Δεν ξέρω τι θα νιώσετε, εγώ πάντως θύμωσα τοσο που ξενύχτησα για να το βγάλω. Ανέβηκε 3:40 τα ξημερώματα.
‘Ενιωσα πως έφαγα μια γροθιά ακόμα στο στομάχι. Όχι ότι εκπλήσσομαι βέβαια… Διαδώστε. Είναι πολλοί που δεν τα ξέρουν αυτά.
Κι όταν η κοπέλα αναφέρεται στην επανάσταση των Μακκαβαίων και στην εκδίκηση προς τους Ελληνες, μιλάει για τη σφαγή των Ελλήνων από Ιουδαιους στα αρχαία χρόνια!
Και η μεγάλη τους γιορτή που λέγεται Χάνουκα, αυτή την επέτειο της σφαγής γιορτάζει. ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΑ.
Μετά τον Α.Ρέμο χτυπά και ο γνωστός Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος εκδήλωσε τον θαυμασμό του και χαρακτήρισε τον Κεμάλ Ατατούρκ «ηγέτη εξαιρετικού μεγέθους» ενώ τόνισε πως διαδίδει παντού ότι ήταν Θεσσαλονικιός!
«Ιστορικά, ο Κεμάλ Ατατούρκ, γιατί το όνομά του είναι Μουσταφά Κεμάλ, Ατατούρκ είναι ο πατέρας της Τουρκίας. Ο Ατατούρκ έκανε θηριώδη πράγματα για την Τουρκία. Έδιωξε τους σουλτάνους, αποκατέστησε το λατινικό αλφάβητο, έδιωξε τα ρούχα τα περίεργα.
Το ότι έκανε και εγκλήματα δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Αλλά ήταν ένας ηγέτης εξαιρετικού μεγέθους. Εγώ όταν πάω στην Τουρκία, λέω στους Τούρκους ότι εσείς μπορεί να λέτε ότι ο Κεμάλ ήταν Τούρκος, εγώ λέω ότι ο Κεμάλ ήταν Θεσσαλονικιός», είπε ο Γιάννης Μπουτάρης.Τα φρικώδη βασανιστήρια και η κρατική καταστολή στα χρόνια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας περιγράφονται αναλυτικά στο άρθρο του istorikathemata.com έτσι προς υπενθύμισε σε μερικούς.«Σε ένα δεσποτικό κράτος όπως το Οσμανικό, είναι επόμενο τα βασανιστήρια να καταλαμβάνουν πολύ σημαντική θέση στο σύνολο των κατασταλτικών μηχανισμών που διαθέτει η εξουσία. Στη
στρατοκρατούμενη οσμανική κοινωνία όπου η υπεροχή θεωρείται επακόλουθο της ωμής βίας και της ισχύος, τα βασανιστήρια νομιμοποιούνται από τη συλλογική συνείδηση και μετατρέπονται σε αποδεκτή πρακτική που έχει σχέση προς την άσκηση οποιασδήποτε εξουσίας.
Με τον τρόπο αυτό εκτονώνεται και ταυτόχρονα αυξάνεται η σωρευμένη επιθετικότητα, δηλαδή δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος στον οποίο η βία προκαλεί τη βία ή την επιβάλλει. Έτσι και η ελληνική εθνική κοινότητα, στα πλαίσια της οσμανικής πραγματικότητας δεν υπέστη μόνο βασανιστήρια, αλλά στο μέτρο που μπόρεσε τα ανταπέδωσε. Γι’ αυτό δεν πρέπει να μας εκπλήσσουν οι φρικαλεότητες που διέπραξαν ως όργανα της εθνικής κοινότητας όχι μόνο κατέναντι της οσμανικής εξουσίας αλλά και κατά των ομοεθνών τους. Ειδικά η απάνθρωπη συμπεριφορά των αγωνιστών του 1821 στον τουρκικό πληθυσμό της επαναστατημένης Ελλάδας, η επέκταση τις ίδιας συμπεριφοράς και στους αντιφρονούντες και η συνέχεια της παράδοσης στο νεοπαγές Ελληνικό κράτος οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επαχθή οσμανική κληρονομιά κληρονομιά»
1. Το παλούκωμα ή διοβελισμός (σούβλισμα)Πρόκειται για πρωτότυπη μέθοδο μαρτυρικού θανάτου και δεν έχει σχέση με τον ανασκολωπισμό των αρχαίων (ο οποίος ήταν παραλλαγή του σταυρικού θανάτου) ούτε έχει προηγούμενο στην παράδοση του Βυζαντίου. Ο θάνατος με παλούκωμα (kaziklamak) προοριζόταν για τους στασιαστές, για τους δράστες ειδεχθών κακουργημάτων και γενικά για όσους αμφισβητούσαν την κρατική εξουσία. Η γενετική της μεθόδου ανατρέχει στις συνήθειες της νομαδικής πατριάς κτηνοτρόφων να ψήνουν τα πρόβατα ή τα θηράματά τους στη σούβλα. Το επιχείρημα αυτό γίνεται πιο πειστικό αν αναλογιστούμε ότι το σημαινόμενο της λέξης ρεαγιάς που αποδίδει τον υποτελή είναι πρόβατο.
Εύστοχη είναι η παρατήρηση κατά την οποία ο πάσσαλος ή το παλούκι ήταν «παντού και πάντοτε το σύμβολο του οθωμανικού δεσποτισμού. Στηνόταν σε εμφανή σημεία, υψώματα, πλατείες και άλλους δημόσιους χώρους για να προκαλεί δέος και να εμπνέει τυφλή υποταγή στο δυνάστη».
Για το παλούκωμα χρειάζονταν ειδικευμένοι και έμπειροι δήμιοι. Το παλούκι (kazik) ήταν ένα ευθύ χοντροράβδι μακρύ δυο και παραπάνω μέτρα, συνήθως ξύλινο και αιχμηρό στη μια άκρη που έπρεπε να μπηχθεί στα οπίσθια του θύματος, ακριβώς όπως γίνεται με το σούβλισμα των αρνιών, έτσι που η αιχμή να βγει κοντά στον αυχένα, πλάι στους ώμους, κάτω από τον λαιμό, δίπλα στην κλείδα ή κάπου στο στέρνο. Υπογραμμίζεται ότι «η δεξιοτεχνία ήταν απαραίτητη για να μην καταστραφούν ζωτικά όργανα και προκληθεί θάνατος κατά τη διάρκεια του βασανισμού». Το θύμα έπρεπε να επιζήσει για να παραταθεί το μαρτύριό του. Πραγματικά, αναφέρονται πολλές περιπτώσεις κατά τις οποίες καρφωμένο κατά τον παραπάνω τρόπο στον πάσσαλο θύμα επέζησε τρεις μέρες. Παραλλαγή της μεθόδου ήταν εκείνη κατά την οποία η μελλοθάνατοι ψήνονταν σε σιγανή φωτιά (συχνά εξαναγκάζονταν και οι γονείς ή συγγενείς του θύματος να τροφοδοτούν τη φωτιά), όπως και εκείνη με την οποία άλειφαν το θύμα με πίσσα καιτο λαμπάδιαζαν.Η μέθοδος του παλουκώματος που περιγράφουν λεπτομερώς πολλοί ταξιδιώτες και αυτόπτες μάρτυρες και με την οποία θανατώθηκε όπως είναι γνωστό και ο αγωνιστής του 1821 Αθανάσιος Διάκος, αποκαλύπτει τη σαδιστική πλευρά της εξουσίας ως προέκταση ή ως υποκατάστατο της γενετήσιας κυριαρχίας η οποία στην πατριαρχική και φαλλοκρατούμενη οσμανική κοινωνία θεωρείται πρωταρχικής σημασίας. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη κα σήμερα στην τουρκική τα ανδρικά γεννητικά όργανα αποκαλούνται με τη λέξη που για αιώνες σήμαινε όπλο (yarak). Η συνήθεια βιασμού των ηττημένων από τους νικητές βρίσκεται στην ίδια ευθεία με το παλούκωμα και άλλα βασανιστήρια που έχουν ως άξονα τον πρωκτό του κρατουμένου. Είναι πρόδηλο ότι όλα αυτά αποτελούν εκδηλώσεις μιας εξουσίας που παριστά το ομοφυλοφιλικό στοιχείο το οποίο διαποτίζει υποσυνείδητα το πολιτικό και κοινωνικό συγκείμενο.
Σχετικά πρέπει να μη διαλάθει από την προσοχή μας ότι η σκαιή συμπεριφορά των τοπικών διοικητών κατά των ραγιάδων της περιφέρειάς τους κατά τις επίσημες πηγές περιλάμβανε την τυράγνια (ζουλούμ) με τις τρεις χαρακτηριστικές εκφάνσεις: την απόσπαση παρανόμως χρημάτων, τις αυθαίρετες δολοφονίες και τη συστηματική αρπαγή και βιασμό των αγοριών (ογλάν) των υπηκόων (Dursum, 1989: 375). Ο σοδομισμός, η ομοφυλόφιλη σεξουαλική κατάχρηση, στο οσμανικό σύστημα προσλαμβάνει χαρακτήρα πολιτικής σημειολογίας.
2. Η εκδορά του θύματος
Αριστοτέχνες εκδορείς έγδερναν το μελλοθάνατο ζωντανό. Σχετικά παρατηρούμε ότι το γνωστό από την αρχαιότητα βασανιστήριο που έχει ασιατική προέλευση, προσιδιάζει σε μια κτηνοτροφική κοινωνία όπως ήταν εκείνη από την οποία πήγασε η οσμανική. Το μαρτύριο της εκδοράς επιβαλλόταν συνήθως στους περιφρονητές της κρατικής εξουσίας. Με αυτό θανατώθηκε το 1611 ο μητροπολίτης Τρίκκης-Λαρίσης Διονύσιος Β’ ο επονομαζόμενος Φιλόσοφος ή Σκυλόσοφος, ύστερα από την αποτυχία του ένοπλου επαναστατικού κινήματος της αγροτιάς και τη σύλληψή του. Αφού τον έγδαραν μπροστά στο πλήθος, ειδικευμένοι δήμιοι σε μια πλατεία των Ιωαννίνων, παραγέμισαν το δέρμα του με άχερα και υπό τους ήχους μουσικών οργάνων, το διαπόμπευσαν στους δρόμους ντυμένο με τα αρχιερατικά άμφια. Ενάμιση αιώνα μετά, το 1772 το ίδιο μαρτύριο επιβλήθηκε στον Ιωάννη Δασκαλάκη ή Δασκαλογιάννη που είχε ηγηθεί της επανάστασης στα Σφακιά της Κρήτης
3. Ο βασανισμός στα τσεγκέλια ή τους γάντζους
Το σώμα του μελλοθανάτου υψωνόταν με τροχαλία και αφηνόταν να πέσει πάνω σε τσεγκέλια (cengel) στερεωμένα σε μόνιμο ικρίωμα, σε τοίχο ή σε ειδική βάση. Σε περίπτωση που τα τραύματα δεν ήταν καίρια έμενε καρφωμένος πολλές μέρες και πέθαινε από την αγωνία και την κακοπάθεια. Τον 16ο αιώνα αναφέρεται περίπτωση Έλληνα που είχε συνάψει σχέσεις με Ελληνίδα σύζυγο μουσουλμάνου εμπόρου ο οποίος επειδή δε δέχτηκε να αλλαξοπιστήσει ρίχτηκε στους γάντζους όπου επέζησε τρεις μέρες, οπότε κάποιος τον λυπήθηκε και τον πυροβόλησε στο κεφάλι.
Δεν χωρεί καμιά αμφιβολία ότι και τα τσεγκέλια προσιδιάζουν και αυτά περισσότερο σε μια κτηνοτροφική κοινωνία. Η παρεμφερής όμως βασανιστική εκτέλεση του διαμελισμού του μελλοθανάτου και η επίδειξη των σπαραγμάτων σε δημόσιο χώρο για καταπτόηση εχθρών και αντιπάλων, απαντάται πολύ συχνότερα στη μεσαιωνική Δύση απ’ ό,τι στους Οσμανούς. Οι τελευταίοι την επιφύλασσαν κυρίως σε αιχμαλώτους πολέμου, κατασκόπους και αρνητές της ισλαμικής θρησκείας κατά τη διάρκεια επίσημης και πανηγυρικής τελετής. Έτσι θανατώθηκε το 1808 ο Παπαθύμιος Βλαχάβας, αρχηγός του επαναστατικού κινήματος στη Θεσσαλία.
4. Το σταύρωμα
Η ρωμαϊκή ποινή του σταυρικού θανάτου επιβίωσε στους Οσμανούς. Θεωρούνταν όπως και στην αρχαιότητα ατιμωτική ποινή. Σε προηγούμενες σελίδες είδαμε στις αρχές του 15ου αιώνα να εκτελείται με αυτό τον τρόπο ο Μποκρουτζέ Μουσταφά ηγέτης του λαϊκού κινήματος που έθετε σε κίνδυνο την οσμανική εξουσία. Την άνοιξη του 1821 στην Κωνσταντινούπολη, κατά τις οργανωμένες από την κυβέρνηση οχλοκρατικές ταραχές που ακολούθησαν την είδηση για την επανάσταση που είχε ξεσπάσει, φανατικοί μουσουλμάνοι σταύρωναν πολλούς Έλληνες στα δέντρα, όπου και πέθαιναν από την αιμορραγία και τους φρικτούς πόνους (Streit, 1822: 42).
5. Το σφυροκόπημα των αρθρώσεων
Το θύμα, με συντριπτικά κατάγματα στους αρμούς των ποδιών και των χεριών, ένας πολτός οστών και σαρκών «κειτόταν εκτάδην αβοήθητο, βασανιζόταν μέρες πολλές και ξεψυχούσε από ατελείωτο μαρτύριο». Ο θρυμματισμός των αρθρώσεων γινόταν συνήθως με την πίσω πλευρά του μπαλτά (balta) δηλαδή του τσεκουριού που ήταν εργαλείο βασανισμού και θανάτου, σύμβολο της οσμανικής εξουσίας, όπως τα παλούκια που κουβαλούσαν τα τουρκικά καταδιωκτικά αποσπάσματα. Οι οσμανοί αξιωματούχοι στερέωναν στο ζωνάρι τους και έναν μπαλτά, υπόμνηση και απειλή βασανισμών και μαρτυρικών θανάτων.
6. Το θάψιμο του καταδίκου ζωντανού
Οι μελλοθάνατοι θάβονταν όρθιοι ώς το λαιμό σε λάκκους που ανοίγονταν ειδικά γι’ αυτό το σκοπό. Έτσι, μισοπεθαμένους τους τάιζαν και τους πότιζαν με τη βία. «Τα περιττώματα και το χώμα προκαλούσαν μολύνσεις στο κορμί και ο άνθρωπος σάπιζε ζωντανός». Αναφέρεται περίπτωση που ο κατάδικος έζησε 14 μέρες (Guer, 1747: 161-162).
7. Ο αποκεφαλισμός
Ήταν η πιο αξιοπρεπής θανάτωση με την προϋπόθεση ότι ο δήμιος θα τοποθετούσε το κεφάλι στα χέρια του νεκρού αν ήταν χριστιανός και στη μασχάλη του πτώματος αν ήταν Τούρκος. Ακόμη και σήμερα στην Τουρκία η ανάληψη από κάποιον τολμηρής πρωτοβουλίας ιδιαίτερα στο πεδίο της πολιτικής αποδίδεται με την έκφραση ότι ο ενδιαφερόμενος «έλαβε το κεφάλι του παραμάσχαλα» (kellesini koltugu altinda aldi). Οι αποκεφαλισμοί γίνονταν μεμονωμένα όταν επρόκειτο για αξιωματούχους του κράτους ή για κοινούς καταδίκους και ομαδικά όταν επρόκειτο για μαζικού μέσου καταστολής δηλαδή σφαγή. Αμέτρητοι αποκεφαλισμοί Ελλήνων έγιναν στην Κωνσταντινούπολη την άνοιξη του 1821 ως αντίποινα για την ελληνική επανάσταση που είχε ξεσπάσει. Ο Άγγλος κληρικός έβλεπε κάθε μέρα ακέφαλα πτώματα κυλισμένα στο βόρβορο. Την ημέρα κατασπαράζονταν από τα όρνια και τη νύχτα από κοπάδια πειναλέων αγριόσκυλων (Walsh R., 1828: 321-322).
Τα κεφάλια των ληστών, στασιαστών, γενικότερα εχθρών του κράτους αλλά και επαρχιακών παραγόντων όπως τοπαρχών και άλλων αξιωματούχων που θανατώνονταν με σουλτανική εντολή αποστέλλονταν στην Κωνσταντινούπολη όπου εκτίθονταν στο χώρο μπροστά από την κύρια είσοδο (πύλη) των ανακτόρων. Συχνά τα κεφάλια συγκροτούσαν μακάβρια πυραμίδα από την οποία αναδυόταν απαίσια οσμή. Αναφέρεται πως καθημερινά υπήρχαν εκτεθειμένα 10-15 κομμένα κεφάλια ή και πτώματα. Περί τα μέσα του 17ου αιώνα υπήρξε περίοδος που ο αριθμός αυτός ανήλθε σε 500 κεφάλια, καρφωμένα στην άκρη λόγχης ή στοιβαγμένα με τρόπο ώστε να σχηματίζουν ένα μικρό λοφίσκο (Kocu, 1960: 13). Τα κομμένα στην επαρχία κεφάλια αποστέλλονταν στην Κωνσταντινούπολη για έκθεση σε τρίχινο τουρβά (torba) δηλαδή ταγάρι γεμάτο μέλι για να αποφευχθεί η σήψη, συνήθεια από την οποία προέρχεται και η έκφραση στη νεοελληνική «ότι έβαλε το κεφάλι του στον τορβά».
Σε περίπτωση που τα κεφάλια δεν αποστέλλονταν στην Κωνσταντινούπολη, οι Οσμανοί συνήθιζαν να τα εντοιχίζουν, περιχυμένα με ασβέστη, κατασκευάζονταν μ’ αυτά μνημείο στρατιωτικής νίκης, παραδειγματισμού ή εκδίκησης. Αυτό συνέβαινε κυρίως ύστερα από βίαιη κατίσχυση της οσμανικής εξουσίας. Για παράδειγμα το 1779 εξοντώθηκαν στην Πελοπόννησο χιλιάδες Αλβανοί που λυμαίνονταν και καταδυνάστευαν την περιοχή σχεδόν επί μία δεκαετία. Μετά από την εξολόθρευσή τους έξω από την ανατολική έξοδο της Τριπολιτσάς, «έκτισαν ένα είδος πύργου» με τα κεφάλια «θέσαντες έξωθεν τα πρόσωπα», δηλαδή κατά τρόπο ώστε να διακρίνονται οι μορφές τους. Ο αριθμός των κεφαλιών αυτών ήταν τέσσερεις χιλιάδες. Παρόμοια μνημεία έχουν κατασκευαστεί και σε άλλα σημεία της Αυτοκρατορίας, όπως αυτό που διατηρείται και σήμερα στη Νήσσα της Γιουγκοσλαβίας.
8. Απαγχονισμός και στραγγαλισμός
Το πτώμα έπρεπε να παραμείνει κρεμασμένο επί τριήμερο. Έτσι οι περίοικοι αναγκάζονταν να συγκεντρώσουν μεγάλα ποσά προκειμένου να απομακρυνθούν τα κουφάρια. Απαγχονισμοί γίνονταν και σε δέντρα, οπότε μπορούσαν να είναι ομαδικοί και από κάθε κλαδί ενός μεγάλου δέντρου να απαγχονιστεί ένας κατάδικος. Για παράδειγμα το 1673 από έναν τεράστιο πλάτανο στην πλατεία του Εντιρνέκαπου στην Κων/πολη απαγχονίστηκαν 120 γενίτσαροι που είχαν στασιάσει. Το μακάβριο αυτό δέντρο ονομάστηκε βακ-βακ που είναι μυθικό δέντρο του Ισλάμ το οποίο αντί για καρπούς έχει ανθρώπινα μέλη.
9. Ειδικά βασανιστήρια
Η αυθαιρεσία που χαρακτήριζε την οσμανική πραγματικότητα φαίνεται και από το γεγονός ότι είναι πολύ δύσκολη η απαρίθμηση όλων των ειδικών βασανιστηρίων που έχουν εφαρμοστεί. Για παράδειγμα το 1821 στην Κωνσταντινούπολη εφάρμοζαν στο μέτωπο των (Ελλήνων) κρατουμένων, ένα μεταλλικό στεφάνι και το συμπίεζαν βιδώνοντάς το σιγά-σιγά πάνω στους κροτάφους. Στο τέλος τα μάτια του θύματος έβγαιναν έξω από τις κόγχες. Στη Θεσσαλία το εργαλείο βασανισμού πυρακτωνόταν πριν εφαρμοσθεί στο κεφάλι.
Εάν η μορφή του Αλή πασά από το Τεπελένι έχει αποκτήσει για την ελληνική κοινωνία διαστάσεις θρύλου δυσανάλογη ως προς τη σημασία που είχε για την οσμανική και την ελληνική ιστορία, τούτο οφείλεται στο ότι ο τοπάρχης της Ηπείρου είχε δημιουργήσει στη διοικητική του περιφέρεια επί τρεις περίπου δεκαετίες ένα καθεστώς τρόμου, φρίκης και πανικού με τα συστηματικά και πολυποίκιλα βασανιστήρια και τις μαρτυρικές εκτελέσεις των εχθρών του. Έτσι, για παράδειγμα το ζεμάτισμα με καυτό λάδι αποτελούσε καθημερινό βασανιστήριο.
10. Ο φάλαγγας και ο ξυλοδαρμός
Η πιο κοινή σωματική ποινή ή βασανισμός ήταν ο φάλαγγας (falaka) εφαρμοζόταν σε άντρες και μάλιστα των πενέστερων κοινωνικών στρωμάτων, εφόσον οι εύποροι συνήθως εξαγόραζαν τις ποινές. Παρομοίως η νεοελληνική είναι αφάνταστα πλούσια σε λέξεις όπως βρομόξυλο, μαγκουριά, μπαγλάρωμα (από το τουρκικό baglamak, δένο), περντάχι (από το περσικόperdaht =γυάλισμα), μερεμέτιασμα (από το τουρκικό meremet= επισκευή) (τ. 1, σ. 315 κ.ε.)
Ο Ιησούς πέθανε την Παρασκευή 3 Απριλίου το έτος… 33 μ.Χ., γεγονός που ανακαλύφθηκε από έναν σεισμό!
Οι ερευνητές του International Geology Review, ισχυρίζονται ότι έλυσαν το επί σειράς ετών άλυτο μυστήριο για την επιστημονική κοινότητα, ανακάλυψαν την ακριβή ημερομηνία σταύρωσης του Χριστού.
Το κλειδί για τη λύση του μυστηρίου; Η μελέτη της σεισμικής δραστηριότητας γύρω από την Νεκρά Θάλασσα, 13 περίπου μίλια από την Ιερουσαλήμ.Όπως υποστηρίζουν οι επιστήμονες, η θεωρία τους βασίζεται στην περιγραφή του σεισμού που ακολούθησε το θάνατο του Ιησού, όπως τον περιγράφει ο Ματθαίος στο Ευαγγέλιό του (Κεφάλαιο 27).
Οι επιστήμονες μελέτησαν πετρώματα από παραθαλάσσια περιοχή της Νεκράς Θάλασσας, τα οποία «έδειξαν» ότι εκείνη την ημέρα η περιοχή, η οποία απέχει μόλις 13 χιλιόμετρα από την Ιερουσαλήμ, χτυπήθηκε από σεισμό μεγάλης έντασης.http://archangelosmichail
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΠΙΑΣΕΙ ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ;
ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΤΕ, ΜΗ ΔΕΙΛΙΑΣΕΤΕ
Χριστ. Εσχ.Γέρος πλέον επίσκοπος, που βρίσκομαι στο τέλος της επιγείου ζωής μου ύστερα από πολύπλαγκτον και περιπετειώδη δράσιν σαράντα ετών στην πατρίδα μας, σας συνιστώ, παιδιά μου. ΑΝ έρθει εποχή που θα ακούσουμε και εμείς όχι στο θέατρο αλλά στην πραγματικότητα, «διωγμός!» και θα ακουστεί η λέξη «διωγμός» εναντίον των πιστών Χριστιανών· μη φοβηθείτε, μη δειλιάσετε. Εγώ δεν θα ζω πλέον, θα βρίσκομαι υπό τον τάφο, θα βρίσκομαι στην άλλη ζωή. Εσείς θ” ακούσετε να φωνάζουν, απ’ άκρου εις άκρου, «διωγμός». Και οι εκκλησίες και οι ιερείς και οι επίσκοποι θα εξαλείψουν το Ευαγγέλιο, για να κηρυχθεί νέον «ευαγγέλιο». Και ότι γίνεται στην Αλβανία και ότι γίνεται σε χώρες μακριά, θα γίνει και στην Ελλάδα – προφητεύω. Αλλά ένα πράγμα να ξέρετε πολύ καλά ότι δε θα νικήσουν οι άθεοι, αλλά οι πιστοί. Προσευχή λοιπόν. Στα όπλα και στα γόνατα. Γιατί θα έρθει η ώρα που θα γίνει ερείπωσις. Τότε εσείς, που θα μαζεύεστε για να ακούτε λόγον χριστιανικόν; Είναι και αυτό ένα χάρισμα.
Ερώτηση: Τι πρέπει να κάνουμε γέροντα, για να μη μας πιάσει ο φόβος και πανικός, εκείνες τις δύσκολες ημέρες; Όχι , όχι, δεν θα μας πιάσει πανικός. Να έχουμε θάρρος, όμως να μην το επιδεικνύουμε, αλλά να περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή για να το δείξουμε. Γιατί όταν εκδηλώνει κανείς το θάρρος του την κατάλληλη στιγμή, έχει μεγάλη σημασία.
Αγωνίζεσθε λοιπόν τον καλόν αγώνα και μια μέρα θα συναντηθούμε στους ουρανούς. Εκεί θα γίνει η συνάντηση όλων των πιστών. Πάτε στο καλό και να προσεύχεστε.
ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΤΕΗ Εκκλησία ζει και θα ζήσει εις τους αιώνας των αιώνων. Διότι ιδρυτής της είναι ο Χριστός, παιδιά. Είθε να κρατήσετε μέσα σας αναμμένη την λαμπάδα της πίστεως. Φως να είστε εν τω κόσμω τούτω. Μέσα στο σκοτάδι που υπάρχει (άλλοι είναι προτεστάνται, άλλοι καθολικοί, άλλοι διαφόρων άλλων ονομάτων και καταστάσεων άλλοι βλάσφημοι κ Τ.λ.), εσείς παιδιά μου, όσο λίγα και ΑΝ μείνετε με το Χριστό μη φοβηθείτε, θα νικήσετε. Και αν ακόμα, παιδί μου, παιδί του κατηχητικού σχολείου, παιδί της Ελλάδος, της Μικρά Ασίας, του Πόντου και της Μακεδονίας και αν σε αρνηθεί η μάνα σου και ο πατέρας σου και μείνεις ένας μέσα στην πόλη σου ή στο χωριό σου, να μη δειλιάσεις. Και αν όλη η κοινωνία γονατίσει μπροστά στο διάβολο, εσύ μη γονατίσεις και εσύ ο ένας θα νικήσεις.
Το λέω και το τονίζω. Μπορεί να γονατίσουν άλλες πολιτείες· αλλά η πόλη αυτή, που είναι βαμμένη με το αίμα των μαρτύρων και των ηρώων, δεν θα γονατίσει ποτέ. Στις φλέβες μικρών και μεγάλων ρέει αίμα μαρτύρων της Νικομήδειας, της Μικρά Ασίας και του Πόντου.
Θα μείνουμε κάστρο του Χριστού και θα αποδείξουμε για μία κόμη φορά προς πείσμα των δαιμόνων, ότι ο Χριστός δεν απέθανε αλλά ζει εις αιώνας αιώνων.
Aπο το βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου «ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ», εκδοση Β΄, 2008,http://a
«Η οικογένειά μου ήρθε από το Αϊβαλί. Το αίμα μου είναι από αυτά τα χώματα, αυτά τα μέρη. Μοιάζετε με μένα», είπε ο τραγουδιστής στον δημοσιογράφοΜια συνέντευξη που θα συζητηθεί παραχώρησε ο Αντώνης Ρέμοςστην τουρκική Hurriyet. Ο Ελληνας τραγουδιστής που ταξίδεψε στην Αλικαρνασσό χαρακτήρισε τον Κεμάλ Ατατούρκ έναν από τους μεγαλύτερους ηγέτες του κόσμου λέγοντας παράλληλα πώς είναι υπερήφανος που γεννήθηκε στο χωριό του. Ο Αντώνης Ρέμος είναι γνωστό πως οι ρίζες του κρατάνε από το Αϊβαλί.
Τα πιο χαρακτηριστικά αποσπάσματα της συνέντευξή τους είναι τα εξής:
Για τον Κεμάλ: «Δεν είμαι μόνο συμπολίτης, αλλά και συγχωριανός του. Όπως ξέρετε, στη Θεσσαλονίκης υπάρχει το σπίτι όπου μεγάλωσε ο Ατατούρκ. Υπάρχει όμως και το σπίτι στο οποίο γεννήθηκε, σε ένα χωριό έξω από τη Θεσσαλονίκη, τον Λαγκαδά. Από εκεί είναι η οικογένειά μου. Είμαστε περήφανοι που στο χωριό μας γεννήθηκε ένας από τους μεγαλύτερους παγκόσμιους ηγέτες».
Για τα κοινά σημεία Ελλήνων και Τούρκων: «Πρέπει να διαφυλάξουμε αυτή την κληρονομιά και τις κοινές αναμνήσεις που μας ενώνουν με τον τουρκικό λαό. Όχι μόνο οι Τούρκοι, αλλά και εμείς. Γιατί δεν καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικό είναι -και- για εμάς;»
Για την ανάδειξη της οικίας του Κεμάλ από τον Γιάννη Μπουτάρη: «Ο δήμαρχος είναι επιχειρηματίας, βλέπει μπροστά και αγαπά πραγματικά την πόλη του. Και καταλαβαίνει ότο το μνημείο αυτό δεν είναι σημαντικό μόνο για τους Τούρκους, αλλά και για εμάς».
Για τις ρίζες του από το Αϊβαλί: «Η οικογένειά μου ήρθε από το Αϊβαλί. Το αίμα μου είναι από αυτά τα χώματα, αυτά τα μέρη. Μοιάζετε με μένα, η συμπεριφορά σας είναι σαν τη δική μου, το χαμόγελό σας είναι σαν το χαμόγελό μου, θυμώνετε όπως και εγώ».Με ανακοίνωση του το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ποντιακού Ελληνισμού αποκαλεί τον Έλληνα τραγουδιστή «παράφωνο και ανιστόρητο» με αφορμή την δήλωση λατρείας και θαυμασμού για τον Κεμάλ Ατατούρκ όπως αυτή τουλάχιστον δημοσιεύτηκε σε τουρκική εφημερίδα.
Η ανακοίνωση αναφέρεται στις "παράφωνες και ανιστόρητες δηλώσεις" από πλευράς τραγουδιστή τον οποίο και προσκαλούν στα γραφεία τους προκειμένου να τον ενημερώσουν για την προσωπικότητα του Κεμάλ και όσα με εντολή του συντελέστηκαν σε βάρος του ποντιακού ελληνισμού.
Παράλληλα, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ποντιακό Ελληνισμού ζητάει για μια ακόμη φορά από το υπουργείο Παιδείας να να συμπεριληφθεί η ιστορία του μικρασιατικού και του παρευξείνιου Ελληνισμού ολοκληρωμένα στα εγχειρίδια όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης.
Σημειώνεται ότι ο ίδιος μιλάει για παρερμηνεία των όσων είπε αλλά προφανώς η ΠΑΣΠΕ δεν πρέπει να έκανε αποδεκτές τις δηλώσεις αυτές.
«Με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του τραγουδιστή κ. Αντώνη Ρέμου, σχετικά με τον Κεμάλ Μουσταφά Πασά ,θέλουμε να επισημάνουμε τα εξής.
Χρόνια τώρα και εμείς ,όπως και πολλοί άλλοι συμπατριώτες μας, παρακολουθούμε με ενδιαφέρον και διασκεδάζουμε με τα τραγούδια του και τις «καλλίφωνες» εκτελέσεις του ,ενώ με συμπάθεια παρακολουθούμε κατά καιρούς ,άσχετα αν συμφωνούμε η διαφωνούμε με τα όσα λέει ως ειδικός στα τηλεοπτικά σόου στα οποία συμμετέχει και τις κρίσεις που εκφράζει για την ποιότητα των διαγωνιζόμενων φιλόδοξων αοιδών.
Όμως οι «παράφωνες» όσο και ανιστόρητες πρόσφατες δηλώσεις του εν λόγω τραγουδιστή που έγιναν ,θέλουμε να πιστεύουμε, λόγω άγνοιας από μέρους του των πραγματικών ιστορικών γεγονότων της περιόδου 1914-1922 και τα όσα τραγικά υπέστησαν Αρμένιοι ,Ασσύριοι και Έλληνες του Πόντου και της Μικράς Ασίας από τους νεότουρκους αρχικά και τους κεμαλιστές στην συνέχεια και είχαν σαν αποτέλεσμα τη σφαγή 2.000.000 εκ. και πλέον αθώων θυμάτων και την προσφυγοποίηση άλλων τόσων ανθρώπων που χωρίς την θέλησή τους εγκατέλειψαν αγαπημένους τόπους όπου έζησαν ειρηνικά για 2.000χιλ. χρόνια και ότι δημιούργησαν οι πρόγονοί τους, αποτελούν ύβρη και έλλειψη σεβασμού στην μνήμη των αδικοχαμένων συμπατριωτών μας .
Οι δηλώσεις αυτές έρχονται να ενισχύσουν με τον καλύτερο τρόπο το αίτημα μας που χρόνια τώρα καταθέτουμε στο Υπουργείο παιδείας και τις αρμόδιες επιτροπές ,για να συμπεριληφθεί η ιστορία του μικρασιατικού και του παρευξείνιου Ελληνισμού ολοκληρωμένα στα εγχειρίδια όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και δυστυχώς οι αρμόδιοι Υπουργοί αρνούνται να υλοποιήσουν.
Τον κ. Ρέμο τον προσκαλούμε στα γραφεία μας για να τον ενημερώσουμε σχετικά για την προσωπικότητα του Κεμάλ Μουσταφά και τα όσα με εντολή του συντελέστηκαν σε βάρος των συμπατριωτών μας στα χωριά και τις πόλεις του ιστορικού Πόντου, να του εγχειρήσουμε σειρά ελληνικών και ξένων σχετικών βιβλίων και να του προτείνουμε όταν τα μελετήσει και κατανοήσει το μεγάλο λάθος που έκανε με τις ατυχείς δηλώσεις του ,αντί συγνώμης να οργανώσουμε συναυλία με την συμμετοχή και άλλων καλλιτεχνών στη μνήμη των χιλιάδων νεκρών συμπατριωτών μας, τα έσοδα της οποίας θα αξιοποιηθούν για την χρηματοδότηση έκδοσης σχετικών με την ποντιακή Γενοκτονία εργασιών.
ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Π.Α.Σ.Π.Ε. : ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΑΝΙΜΑΝΙΔΗΣ».
Άγνωστοι που προφανώς θέλουν να δημιουργούν εικόνες ταραχών στη Λέσβο εκμεταλλευόμενοι το μεταναστευτικό πρόβλημα, κατέβασαν και πέταξαν στη θάλασσα την Ελληνική σημαία, που κυματίζει δίπλα από το άγαλμα της Μικρασιάτισσας Μάνας στην Επάνω Σκάλα.
Το γεγονός διαπίστωσαν κάτοικοι της περιοχής.
Όπως οι ίδιοι λένε και στο βίντεο που σας παραθέτουμε, παρατήρησαν ότι η Ελληνική σημαία που κυματίζει χρόνοα τώρα στον ιστό δίπλα από το άγαλμα της Μικρασιάτισσας Μάνας δεν υπήρχε στη θέση της.
Έψαξαν τριγύρω και αντιλήφθηκαν ότι οι άγνωστοι που την κατέβασαν την είχαν πετάξει στη θάλασσα και το κύμα την έβγαλε στην ακτή.
Κατέβηκαν στην παραλία, την μάζεψαν και στη συνέχεια την τοποθέτησαν στον ιστό όπου και πάλι κυματίζει όπως πρώτα.
Ιδού το άριστα 20 του Τσίπρα στον Φίλη! Μαθητές στην Κρήτη κάνουν μάθημα σε… παγκάκια.
Στις 12 του μήνα όταν χτύπησε το πρώτο κουδούν για τη φετινή σχολική χρονιά το υπουργείο Παιδείας πανηγύριζε ότι όλα βαίνουν καλώς, ότι δεν υπάρχουν κενά σε επίπεδο εκπαιδευτικών, ότι έχουν διανεμηθεί όλα τα βιβλία. Τότε μάλιστα ο ίδιος ο Αλεξης Τσίπρας είχε μεταβει στο υπουργείο και είχε διθυραμβικά απονείμει «άριστα 20» στο Νίκο Φίλη για το έργο του.
Την ίδια ώρα, όμως, σε σχολείο στην Κρήτη και ενώ βρισκόμαστε ήδη στη δεύτερη εβδομάδα της σχολικής χρονιάς υπάρχουν μαθητές που κάνουν μάθημα σε… παγκάκια! Ναι, όσο κι αν ακούγεται απίστευτο οι φωτογραφίες από το 2ο Γυμνάσιο Γουβών είναι αδιάψευστος μάρτυρας. Μαθητές δύο τάξεων στοιβάζονται κάτω από στέγαστρα για να προστατευθούν άλλοτε από τον ήλιο, άλλοτε από τη βροχή (σ.σ. το πρωί της Τρίτης έριξε χαλάζι στην Κρήτη), ανοίγουν τα βιβλία τους στο γόνατο και παρακολουθούν τον δάσκαλό τΟι μαθητές κάτω από τα παγκάκια προσπαθούν να κάνουν μάθημα
Όπως λένε οι γονείς, με νύχια και με δόντια κρατήσαμε τα παιδιά την Τρίτη να μην κάνουν κατάληψη στο σχολείο για όλα αυτά που βιώνουν. Οι ίδιοι, ωστόσο, προειδοποιούν ότι αν δεν δοθεί μια άμεση και μόνιμη λύση τις επόμενες ημέρες τότε θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνη.
Για την ώρα το πρόβλημα λύνεται μεσοβέζικα αφενός με κοντέινερ που παραχώρησε ο τοπικός δήμος – με όσα προβλήματα και μειονεκτήματα έχει αυτή η λύση ενόψει και του χειμώνα που έρχεται – και αφετέρου με δύο δανεικές αίθουσες από το γειτονικο λύκειο, μια εκ των οποίων είναι η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της βιβλιοθήκης.
Μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος, όμως, οι εικόνες με τους μαθητές στα παγκάκια να κάνουν μάθημα θα αποτελούν όνειδος για την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα η δημόσια εκπαίδευση.
Αυτό που έχει ξεκινήσει στην Μυτιλήνη ίσως είναι και η αρχή !
Αν μέχρι το πρωί δεν έχει μαζευτεί η κατάσταση τότε δεν θα είναι καθόλου δύσκολο να έχουμε ένα ντόμινο καταστάσεων !
Αν μέσα στο βράδυ συμβεί κάποιο ατυχες γεγονός και έχουμε έναν θάνατο τότε σίγουρα αυτό το βράδυ θα φερει ασχημες εξελιξης ..!
Αν ήρθε η Ώρα θα πρέπει να είσαι έτοιμος , ψύχραιμος , με απόλυτα σωστή κρίση , με μόνιμες της αξίες και τα ιδανικά του Έλληνα … Ηττω Υπερ Δικαιου πρέπει να είναι ευχή μέσα στην συνείδηση σου !
Τα παγκόσμια αφεντικά κοιτούν , αν δεν σημαζευτεί σήμερα το βράδυ τότε οι γείτονες θα αδράξουν την ευκαιρία και έτσι θα δημιουργηθεί η σκανδάλη για πράγματα που μας έχουν προειδοποιήσει!
Όλοι μέσα σας γνωρίζατε ότι αυτό κάποια στιγμή μπορουσε να συμβεί …πάντα ελπίζουμε σε αναβολή και σε χάρισμα χρόνου …αλλά αν είναι η στιγμή μην αφήσεις ούτε ένα χιλιοστό από την μανα !Μην αφήσεις τίποτα να συμβεί που αύριο θα σου στερήσει την αξιοπρέπεια σου , που θα δείξει ότι εδώ είναι ένα ξέφραγο αμπέλι και ο Έλληνας ένας ακόμα δούλος της νέας τάξης πραγμάτων!
Υπεράσπισε πάση θυσία την Ζωή , με όποια λογική σου έχει μείνει φρόντισε την Ειρήνη αλλά αν αυτό δεν μπορεί να συμβεί μην αφήσεις τίποτα όρθιο από οτιδήποτε προσπαθήσει να μαγαρίσει της αξίες σου, την πατρίδα σου , την οικογένεια σου και την πίστη σου !
Περιμένουμε πολλοί το έναυσμα για να είμαστε εκεί… ! Περιμένουμε με σωφροσύνη και ευχή να σταματήσει …
Σήμερα το βράδυ δεν κοιμόμαστε , αγρυπνούμε ..ΕΤΟΙΜΟΙ… Σήμερα το βράδυ ΜΠΟΡΕΙ να είναι η αρχή του υπολοίπου της ιστορίας μας !
Με τα μάτια στην Ειρήνη και την ανθρώπινη συνύπαρξη , με την καρδιά γεμάτη αγάπη προς τον συνάνθρωπο μας , με την γνώση ότι οι λαοί δεν έχουν κάτι να χωρίσουν αλλά οι επικυρίαρχοι οργανώνουν το μακελειό….
Το ΕΚΚΛΗΣΙΑ online σας μεταφέρει την συγκλονιστική μαρτυρία της αναγνώστριας μας Σταυρούλας Σγουρούς. Τον Νοέμβριο του 2008 έπεσα θύμα ατυχήματος. Ένας μεθυσμένος ανεύθυνος οδηγός με χτύπησε με το αυτοκίνητο του.
Το αποτέλεσμα της δικής του ανευθυνότητας εμένα μου κόστισε την ζωή μου, τα όνειρα μου την αξιοπρέπεια μου.
Με έστειλε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας να παλεύω για την ζωή μου διασωληνωμένη και με κρατούσε στην ζωή το μηχάνημα.
Η αλήθεια είναι ότι πέθανα αρκετές φορές αλλά ο Θεός είχε άλλα σχέδια για μένα που φυσικά μόνο Αυτός Γνωρίζει.
Έχουμε 2015 και εγώ είμαι ανάπηρη καθηλωμένη από τότε.
Οι γιατροί μου λένε ότι δεν θα περπατήσω ξανά. Εχω κάκωση του νωτιαίου μυελού στην Αυχενική μοίρα
με κομμένα νεύρα αίσθησης και κίνησης.
Από τον λαιμό και κάτω δεν κουνάω τίποτα αλλά ούτε νιώθω. Μια ζωντανή-Νεκρή.
Έχω Πιστοποιημένη αναπηρία 86 %.
Πάντα πίστευα και πιστεύω στον θεό,όταν όμως βλέπω σε τι κατάσταση ζω τα έβαζα Μαζί του. Ένα γιατί...
Γιατί με άφησες να ζήσω;
Γιατί δεν με πήρες την ώρα που ήμουν στην εντατική;
Γιατί δεν κάνεις κάτι;
Αυτά τα γιατί τα έλεγα κάθε μέρα για 7 χρόνια.
Στης 1 Μαΐου 2015 πήγα στον Νευροχειρουργό μου και μου είπε να δεχτώ την κατάσταση μου ότι δεν θα περπατήσω ξανά.
Πως είναι δυνατόν να την δεχτώ;
Πως είναι δυνατόν να δεχτώ να είμαι καθηλωμένη σε ένα κρεβάτι και για όλες της καθημερινές μου ανάγκες να θέλω κάποιον να της κάνει για μένα;
Δεν μπορώ να φροντίσω τον εαυτό μου. Πως είναι δυνατόν να το δεχτώ αυτό; Αν κάποιος από αυτούς ήταν στην δικη μου την θέση θα το δεχόταν;
Θα άντεχαν την δικη μου καθημερινότητα;
Θα άντεχαν να σε κοιτάζουν με λύπη;
Άλλα δυστυχώς όταν το πρόβλημα το έχει άλλος είναι εύκολο να φιλοσοφούμε.
Κάθομαι λοιπόν στον προαύλιο χώρο και τα έβαζα για μια ακόμα φορά με τον Θεό... Πάρε με επιτέλους με ακούς υπάρχεις;
Δώσε μου δείξε μου κάτι να ελπίζω δεν ξέρω τι περίμενα κάτι... οτιδήποτε να ενισχύσει την πίστη μου γιατί το ένιωθα χανόμουν.
7 χρόνια παλεύω με την αναπηρία κανε κάτι δεν ξέρω τι κάτι...
Και ενώ τα έλεγα αυτά βλέπω έναν ζητιάνο να έρχεται και είμαι σίγουρη ότι θα έρθει να μου μιλήσει.
Αυτό που με έκανε εντύπωση ήταν ότι δεν ζήτησε ελεημοσύνη από κανέναν.
Έρχεται και με ένα βλέμμα συμπόνιας και αγάπης με αγγίζει στον ώμο και μου λέει:
Χαρά μου, παιδί μου να πιστεύεις πολύ στον θεό και να είσαι σίγουρη ότι θα σε βοηθήσει να πατήσεις στα πόδια σου Ξανά. Να πιστεύεις πολύ.
Εγώ πάγωσα δεν μπορούσα να μιλήσω το μόνο που έλεγα ήταν ευχαριστώ. Μονάχα αυτό.
Η Καρδιά μου ήταν έτοιμη να σπάσει και ένιωθα έντονο κάψιμο στα πόδια μου.
Ήταν ένα γεροντάκι, το προσωπάκι του ρυτιδιασμένο, τα ρούχα του βρώμικα δεν μύριζαν όμως άσχημα... λουλούδια μυρίζανε.
Ήταν μελαχρινός άσπρα γένια και μαλλιά.
Τα μάτια του έντονα γαλάζια του ουρανού γεμάτα φως αγάπης...
Είμαι σίγουρη οτι ήταν Άγιος αλλά φυσικά δεν ξέρω ποιος. Το βράδυ πριν κοιμηθώ ζητάω από τον ΠΑΤΕΡΑ όλων μας να μου δείξη ποιος ήτανε. Στον ύπνο μου βλέπω.
Τον Άγιο Παΐσιο να μου λέει να μην Ανησυχώ και ότι όλα θα πάνε καλά.
Ξέρω ότι αρκετή δεν θα με πιστέψουν, δεν με πειράζει ούτως η άλλως με το ζόρι τίποτα δεν γίνεται. Το γράφω αυτό για να ευχαριστήσω τον Θεό Πατέρα μας που παρότι Τον αμφισβήτησα Αυτός με Αγαπάει και μου έστειλε τον Αγαπημένο αυτόν Άγιο που ελπίζω να με λυπηθεί και να μου δώσει την ζωή μου πίσω που μου στέρησε άδικα κάποιος.
Όσοι από εσάς το πιστέψετε όμως σας παρακαλώ προσευχηθείτε για μένα. Για ένα θαύμα.
ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΩ ΠΑΛΙ. ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΩ ΝΑ ΖΗΣΩ..
Σας ευχαριστώ...
Να έχετε όλοι την Αγάπη και την προστασία του Αγίου Παϊσίου
Διαδωστε την ιστορία μου παρακαλώ!
ΕΚΚΛΗΣΙΑ online μαρτυρία της αναγνώστριας Σταυρούλας Σγουρούς http://www.eleysis
Το άρθρο αναφέρει την τακτική των ΗΠΑ για την διάλυση της Γιουγκοσλαβίας το Κόσοβο την διασπορά μίσους,την διαστρέβλωση στην Σεμπρενιτσα,τους πράκτορες των ΜΚΟ και πως έγινε η εξαγορά δημοσιογράφων-ΜΜΕ... Τακτικές που λίγο πολύ είναι γνωστές και τις βλέπουμε σε πολλές περιπτώσεις να εφαρμόζονται και εντός της χώρας μας.
Αρκεί μόνο να αναφέρω πως αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται 170 ΜΚΟ (οι περισσότερες ξένες) που έχουν όλες σχέση με το προσφυγικό...και το πως χειρίζονται τα ΜΜΕ τις αποκαλύψεις ακόμα και για εμπρησμούς αλλά και τηνοργή και την αγανάκτηση των κατοίκων.
ANAΡΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ
αλλά τα ΜΜΕ βάφτισαν ακροδεξιούς τους κατοίκους και είπαν πως έφταιγαν κιόλας...που υπερασπίστηκαν την σημαία και την πατρίδα τους..
Πρώην πράκτορας CIA: Πληρώσαμε εκατ. σε πολιτικούς, ΜΚΟ, δημοσιογράφους για να διαλύσουμε τη Γιουγκοσλαβία Αίσθηση προκαλούν οι αποκαλύψεις στις οποίες προέβη ο πρώην πράκτορας της CIA Ρόμπερτ Μπέιρ και συγγραφέας πολλών βιβλίων που φανερώνουν τα μυστικά της υπηρεσίας, αλλά και των κυβερνήσεων του Μπιλ Κλίντον και του υιού του Τζόρτζ Μπους, του τζούνιορ.
Έχει πολλάκις συλληφθεί και κρατηθεί όπως αναφέρει στο σάιτ του ο Μιχάλης Ιγνατίου. Ο Μιτ Γουόσπουρ, ένας προσωπικός του φίλος εργαζόμενος στη Γερουσία, ο οποίος του έδινε πληροφορίες, έχει δολοφονηθεί.
Ως πράκτορας της CIA ο Μπέιρ εργάστηκε στη Γιουγκοσλαβία το 1991-94 και στη Μέση Ανατολή. Από την αποχώρησή του από την υπηρεσία και μετά έχει πολλάκις κατηγορήσει την κυβέρνηση Μπους ότι προκαλούσε πολέμους για το πετρέλαιο.
Σε συνέντευξή του που δημοσιεύει και το ebritic.com, ο Μπέιρ προέβη σε εκπληκτικές αποκαλύψεις:
«Στη Γιουγκοσλαβία πήγα στις 12 Ιανουαρίου 1991, με ελικόπτερο, στο Σεράγεβο. Δουλειά μας ήταν να επιτηρούμε τους υποτιθέμενους Σέρβους τρομοκράτες ώστε να μην επιτεθούν στην πόλη. Μας είχαν ενημερώσει για μια οργάνωση με την ονομασία Ανώτερη Σερβία, η οποία σχεδίαζε βομβιστικές επιθέσεις στην πόλη λόγω της επιθυμίας της Βοσνίας να αποσχιστεί από τη Γιουγκοσλαβία.
»Στην πραγματικότητα αυτή η οργάνωση ούτε καν υπήρχε. Οι επικεφαλής μας, μας έλεγαν ψέματα. Η αποστολή μας ήταν απλώς να προκαλέσουμε πανικό στους πολιτικούς στη Βόσνια, να τους πείσουμε ότι επίκειται σερβική επίθεση. Η αποστολή αυτή τελείωσε για μένα σε δύο εβδομάδες. Ανέλαβα νέα στη Σλοβενία. Η επιχείρηση στη Βοσνία διήρκεσε έναν μήνα και είχε κωδική ονομασία Ίστινα (αλήθεια).
»Πήγα στη Σλοβενία διότι είχαμε πληροφορίες ότι σκόπευε να ανακηρύξει την ανεξαρτησία της. Διαθέσαμε μερικά εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση ορισμένων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, κομμάτων της αντιπολίτευσης και διαφόρων πολιτικών.
»Πολλοί πράκτορες που διαφωνούσαν εξαφανίζονταν όταν αρνούντο να εκτελέσουν αποστολές προπαγάνδας κατά των Σέρβων. Προσωπικά είχα εκπλαγεί από τα ψέματα τα οποία μας έλεγαν οι επικεφαλής και οι πολιτικοί μας. Πολλοί πράκτορες καλλιεργούσαν την προπαγάνδα χωρίς να γνωρίζουν τι κάνουν. Ο καθένας μας γνώριζε μόνο ένα μέρος της υπόθεσης και μόνο αυτοί που δημιούργησαν την όλη υπόθεση γνώριζαν το σύνολό της, δηλαδή οι πολιτικοί.
»Στόχος της προπαγάνδας ήταν να διχάσουμε τους λαούς της Γιουγκοσλαβίας ώστε να αποσχιστούν. Έπρεπε να υπάρχει ένας αποδιοπομπαίος τράγος στον οποίο θα έπεφτε το ανάθεμα. Επελέγη η Σερβία καθώς αυτή, κατά κάποιο τρόπο, είναι η διάδοχος κατάσταση της Γιουγκοσλαβίας.
»Δώσαμε χρήματα στον Στίπε Μέσιτς, στον Φράνιο Τούσμαν, στον Αλί Ιζετμπέκοβιτς, σε βουλευτές και μέλη της γιουγκοσλαβικής κυβέρνησης, σε δημοσιογράφους, σε στρατηγούς του Γιουγκοσλαβικού στρατού, ακόμα και σε ολόκληρες μονάδες. Ο Ράντοβαν Κάραζιτς έπαιρνε χρήματα, για κάποιο διάστημα, αλλά σταμάτησε να δέχεται χρήματα όταν κατάλαβε ότι θα κατηγορηθεί για εγκλήματα πολέμου που έγιναν στη Βοσνία. Όλο αυτό κατευθυνόταν από την αμερικανική κυβέρνηση.
»Κάποιοι αξιωματούχοι της CIA έγραφαν ακόμα και τις επίσημες ανακοινώσεις που διαβάζονταν στα δελτία ειδήσεων. Στόχος ήταν η πρόκληση μίσους, εθνικισμού και προβολή της διαφορετικότητας.
»Το 1992 ήμουν ξανά στη Βοσνία με αποστολή την εκπαίδευση μονάδων του Βοσνιακού στρατού, καθώς η Βοσνία είχε μόλις ανακηρύξει την ανεξαρτησία της. Η Σρεμπρένιτσα είναι μια παραφουσκωμένη ιστορία και πολλοί άνθρωποι την έχουν αποδεχτεί. Ο αριθμός των νεκρών είναι ο ίδιος με τον αριθμό των Σέρβων και άλλων που σκοτώθηκαν, αλλά η Σρεμπρένιτσα πουλήθηκε στην πολιτική αγορά.
»Ο επικεφαλής μου, πρώην γερουσιαστής, έλεγε συνεχώς πως μερικά καθάρματα θα σταλούν στη Βοσνία. Έναν μήνα πριν την υποτιθέμενη γενοκτονία στην Σρεμπρένιτσα, μου είπε πως η πόλη θα «γίνει πρωτοσέλιδο» σε όλο τον κόσμο. Όταν ρώτησα το γιατί μου είπε απλώς «θα δεις». Ο Βοσνιακός στρατός πήρε εντολή να επιτεθεί σε σπίτια και σε αμάχους, στους κατοίκους της Σρεμπρένιτσα. Την ίδια ώρα οι Σέρβοι δέχονταν επίθεση από την άλλη πλευρά. Προφανώς κάποιος είχε πληρωθεί για τους υποκινήσει.
»Ένοχοι για την Σρεμπρένιτσα είναι οι Βόσνιοι, οι Σέρβοι και οι Αμερικανοί. Όλοι όμως ρίχνουν τις ευθύνες στους Σέρβους. Δυστυχώς πολλά από τα θύματα που θεωρούντο μουσουλμάνοι ήταν Σέρβοι ή άλλων εθνικοτήτων. Πριν μερικά χρόνια, ένας φίλος πρώην πράκτορας ο οποίος τώρα εργάζεται στο ΔΝΤ μου είπε ότι η σφαγή στη Σρεμπρένιτσα ήταν προϊόν συμφωνίας αμερικανικής κυβέρνησης και Βόσνιων πολιτικών. Η πόλη θυσιάστηκε για κερδίσουν οι ΗΠΑ μια δικαιολογία για να επιτεθούν κατά των Σέρβων.
»Είναι ξεκάθαρο πως οι άνθρωποι που προκάλεσαν τον πόλεμο και υπαγόρευσαν τους όρους της ειρήνης κατέχουν τώρα εταιρείες που εκμεταλλεύονται τον ορυκτό πλούτο των περιοχών αυτών. Απλώς υποδούλωσαν λαούς και τα παραγόμενα καταλήγουν στη Γερμανία και στις ΗΠΑ. Αυτοί είναι οι νικητές, καθώς οι λαοί υποχρεώνονται να εισάγουν, κατόπιν από αυτούς και καθώς δεν έχουν χρήματα αναγκάζονται να δανείζονται. Αυτή είναι η ιστορία στα Βαλκάνια.
»Το Κόσοβο, δια παράδειγμα, δημιουργήθηκε για δύο λόγους. Πρώτον γιατί η περιοχή είναι πλούσια σε ορυκτά και δεύτερον διότι αποτελεί στρατιωτική βάση του ΝΑΤΟΑ. Είναι η μεγαλύτερη Νατοϊκή βάση στην καρδιά της Ευρώπης.
»Θέλω να πως στους λαούς της Γιουγκοσλαβίας ότι πρέπει να ξεχάσουν το παρελθόν. Χειραγωγήθηκαν τότε και είναι ανόητο να υπάρχει μίσος μεταξύ τους. Πρέπει να δείξουν ότι είναι οι ισχυροί και να καταλάβουν ποιος το δημιούργησε όλο αυτό. Προσωπικά ταπεινά ζητώ συγνώμη και αυτό γιατί για καιρό δεν αποκάλυπτα τα μυστικά της CIA και του Λευκού Οίκου.http://www.http://www.
Συγκλονιστικό βίντεο από την πτώση του ΑΗ-64D Apache που δείχνει ότι οι δύο χειριστές αλλά και δεκάδες πεζοναύτες είχαν πράγματι "Άγιο" και σώθηκαν κυριολεκτικά από θαύμα, είδε πριν λίγο το φως της δημοσιότητας.
Στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι ο πιλότος προσπάθησε να ελέγξει την πτώση, αλλά δεν τα κατάφερε με αποτέλεσμα το ελικόπτερο να ανατραπεί. Είναι πραγματικά απίστευτο που σε μία τέτοια πτώση δεν υπήρξαν θύματα.
Οι χειριστές βγήκαν έξω με την βοήθεια των ανδρών του Στρατού που έσπευσαν σε δευτερόλεπτα στο σημείο και τους έσωσαν.
Στο βίντεο διακρίνονται πολλοί άνδρες που έχουν αποβιβαστεί στην παραλία την στιγμή που φτάνει το ελικόπτερο.
Μετά την πτώση άμεσα καταφθάνουν οι ελαστικοί λέμβοι του ΕΣ με τις οποίες έγκαιρα απεγκλώβισαν τους δύο χειριστές .
Οι χειριστές βγήκαν έξω με την βοήθεια των ανδρών του Στρατού που έσπευσαν σε δευτερόλεπτα στο σημείο και τους έσωσαν επιβεβαιώνοντας το pronews.gr που έλεγε ότι:
«Μόλις ακούμπησαν το νερό, άνοιξαν τις καλύπτρες του ελικοπτέρου, ενώ πλωτά μέσα της δύναμης απόβασης έσπευσαν να τους περισυλλέξουν, όπως και έγινε.
Οι δύο πιλότοι είναι καλά στην υγεία τους και το ελικόπτερο αξίας κάπου 45.000.000 ευρώ, υπάρχει περίπτωση να ανελκυστεί και να επισκευαστεί.»Δυστυχώς οι απώλειες στα ελικόπτερα του 2ουΤΕΕΠ είναι μεγάλες συγκριτικά με τον αριθμό και του χρόνου υπηρεσίας τους στην ΑΣ. Η ΑΣ είχε προμηθευτεί αρχικά 12 ελικόπτερα AH-64D εκ των οποίων τα 3 έφεραν το ραντάρ κατάδειξης στόχων APG-78 Longbow.
Από τα 12 ελικόπτερα έχουν καταστραφεί σε ατυχήματα τα τρία. Το πρώτο δυστύχημα έγινε στις 30 Ιουλίου του 2010 όταν ένα AH-64DHΑ κατέπεσε και συνετρίβει κατά τη διάρκεια άσκησης αυτοπεριστροφής με αποτέλεσμα τον θάνατο και των δύο πιλότων.
Το δεύτερο έγινε στις 2 Μαΐου του 2011 όταν ένα ελικόπτερο της ίδιας έκδοσης αναφλέγει από βλάβη στον κινητήρα του από άγνωστη αιτία κατά τη διάρκεια πτήσης. Ευτυχώς σε εκείνη την περίπτωση δεν είχαμε θρηνήσει θύματα. Μάλιστα το θέμα είναι ανοικτό για τοτ εάν η Boeing οφείλει βάσει την εγγύησης να αναπληρώσει το συγκεκριμένο ελικόπτερο.
Το σημερινό ατύχημα ήταν το πρώτο όπου το Apache έφερε το ραντάρ APG-78 Longbow. Έτσι δυστυχώς η σημερινή δύναμη του 2ου ΤΕΕΠ αποτελείται από 7 AH-64DHA + 2 (πλέον) AH-64DAH Longbow, ένα σύνολο δηλαδή 9 ελικοπτέρων από τα 12 αρχικά που είχαμε προμηθευτεί.
Ο συνάδελφος μας εδώ στο makeleio.gr, Στέφανος Χίος, ετοιμαζόταν όπως το κάνει κάθε μεσημέρι λίγο μετά τη μια, να ξεκίνησε για τα κεντρικά γραφεία της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ.
Έξω από το σπίτι του τον περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη
Άνδρες που φορούσαν πολιτικά, τον πλησίασαν , και τον συνέλαβαν.
Αυτήν την ώρα τον οδηγούν στην κρατική ασφάλεια Αθηνών.
Μέσα από το περιπολικό ο Στέφανος έστειλε μήνυμα με πολλαπλούς αποδέκτες