολάου και της Κοιμήσεως, μετά το τέλος της περιφοράς στην κεντρική πλατεία Μιαούλη. Ακολουθεί κατανυκτική δέηση και ψάλλονται τροπάρια της Μεγάλης Παρασκευής από τη χορωδία του Αγίου Νικολάου και Ιεροψάλτες.
 
Στην Τήνο, οι περιφορές των Επιταφίων στη Χώρα συγκλίνουν στη μαρμάρινη εξέδρα της παραλίας, ενώ ο Επιτάφιος της Ενορίας του Αγίου Νεκταρίου καταλήγει μέσα στη θάλασσα, στην περιοχή Καλάμια στα Κιόνια.
 
Στη Μονή του Προφήτου Ηλία, στο Άγιο Πνεύμα Σερρών, που βρίσκεται σ' ένα λόφο πάνω από το ομώνυμο χωριό, αναβιώνει το έθιμο της Αποκαθήλωσης του Κυρίου.http

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Θα μας δώσουν οι Ρώσοι το Χρυσόμαλλο δέρας ή οι Τούρκοι θα κλείσουν τις Συμπληγάδες;


Ιστορικά όλα τα μεγάλα γεγονότα της διαχρονικής πορείας του Ελληνισμού πήγαιναν παράλληλα με τις κορυφαίες στιγμές της Εκκλησιαστικής Ζώης του.
Τέτοιες ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ φρύαξαν πάλι οι οχθροί μας.
Στην κυριολεξία λύσσαξαν γιατί δεν θέλουν να δούνε ΕΛΛΗΝΑ να προκόβει.
¨Φόβους πως η Ελλάδα θα καταστεί ο Δούρειος Ίππος της Ρωσίας στην Ευρώπη εκφράζουν οι Financial Times, ενόψει της επίσκεψης του Αλέξη Τσίπρα στη Μόσχα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με νέο δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας, η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στη Ρωσία επισήμως εντάσσεται στην προσπάθεια άρσης του ρωσικού εμπάργκο στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα.
«Όμως, οι Ευρωπαίοι ανησυχούν πως η συνάντηση στοχεύει σε κάτι περισσότερο από το εμπόριο φρούτων» τονίζει η βρετανική εφημερίδα.
Και προσθέτει: Ο μεγάλος φόβος είναι ένα σκηνικό Δούρειου Ίππου, όπου η Ρωσία θα παράσχει χρήματα στην Ελλάδα, με αντάλλαγμα ένα ελληνικό βέτο στις ευρωπαϊκές κυρώσεις.
«Εφόσον επιβεβαιωθεί ένα τέτοιο σενάριο, τότε θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη γεωπολιτική αναταραχή από το 1947, όπου η Ελλάδα εντάχθηκε στη ζώνη επιρροής της Δύσης» αναφέρουν οι Financial Times.¨ Posted by netakias.com 6 Απριλίου 2015 http://olympia.gr/
Ποιος τους υπολογίζει αν είναι να πάρουμε από τους Ρώσους το Χρυσόμαλλο δέρας;
Το χρυσόμαλλο δέρας δεν ήταν καθαρά αποκύημα της φαντασίας των αρχαίων Ελλήνων, αλλά βασιζόταν σε ιστορικά δεδομένα! Μπορεί, δηλαδή, ο Πηλέας να ανέθεσε στον Ιάσονα να φέρει το πολυπόθητο χρυσόμαλλο δέρας, ένα ισχυρό σύμβολο εξουσίας, αλλά γιατί το δέρμα ενός τόσο κοινού ζώου θεωρείτο τόσο σημαντικό;
«Η απάντηση είναι εύκολη, αν διερευνηθεί ο τρόπος απόληψης του χρυσού από τα χρυσοφόρα ποτάμια την εποχή του Χαλκού. Ιδιαίτερα ο ποταμός Φάσις στην περιοχή της Κολχίδος (σημερινή Γεωργία) ήταν γνωστός για τις ποσότητες ψηγμάτων χρυσού που μετέφερε.
Αρχικά, η απόληψη αυτού του πολύτιμου μετάλλου γινόταν με προβιές, κυρίως προβάτων, τις οποίες βουτούσαν οι μεταλλευτές μέσα στο ποτάμι, όπου και εγκλωβίζονταν τα ψήγματα του χρυσού. Στη συνέχεια οι προβιές στέγνωναν και τινάζονταν για να συλλεχθεί ο χρυσός ή καίγονταν για να αποληφθούν οι σβόλοι του χρυσού. http://news247.gr/
Η Αργοναυτική εκστρατεία μαζί με την πολιορκία της Τροίας είναι οι πρώτες καταγεγραμμένες ιστορικά γεωστρατηγικές στιγμές του Ελληνισμού με πολιτισμικά και γεωπολιτικά στοιχεία.
Σήμερα το ¨ Χρυσόμαλλο δέρας¨ πέρα από την συναισθηματική φόρτιση του κοινού στοιχείου- Συνδέσμου της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και μάλιστα τέτοιες ΜΕΡΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ έχει και τις τεχνοοικονομικές διαστάσεις του σύμφωνα με την επικαιρότητα.
Έτσι εκτός από την άρση του εμπάργκο για τα αγροτικά προϊόντα , η Ρωσική πλευρά αναμένεται να προτείνει την δημιουργία μικτών, Ελληνορωσικών, εταιρειών επεξεργασίας αγροτικών προϊόντων τα οποία θα εφοδιάσουν την μεγάλη Ρωσική αγορά.
Συμπληρωματικό στοιχείο μπορεί να είναι και η παρέμβαση του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Gazprom προκειμένου να χαριστούν τα πρόστιμα προς την Ελλάδα, για τη μειωμένη κατανάλωση κατά 40% την περασμένη χρονιά.
Αυτά είναι τα ¨ψιλά γράμματα¨ των συμφωνιών .
Όμως οι ¨χουβαρντάδες¨ εταίροι μας περισσότερο νοιάζονται για τα ¨χοντρά γράμματα ¨των συμφωνιών δηλ το ενεργειακό σκέλος της εκμετάλλευσης των πλουσίων κοιτασμάτων του Αρχιπελάγους του Αιγαίου και ειδικότερα της Μεσογειακής Λεκάνης και την αναβάθμιση της μνημονιακής Ελλάδας σε κόμβο μεταφοράς ενέργειας με την χάραξη νέων διαδρόμων αγωγών.
Η Αργοναυτική εκστρατεία δεν είχε μόνο το Χρυσόμαλλο δέρας, είχε και τις Συμπληγάδες Πέτρες.
Από εδώ λοιπόν και σε σχέση με τις διαθέσεις των ¨ φίλων¨ μας Δυτικών ξεκινάει και ο τελικός ρόλος της σημερινής Τουρκίας μέσα στο Παγκόσμιο γίγνεσθαι δηλ. να κλείσουν τις Συμπληγάδες Πέτρες για να μην μπορέσει η Ελλάδα να λάβει το Χρυσόμαλλο δέρας. ΜΕΤΑ ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ …
Οι Συμπληγάδες ή Κυανέες ή Πλαγκτές ή Σεντρομάδες Πέτρες ήταν στη μυθολογία δύο απόκρημνα βράχια το ένα απέναντι στο άλλο στο μέρος όπου τελείωνε ο Βόσπορος κι άρχιζε ο Εύξεινος Πόντος. Οι πέτρες ανοιγόκλειναν, μια πλησίαζαν μεταξύ τους και μια απομακρύνονταν, μ” αποτέλεσμα να εμποδίζουν τα πλοία να περάσουν και να τα συντρίβουν. Οι Συμπληγάδες Πέτρες ακινητοποιήθηκαν από τότε που πρόφτασε να περάσει ανάμεσά τους ο Ιάσονας με τους άλλους Αργοναύτες.
Παράλληλα με τις πρωτοβουλίες της Ελληνικής Εξωτερικής Πολιτικής κάποιοι ετοιμάζουν το σχέδιο των ¨ Γεωπολιτικών Συμπληγάδων¨ σε συνδυασμό με ξαφνική ¨Βαριοπούλα¨ .
Ίσως να το πάνε πακέτο και με τυχόν σενάριο Capital control.
Όσο η ένταση στην Ουκρανία , στον Αρκτικό Κύκλο, πιθανώς στο Ιράν και την Υεμένη θα αυξάνεται οι σύμμαχοι θα κατανοούν ότι οι οικονομικές κυρώσεις εναντίον της Ρωσίας δεν ¨προάγουν¨ την συμμόρφωση της. Αντίθετα μάλιστα την ¨αγριεύουν¨.
Είναι τέτοιες οι στιγμές που στον ορίζοντα θα εμφανιστεί ένας νέος τύπος κύρωσης με μικτό περιεχόμενο οικονομικής- γεωπολιτικής- στρατιωτικής υφής. Το μοναδικό μέτρο στρατιωτικού περιεχομένου, που θα έχει δυσάρεστες συνέπειες για τη Ρωσία, αν εφαρμοστεί, είναι να «παιχτεί» το χαρτί του Βοσπόρου. Να συμφωνήσουν ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΤΟΥΡΚΙΑ, να μην διέρχονται τα πολεμικά πλοία της Ρωσίας, από τα στενά του Βοσπόρου και να είναι εγκλωβισμένα στη Μαύρη Θάλασσα. Και έτσι, να μην μπορεί η Ρωσία, να έχει ναυτική παρουσία στην Μεσόγειο , στην Ερυθρά Θάλασσα και στα Στενά του Ορμούζ μέσω Σουέζ.
Στη περίπτωση αυτή, θα πρέπει οι αμερικανοί να υπολογίσουν, όλα τα πιθανά ενδεχόμενα, ως αντίδραση της Ρωσία, αφού στην προκειμένη περίπτωση πλήττονται καίρια τα Στρατηγικά της συμφέροντα. Να γιατί αυτή την στιγμή φαίνεται προσωρινά ισχυρός ο Τούρκος ακριβώς γιατί ξέρει να παζαρεύει καλά ερχόμενος σε πλήρη αντίθεση με δικαιώματα επιβίωσης του Έθνους μας. Το παραπάνω σενάριο εμπλέκει άμεσα την Ελλάδα ακριβώς διότι ο Τούρκος πρέπει να έχει μια ισχυρή δικαιολογία για να κλείσει τα Στενά και πιθανώς να την βρει μέσα στο νομικό καθεστώς της Συνθήκης του Μοντρέ που διέπει την ναυσιπλοΐα των Στενών. ¨Από την ιστορία των διασκέψεων που αφορούν τα Στενά διαβάζουμε.. Η διάσκεψη στήθηκε στην ελβετική πόλη Μοντρέ με διαπραγματευτές από τη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ελλάδα, τη Γιουγκοσλαβία και τις τότε χώρες που βρέχονται από τη Μαύρη Θάλασσα. Στις 20 Ιουλίου 1936, υπογράφτηκε η συνθήκη. Η Τουρκία αποκτούσε πάλι το δικαίωμα να οχυρώσει τα στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων.
Σε περίπτωση πολέμου, η Τουρκία μπορεί να απαγορεύει τη διέλευση πολεμικών πλοίων.
Αν, όμως, δεν μετέχει στον πόλεμο, δεν μπορεί να απαγορεύσει τη διέλευση ναυτικών δυνάμεων που εκτελούν απόφαση της Κοινωνίας των Εθνών (του ΟΗΕ πλέον) ή δυνάμεων που ανήκουν σε κράτος με το οποίο έχει υπογράψει συνθήκη αμοιβαίας βοήθειας (π.χ. χώρας μέλους του κατοπινού ΝΑΤΟ). Δηλ. η Τουρκία πρέπει να εμπλακεί πολεμικά με κάποια γειτονική κυρίως πέριξ των ΣΤΕΝΩΝ χώρα για να έχει την δικαιολογία να κλείσει τα Στενά.
Το σενάριο σεβαστοί μου Συνέλληνες δεν είναι εφιαλτικό απλώς είναι οδοδείκτης της ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗΣ Πορείας του Έθνους μας.
Η καθημερινή επικαιρότητα και πολλά δημοσιεύματα δείχνουν οφθαλμοφανώς ότι κέντρα αποφάσεων απεργάζονται τούτες τις ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ με τι τρόπο θα μας Σταυρώσουν;
¨ η τεχνογνωσία αλά Τζιχάντ¨ τους είναι πρόσφατη.
Όπως και να μας Σταυρώσουν οι αντίχριστοι θα κατορθώσουν το ακατόρθωτο… θα αναδείξουν μέσα από τις πράξεις τους να προβάλλει σε όλο της το πραγματικό μέγεθος …
η ΕΛΛΗΝΟ-ΡΩΜΑΙΙΚΗ πλατφόρμα της ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ του Γένους μας με τρόπαιο το Χρυσόμαλλο δέρας … την ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ.
Άντε λεβέντισσες και λεβέντες με το καλό να μας αξιώσει ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ να το δούμε και τότε θα ¨πιστέψουν πολλοί¨ ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ.