Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ ΣΕ ΛΕΣΒΟ-ΣΑΜΟ… Μετά την επίσκεψη του Προέδρου ΠΟΥΤΙΝ στην Ελλάδα, οι Τούρκοι λύσαξαν

ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ
Ήταν και τα γεγονότα της αναγνώρισης από την Ευρώπη, της γενοκτονίας των Αρμενίων, Ποντίων, Ελλήνων, από τους Τούρκους, και οι επιθέσεις των Τούρκων κατά της Ελλάδος χειροτέρευσαν.
Τώρα σκέφθηκαν να χρησιμοποιήσουν τους Μουσουλμάνους Ισλαμιστές λαθρομετανάστες που φιλοξενούμε στην Ελλάδα. (Σηϊτες & Σουνίτες).
Στόχος είναι η ασφάλεια της Ελλάδος, η αρπαγή Ελληνικών εδαφών-νησιών, η αρπαγή ορυκτού πλούτου των Ελλήνων, (ΑΟΖ), και ο Τουρισμός.
Εάν οι Ισλαμιστές λαθρομετανάστες καταλάβουν πόσο «πατάτες» είμαστε, (Κυρά-Τασία, Μουζάλας, κλπ ) καήκαμε….
Ο Μουζάλας λέει, «Παναγία βοήθα»……………
Οι Συριζαίοι Κυβερνήτες μας, είναι Διεθνιστές και Εθνομηδενιστές, αυτό σημαίνει ότι παραχωρούν Εθνική Κυριαρχία (εδάφη & θάλασσες) στους βάρβαρους άρπαγες εθνικιστές γείτονες.
Ήδη παρεχώρησαν Εθνική Κυριαρχία στη παρέα των δανειστών του ΡΟΤΣΙΛΝΤ, μέσω Μνημονίων……….
Οι Ένοπλες Δυνάμεις, και τα Σώματα Ασφαλείας της χώρας, τι κάνουν;;;
Σημερινή αναφορά των Δυτικών «συμμάχων» αναφέρει, ότι τα θαλάσσια σύνορά μας, είναι ευάλωτα, και αφύλακτα.
Καλά δεν έχουμε Πολεμικό Ναυτικό, δεν έχουμε Ακτοφυλακή, δεν έχουμε Λιμενικό Σώμα, να τα φυλάξει;;; Γιατί τους πληρώνουμε όλους αυτούς;;;
Δεν έχουμε Πολεμικά πλοία, αεροπλάνα, ακταιωρούς να φυλάξουν τα θαλάσσια σύνορα;;;
Γίναμε «μπάτε σκύλοι αλέστε», στη διάθεση του Σουλτάνου ΕΡΝΤΟΓΑΝ!!!
Δυστυχώς οι Ένοπλες Δυνάμεις, υποτάσσονται στις διαταγές των Εθνομηδενιστών πολιτικών;;;
Εάν περιμένουμε από τους Διεθνιστές και Εθνομηδενιστές πολιτικούς μας, πάμε χαμένοι……
Γιαυτό πανηγυρίζουν οι Τούρκοι & Αλβανοί, γιατί καταλάβανε ότι έχουμε Κυβέρνηση «Χαλβάδων».
Έχουμε πολιτικούς «Μ@@@@@ς».
Οι Ισλαμιστές λαθρό είναι εισβολείς, και στρατός κατοχής στις διαταγές του Σουλτάνου.
Η Τουρκία για να μη φαίνεται ότι επιτίθεται σε μια ανεξάρτητη χώρα, μέλος της Ε.Ε. & ΝΑΤΟ, και συνεπώς παραβιάζει το Διεθνές Δίκαιο, χρησιμοποιεί τους λαθρομετανάστες.
Εμείς τί κάνουμε;;;;;;;;;;;
Παραδώσαμε τη χώρα, και τους Έλληνες, «ως αρνίον άκακον επί σφαγήν»;;;
Παραδώσαμε τη χώρα στη διάθεση του Σουλτάνου;;;
Ο Σουλτάνος είναι έτοιμος να στείλει άλλο ένα εκατομμύριο Ισλαμιστές λαθρομετανάστες!!!
Έλληνες, ξεχάσατε το «Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ»
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΡΥΠΑΙΟΣ
Διεθνολόγος/Αναλυτής  https://

ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ Πατροκοσμάς: «Διπλό Πάσχα και διπλό καλοκαίρι» δείτε τις ημερομηνίες του Πάσχα μέχρι το 2025.

PATROKOSMASXL
Στον πίνακαμπορείτε να δείτε τις ημερομηνίες του Πάσχα μέχρι το 2025.
pasxa
ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ Πατροκοσμάς: «Διπλό Πάσχα και διπλό καλοκαίρι» 
Κάποτε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, έφτασε στο ορεινό χωριό της Φωκίδας «Δάφνος».
Εκεί λοιπόν, μεταξύ των άλλων, όπως μας το έχουν μεταφέρει οι παλαιότεροι, επανέλαβε τη γνωστή προφητεία «Θα έρθει (το Ποθούμενο) όταν έρθουν δύο καλοκαίρια και δύο Πασχαλιές μαζί».
Κάποιος όμως χωρικός που δεν κατάλαβε τι ακριβώς εννοούσε ο Πατροκοσμάς, του ζήτησε περισσότερες εξηγήσεις και τότε ο Άγιος του είπε:
«Θάρθουν δυο χρονιές η μια πίσω από την άλλη που τα ξεροπάλουκα του Μάρτη θα μείνουν στη θέση τους και το γιόμα του φεγγαριού θα κάνει τους παπικούς να γιορτάσουν το Πάσχα αντάμα με το δικό μας. Γράψτε το για να το βάλουν σημάδι τα τρισεγγόνια σας και να ξεύρουν πότε σιμώνουν τούτα που σας λέγω» .
ΣΧΟΛΙΟ: Το 2025 πέφτει πολύ μακριά……το 2017 όμως……είναι ότι πρέπει!!!
Υποδέχτηκαν το νεο βυζαντινο αυτοκρατορα οντως στο Α.Ορος!!!http://www.

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ Greek Army | Fighting Abroad [βιντεο]

Αναπτύχθηκαν βαριά οπλισμένοι Βούλγαροι στον Προμαχώνα! (video)

1464438231-poljpgΣτην πόλη Μπλαγκόεβγκραντ   στα σύνορα με την Ελλάδα- έγινε σύσκεψη  για την αντιμετώπιση των προσφυγικών κυμάτων που παρουσιάστηκαν τις τελευταίες μέρες με την συμμετοχή της αντιπροέδρου και υπουργού εσωτερικών Ρουμιάνας Μπαβτσάροβα,του δημάρχου της πόλης,του αρχηγού της συνοριακής αστυνομίας και άλλων στελεχών.
Την ίδια ώρα πάνοπλοι άντρες του βουλγαρικού στρατού αναπτύχθηκαν στα σύνορα με την Ελλάδα με την υποστήριξη στρατιωτικών οχημάτων ενώ από χθες το απόγευμα στον μεθοριακό σταθμό Κούλατα-Προμαχώνα .
Ενώ γινόταν οι συζητήσεις για τον τρόπο επιστροφής στην Ελλάδα των συνολικά 87 λαθροπροσφύγων αφγανικής καταγωγής οι οποίοι συνελήφθησαν στα 2 ξεχωριστά περιστατικά και εκ των οποιών οι 53 πρώτοι επιστρέφουν σήμερα στην Ελλάδα.
Μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης για τους πρόσφυγες, ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ αποκάλυψε ότι οι πρόσφυγες που συνελήφθησαν προχθές στην πόλη Πέτριτς ανέφεραν στις βουλγαρικές αρχές ότι πλήρωσαν από 200 ευρώ ο ένας σε Έλληνα διακινητή με την υπόσχεση να τους μεταφέρει στα Σκόπια!

Ζήτω φέρατε την ανάπτυξη – Έμπορος με 6.000€ εισόδημα πληρώνει 5709€ φόρους – Τι παραπονιέστε δεν του φτάνουν 291€ για να ζήσει όλο το χρόνο; (ΦΩΤΟ)

Ζήτω φέρατε την ανάπτυξη – Έμπορος με 6.000€ εισόδημα πληρώνει 5709€ φόρους – Τι παραπονιέστε δεν του φτάνουν 291€ για να ζήσει όλο το χρόνο; (ΦΩΤΟ)Έμπορος με κέρδη 6.000 ευρώ, με 3 ανήλικα τέκνα, με σπίτι παραχωρούμενο απο τους γονείς του 90 τ.μ. μόλις, με Ι.Χ. πενταετίας 1390 κ.εκ. και σύνολο τεκμηρίων 12.000 ευρώ.
προκύπτει φόρος 5.709 όπως βλέπετε στο εκκαθαριστικό.
Στον φόρο συμπεριλαμβάνεται 650 ευρώ τέλος επιτηδεύματος , έκτακτη εισφορά 122,50 ευρώ και προκαταβολή επόμενου έτους 1751,75 ευρώ.
Τα συμπεράσματα δικά σας.Ζήτω φέρατε την ανάπτυξη – Έμπορος με 6.000€ εισόδημα πληρώνει 5709€ φόρους – Τι παραπονιέστε δεν του φτάνουν 291€ για να ζήσει όλο το χρόνο; (ΦΩΤΟ) - Εικόνα1http:/

ΤΟΥΡΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ : Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ ΗΤΑΝ …ΕΙΣΒΟΛΗ ΒΑΡΒΑΡΩΝ!!!

fethe-barbar-isgal-diyen-profesor-aciga-alindi-7123539

Μεγάλο σάλο έχει προκαλέσει στην Τουρκία η δήλωση στο διαδίχτυο ενός καθηγητή τουρκικού πανεπιστημίου, ότι η άλωση της Κωνσταντινούπολης το 1453 ήταν εισβολή βαρβάρων που προέβησαν σε μεγάλη καταστροφή της Πόλης.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται ο καθηγητής του πανεπιστήμιου Adnan Menteres του Αιδινίου, ο Erbay Bardakçioğlu, σε δήλωση του στο διαδίχτυο στο twitter ανέφερε ότι η άλωση της Κωνσταντινούπολης ήταν μια βαρβαρική εισβολή φανατισμένων ομάδων που σίγουρα έμεινε σαν στίγμα στην παγκόσμια ιστορία.

P1110235

Η δήλωση αυτή προκάλεσε μεγάλο σάλο σε σημείο να διαταχτεί ανάκριση από τις τουρκικές αρχές για τον εν λόγω καθηγητή, με την κατηγορία της αντεθνικής και τρομοκρατικής τους δραστηριότητας.

Μάλιστα ο πρύτανης του ίδιου πανεπιστημίου προέβηκε σ έντονη κριτική κατά του Erbay Bardakçioğlu κατηγορώντας τον ότι είναι… γνώστης και λάτρης του βυζαντινού πολιτισμού!

Εμείς τι να πούμε, ας παίρνουν μάθημα κάποιοι δικοί μας καθηγητάδες.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ! ΚΑΙ ΟΜΩΣ… ΤΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Α Ν Α Π Ο Δ Α !!![φωτο]

ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ! ΚΑΙ ΟΜΩΣ… ΤΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Α Ν Α Π Ο Δ Α !!!!!!!!!!!
ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ
ΜΗΝ ΓΕΛΑΤΕ!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!
ΕΙΝΑΙ ΛΙΑΝ …ΣΟΒΑΡΟ ΤΟ «ΚΡΟΥΣΜΑ»!
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΣ, ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΚΥΑΛΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΑΚΡΥΑ;;;
ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑΝ, «ΜΑ ΚΑΛΑ, ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ, ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕ»;;;
Ο ΠΑΡΑΚΑΘΗΜΕΝΟΣ ΤΟΥ …»ΣΤΡΑΤΑΡΧΗΣ» ΚΑ(ΤΑΚΑΫ-)ΜΜΕΝΟΣ, ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ;
Ή Ο ΕΞ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΕΘΑ;
ΜΗΠΩΣ Η …»ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ» ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ, ΑΠΟ ΟΤΙ ΥΠΟΘΕΤΟΥΜΕ, Ή ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ;
Ε Λ Ε Ο Σ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!
ΕΛΕΟΣ…https://hellasforce.

ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ 2016-ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ(βιντεο)


ΚΑΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ....
Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ 
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ????

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Τα δύο μαχαίρια

Λίγο πρίν τήν σύλληψή Του, ὁ Χριστός θέλοντας νά ὑπενθυμίσει στούς μαθητές Του τήν προφητεία “καί μετά ἀνόμων ἐλογίσθη”, ὅτι δηλ. θά τόν θανατώσουν σάν ἕνα κοινό ἐγκληματία, τούς εἶπε:
Όποιος δέν ἔχει μαχαίρι νά ἀγοράσει. Τότε οἱ ἀπόστολοι, χωρίς νά καταλάβουν τί τούς ἔλεγε, εἶπαν: Νά, Κύριε, ὑπάρχουν ἐδῶ δύο μαχαίρια (Λουκ. 22, 37)!
Γιατί δύο μαχαίρια καί ὄχι τρία ἤ τέσσερα ἤ…;
Στόν κόσμο πού ζοῦμε ἔχομε μπροστά μας δύο μαχαίρια:
• Τό ἕνα στρέφεται πρός τά ἔξω, στούς ἄλλους· καί τό ἄλλο στρέφεται πρός τά μέσα, στόν ἑαυτό μας.
• Τό ἕνα προκαλεῖ βλάβη στόν διπλανό μας, ὅπως τό μαχαίρι πού χρησιμοποίησε ὁ ἀπόστολος Πέτρος γιά νά κόψει τό αὐτί τοῦ ὑπηρέτη τοῦ ἀρχιερέα. Αὐτοῦ τοῦ εἴδους τό μαχαίρι, ὁ Χριστός εἶπε νά ἐπιστραφεῖ στήν θήκη του.
• Τό ἄλλο μαχαίρι (ἐκεῖνο πού στρέφεται πρός τά μέσα) εἶναι αὐτό μέ τό ὁποῖο κόβουμε – πρέπει νά κόβουμε – ὄχι τούς ἄλλους ἀλλά τόν ἑαυτό μας, δηλ. τά πάθη μας.
• Τό ἕνα τό κρατᾶνε στά χέρια τους τά ἔθνη, γιά νά προκαλοῦν μεταξύ τους πολέμους καί νά ἀλληλοεξοντώνονται.
• Τό ἄλλο τό κρατᾶμε ὁ καθένας στά δικά του χέρια γιά νά ἀφαιρεῖ ἀπό ἐπάνω του ὁ,τιδήποτε τόν ἐμποδίζει νά ἀνεβεῖ στόν οὐρανό.
Ὅσο λιγότερο οἱ ἄνθρωποι πολεμοῦν τό κακό μέσα τους, τόσο περισσότερο θά πολεμοῦν τόν διπλανό τους, τόν γείτονά τους καί τά ἄλλα κράτη. Καί ἀντίστροφα. Ὅσο περισσότερο ἀγωνίζονται ἐναντίον τοῦ κακοῦ τόσο λιγότερη θά εἶναι ἡ ἀνάγκη νά μάχονται μέ τόν ἐξωτερικό ἐχθρό. Ὅταν ὁ ἄνθρωπος “χύνει” λιγότερο δικό του αἷμα πολεμώντας τό κακό μέσα στήν καρδιά του, ἀναπόφευκτα θά χύσει περισσότερο ξένο αἷμα, τοῦ ἀδελφοῦ του. Ἡ αὐτοδικαίωση καί ὁ ἐμφύλιος σπαραγμός πᾶνε μαζί χέρι-χέρι!
Ἐκεῖνος πού δέν ψάχνει νά βρεῖ τόν ἐχθρό πού ἐμφωλεύει μέσα του, ὁπωσδήποτε θά τόν βρεῖ ἔξω!Κάθε ἄνθρωπος, κάθε ἡμέρα, κάθε στιγμή, μέσα στά μύχια τῆς καρδιάς του διεξάγει ἕναν ἐμφύλιο πόλεμο μέ τόν ἑαυτό του. Ἄν σ᾽ αὐτόν τόν πόλεμο δέν δείξει παλληκαριά καί ἠττηθεῖ, σίγουρα θά τόν προεκτείνει καί πρός τά ἔξω, στούς ἀδελφούς του!
• Ἐκεῖνος πού δέν ἀγωνίζεται νά σταυρώνει καθημερινά τόν ἑαυτό του καί τά πάθη του, νά εἶσαι βέβαιος ὅτι θά σταυρώνει καθημερινά τούς ἄλλους.
• Ἐκεῖνος πού δέν σηκώνει καθημερινά τόν δικό του σταυρό, πρόσεξε καί θά τό ἰδεῖς, θά τόν τοποθετεῖ στήν πλάτη τῶν ἀλλων!
Μή σᾶς φανεῖ περίεργο τό ὅτι πολλές φορές ἀναρωτιόμαστε γιατί δέν ἔχομε μέσα μας εἰρήνη καί γαλήνη. Ἡ ἀλήθεια εἶναι πώς ἀκόμη δέν ξεκινήσαμε τόν πόλεμο μέ τόν ἑαυτό μας. Καί γιατί δέν τόν ξεκινήσαμε; Μά γιατί δέν ἔχομε τήν διάθεση νά τό παραδεχθοῦμε ὅτι πράγματι μέσα μας ἔχομε ἕνα ἐχθρό ὁ ὁποῖος δέν παύει κάθε στιγμή νά μᾶς κλέβει καί νά μᾶς τραυματίζει. Ἐνῶ αὐτός δουλεύει ἔντεχνα γιά τήν ἀπώλειά μας, ἐμεῖς καμαρώνουμε καί λέμε πώς ὅ,τι μᾶς συμβαίνει, ὀφείλεται σέ ἐξωτερικές αἰτίες!..
Τί κρῖμα! Τί κρῖμα! Ἄνθρωπος πού ποτέ δέν ἔκατσε νά σκεφτεῖ τήν καλωσύνη καί τήν ἀπέραντη ἀγάπη τοῦ Θεοῦ, ποτέ δέν θά ἀναλάβει ἕνα τέτοιο ἀγώνισμα.
Γιατί;
Ἐπειδή ἔγινε ὁ ἴδιος νομοθέτης τοῦ ἑαυτοῦ του! Νόμο ἔχει τό προσωπικό του συμφέρον! Ἔμπνευσή του ἔχει τήν φιλαυτία του! Σκοπό καί στόχο του ἔχει τήν αὐταρέσκεια· καί γιά Θεό λατρεύει – ποιόν ἄλλο; – τόν ἑαυτούλη του!
Μετ.: Ἀρχιμ. Α.Μ.http://ar

«Πανορθόδοξος» Σύνοδος με CIA;

panorthodoxos-sinodos-ciaΠολλά «περίεργα» πράγματα συμβαίνουν με την Πανορθόδοξο Σύνοδο, που παρά τις έντονες θεολογικές και όχι μόνο αντιδράσεις αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 19 Ιουνίου στην Κρήτη.
Σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα του Ορθόδοξου Δρόμου την οργάνωση και διαφύλαξη της Συνόδου έχει αναλάβει η αμερικανική υπηρεσία πληροφοριών, γνωστή ως CIA, προσέξτε, μέσα σε ελληνικό έδαφος.
Αλλά ας δούμε τι αποκαλύπτει το δημοσίευμα από τον Μοναχό Επιφάνιο Καψαλιώτης – Άγιον Όρος
«Στα μέσα της αγίας Τεσσαρακοστής το Οικουμενικό Πατριαρχείο ανακοίνωσε τα ονόματα δύο γυναικών που θα στελεχώσουν την πατριαρχική αντιπροσωπία στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο (ΑκΜΣ)• το πρώτο είναι μιας ηγουμένης ελληνικής ι. μονής, της οποίας οι μοναχές διακονούν στο Φανάρι, και είναι «τιμής ένεκεν», το άλλο όμως είναι εξαιρετικά σημαντικό, καθότι ανήκει σε μία ελληνοαμερικανίδα καθηγήτρια γνωστού πανεπιστημίου των ΗΠΑ, με ειδίκευση τη διαχείριση κρίσεων και τις διεθνείς σχέσεις.
Συγκεκριμένα το όνομα της Δρ. Ελισάβετ Προδρόμου (Δρ. Πρ.) ούτε είναι άγνωστο, ούτε βεβαίως ασήμαντο. Από το εξαιρετικά πλούσιο επιστημονικό βιογραφικό της ξεχωρίζουν: επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστημίου της Βοστώνης και επισκέπτης καθηγητής στην έδρα Επίλυσης Κρίσεων στη σχολή νομικών και διπλωματικών σπουδών Flecher του πανεπιστημίου Tufts, συνεργάζεται επίσης με το Κέντρο Ευρωπαϊκών Σπουδών (CES) του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ (Harvard), όπου προεδρεύει στην ομάδα μελέτης Ανατολικής Μεσογείου και Ευρώπης.
Οι ακαδημαϊκοί της τίτλοι της επιτρέπουν να συμμετέχει, και εδώ είναι το σπουδαιότερο, σε αρμόδιες κυβερνητικές επιτροπές χάραξης πολιτικής των ΗΠΑ : από το 2004-2012 αντιπρόεδρος της επιτροπής Διεθνών Θρησκευτικών Ελευθεριών της αμερικανικής Βουλής και από το 2011 αναβαθμίστηκε σε μέλος της αρμόδιας ομάδας εργασίας του αμερικανικού Υπουργείου Εξωτερικών με αντικείμενο «Θρησκεία και Εξωτερική Πολιτική».
Θεωρείται ειδήμων σε θέματα ανατολικής Μεσογείου και νότιο-ανατολικής Ευρώπης και έχει συνεργασθεί ως σύμβουλος στο Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας των ΗΠΑ , το υπουργείο Άμυνας, την Αμυντική Υπηρεσία Πληροφοριών (DIA), την Κεντρική Υπηρεσία Πληροφοριών (CIA), το NATO, τον ΟΗΕ, υπουργεία και Μ.Κ.Ο. διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών1. Χαρακτηρίζεται τέλος ως ανώτερη διπλωμάτης (Senior Diplomat).
Εκ των πραγμάτων αντιλαμβάνεται κανείς το status της Δρ. Πρ. εντός του πλέγματος ισχύος των ΗΠΑ• η ακαδημαϊκή της ιδιότητα συν¬υπάρχει με αυτό που κυρίως την χαρακτηρίζει: του συνεργάτη -ιδιαιτέρως με τις υπηρεσίες ασφαλείας των ΗΠΑ- αυτού που αποκαλούμε ως «βαθύ κράτος».
Έχοντας λοιπόν σκιαγραφήσει το εύρος δραστηριοτήτων της Δρ. Πρ. στρέφουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τη προσοχή μας στην εισήγησή της στο 20ο Συνέδριο του Orthodox Christian Laity (OCL), το Νοέμβριο του 2007 στο Illinois των ΗΠΑ με θέμα: «Η Ορθόδοξη Χριστιανoσύνη μπροστά σε σταυροδρόμι: Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Εκκλησίας – Πότε και Γιατί». Η Έκδοση των πρακτικών έγινε το 20092 (είναι στα αγγλικά, απ᾽όπου και μεταφράζου¬με, από την ηλεκτρονική έκδοση του βιβλίου). Το θέμα της εισήγησής της ήταν: «Η ανάγκη για μία Αγία και Μεγάλη Σύνοδος: Γιατί; Γιατί Όχι Ακόμη, και Πότε;».
Aι θέσεις της Δρ. Ελισάβετ Προδρόμου
Πριν την ανάπτυξη των θέσεών της, εν είδει εισαγωγής θέλησε να γνωρίσει στους συμμετέχοντες αφ᾽ενός μεν την επιστημονική της ειδίκευση αφ᾽ετέρου δε, να δώσει το στίγμα της παρουσίας της εν γένει στο συνέδριο, είπε λοιπόν:
“ Ομιλώ ως κοινωνική επιστήμων -ειδικότερα ως πολιτική επιστήμων και καθηγήτρια επί των διεθνών σχέσεων- της οποίας η ακαδημαϊκή έρευνα και διδασκαλία εστιάζεται στο ρόλο της θρησκείας στις διεθνείς υποθέσεις (world affairs). Η σημασία που αποδίδω στην αναγκαιότητα αλλά και στις συνέπειες μιας ΑκΜΣ για την Ορθόδοξο Εκκλησία διαμορφώνεται από ανάλογες μεθόδους και αναλύσεις που θεωρούν την Ορθοδοξία εντός της σύγχρονης πραγματικότητας της παγκόσμιας θρησκευτικής διαφορετικότητας.
Δευτερευόντως, προσεγγίζω το θέμα ως ένα πρόσωπο που συμμετέχει στα δημόσια πράγματα, και ειδικότερα στην Αμερικανική διπλωματία. Φυσικά ομιλώ σήμερα ως ιδιώτης (θέλω να είμαι ξεκάθαρη και κατηγορηματική ως προς αυτό το σημείο), πάντως οι παρατηρήσεις μου οφείλονται στη γνώση που μου προσπορίζει η υπηρεσία μου στην Επιτροπή των Διεθνών Θρησκευτικών Ελευθεριών (USCIRF), ένα εννεαμελές σώμα, το οποίο αναφέρει στον πρόεδρο, υπουργείο των εξωτερικών και στα μέλη της Γερουσίας, στο πως η Αμερικανική Εξωτερική Πολιτική δύναται να προωθήσει τη θρησκευτική ελευθερία στο κόσμο.
Ως ο πρώτος ορθόδοξος χριστιανός όπου υπηρετεί σ᾽αυτή την επιτροπή, έχω καταλήξει ότι οι συζητήσεις περί το εφικτόν της πραγματοποιήσεως, και περί των στόχων της ΑκΜΣ συχνά παραβλέπουν τους τρόπους, με τους οποίους μία ενωμένη, όμως και ποικίλη3 παγκόσμια Ορθόδοξος Εκκλησία μπορεί αποτελεσματικώτερα ν᾽απαντήσει στο δράμα της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των σχετιζομένων με την θρησκευτική ελευθερία, ειδικότερα, μάλιστα όπου υπάρχουν άμεσες αρνητικές συνέπειες στα δικαιώματα των Ορθοδόξων Χριστιανών”.
Έχοντας πει αυτά, η εξέταση της Δρ. Πρ. συναρθρώνεται ακολούθως σε τρία βασικά, όπως λέει, ερωτήματα αναφορικά με την αναγκαιότητα μιας ΑκΜΣ:
Α´. Γιατί να γίνει;
Β´. Γιατί δεν έχει γίνει ακόμη;
Γ´. Πως θα επιτευχθεί;
Α´. Γιατί να γίνη
Για ν᾽απαντήσει στο πρώτο ερώτημα η Δρ. Πρ. αναπτύσσει για πρώτη φορά την ιδέα περί μοναδικότητας (uniqueness) της παρούσης ιστορικής συγκυρίας, χαρακτηριστικά αναφέρει:
“Ειδικότερα, εμείς ως Εκκλησία, ζούμε σε θεμελιωδώς διαφορετικούς καιρούς και πρωτόγνωρες συνθήκες από αυτές που έως τώρα έζησε η Εκκλησία”.
και θέτει δύο σημεία υποστηρικτικά της ανωτέρω θέσεως.
Πρώτον, η ανθρωπότητα διαθέτει την ικανότητα να καταστρέψει όλη τη κτίση του Θεού αφ᾽ενός, αφ᾽ετέρου δε, υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργηθεί ανθρώπινη ζωή με τρόπο ολωσδιόλου ξεχωριστό από τη πράξη του έρωτα(!). Αυτά τα δύο τοποθετούν την Εκκλησία σε απορία ενώπιον ενός διωνύμου “ ισχύος και ύβρεως ”, αφάνταστου έως τώρα στην ανθρώπινη ιστορία η στην ιστορία της Εκκλησίας. Επομένως η απουσία μιας ΑκΜΣ διαμορφώνει μία κατάσταση, κατά την οποία η Εκκλησία αδυνατεί να σταθμίσει τα καινούργια δεδομένα και να προσευχηθεί(!), ακόμη λιγότερο δε να ασκήσει την αρμόζουσα ποιμαντική μέριμνα υπό την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος και έτσι να βοηθήσει τους Ορθοδόξους Χριστιανούς σε ζητήματα όπως: Πόλεμος(!), Περιβαλλοντική Προστασία(!) και Βιοηθική, ειδικότερα δε για το τελευταίο, ζητήματα όπως: ανθρώπινη σύλληψη, έκτρωση, ευθανασία, κλωνοποίηση, γενετικά μεταλλαγμένα τρόφιμα, και έρευνα στο ανθρώπινο γονιδίωμα. Και καταλήγει στο εξής καίριο για την εισήγησή της σημείο:
“ Η ανωτέρω λίστα θεμάτων, υπογραμμίζει το αναμφισβήτητο γεγονός ότι ούτε οι κανόνες της Εκκλησίας στην παρού¬σα τους μορφή, ούτε το σύνολο σώμα της Αγίας Παράδοσης, κατανοούμενο ως αμετάβλητο, δύνανται να προσ¬φέρουν επαρκείς απαντήσεις στην πρωτόγνωρη δημιουργική και καταστροφική πραγματικότητα(sic) της παρούσης ιστορικής στιγμής. Η ΑκΜΣ ως έκφραση της ζώσας παράδοσης της Εκκλησίας, αποτελεί το ων ουκ άνευ όλο για την Εκκλησία στην προσπάθεια να έρθει σε συμφωνία και να μετασχηματίσει την παρούσα ιστορική πραγματικότητα. ”
Προχωρώντας στο δεύτερο σημείο αναφέρει επί λέξει:
“Η ανάγκη για μία ΑκΜΣ προέρχεται από την ιστορικά πρωτόγνωρη κατάσταση του παγκόσμιου θρησκευτικού πλουραλισμού. ”
Από τούτο γίνεται σαφές ότι στη ματιά της η σύνοδος σχετίζεται άμεσα και ουσιαστικά με τον “θρησκευτικό πλουραλισμό” δηλαδή με τον οικουμενισμό, αφού ανέκαθεν υπήρχαν πολλές θρησκείες που μάλιστα συμβίωναν ειρηνικά. Θέλοντας όμως να δώσει το στίγμα της, στο πως εννοεί αυτόν τον πλουραλισμό, λέει χαρακτηριστικά:
“Ο πλουραλισμός της σύγχρονης θρησκευτικής πραγματικότητας σε συνάρτηση με την παγκοσμιοποίηση της θρησκείας, επαναδιαμορφώνουν τόσο το χώρο(;) όσο και την εσωτερική διαφορετικότητα της Ορθοδοξίας, όπως μαρτυρεί¬ται από την επέκταση, ανάπτυξη και μετασχηματισμό των ορθόδοξων πληθυσμών στα εδάφη της ιστορικής τους καταγωγής τόσο εντός όσο και εκτός αυτών των εδαφών”.
Το πρίσμα μέσω του οποίου περιγράφονται τα ανωτέρω είναι η εκτίμηση της εισηγήτριας ότι στην παρούσα φάση πλουραλισμού υπάρχει η τάση εντός της Ορθοδοξίας για κατακερματισμό αντί για ενότητα εν τη ποικιλία(!). Τι εννοεί; Μήπως ότι, για παράδειγμα στις ΗΠΑ, υπάρχουν όλες αυτές οι ορθόδοξες δικαιοδοσίες, η κάθε μία με τη σύνοδό της και όχι μία, όπως θα έπρεπε, σύνοδος; Μας ξεκαθαρίζει ότι δεν αναφέρεται σ᾽αυτό, αλλά:
“Για τους δικούς μας σκοπούς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί στην Αμερική, το ζήτημα του θρησκευτικού πλουραλισμού, και η συνοδεύουσα πρόκληση και δυνατότητα για ενότητα εν τη ποικιλία είναι εκ των απολύτως κατεπειγόντων κινήτρων για την ΑκΜΣ. Μία τέτοια σύνοδος πρέπει να βοηθήσει τους Ορθοδόξους Χριστιανούς, ώστε να κατανοήσουν, να συμβιβαστούν και ενεργά να συμμετάσχουν στη διαμόρφωση της πραγματικότητας της παγκόσμιας θρησκευτικής ετερότητας”.
Το κείμενο νομίζουμε ότι μιλάει από μόνο του… Ανακεφαλαιώνοντας τις θέσεις της, επαναδιατυπώνει το ουσιώδες γι᾽αυτήν σημείο, ότι υπό το φως της σημερινής πραγματικότητας και των προκλήσεών της, ριζικά διαφορετικών, όπως λέει, από τους οκτώ πρώτους αιώνες ύπαρξης της Εκκλησίας κατά τους οποίους έλαβαν χώρα και οι Οικουμενικές Σύνοδοι,
“ …οι κανόνες είναι ανεπαρκείς, ακριβέστερα ελλιπείς και έχουν ανάγκη διόρθωσης και επαύξησης”.
Β´. Γιατί δεν έχει γίνει ακόμη;
Αναφορικά με το δεύτερο ερώτημα, το γιατί δεν έχει συγκληθεί η ΑκΜΣ, απαντά συναρθρώνοντάς το σε τρία εμπόδια-σημεία με τα δύο πρώτα να είναι και τα σημαντικότερα, ειδικά μάλιστα το δεύτερο.
Ως πρώτο αναφέρει το ζήτημα του εκκλησιαστικού πρωτείου, και το οποίο το κατονομάζει ως ένα από τους κύριους λόγους για τη σύγκληση της ΑκΜΣ. Στην ανάπτυξη του θέματος εντάσσει εμφατικά και την αντιπαράθεση ισχύος μεταξύ Κωνσταντινούπολης και Μόσχας. Γίνεται σαφές ότι δίνει ιδιαίτερο βάρος στην περί του πρωτείου συζήτηση, και αν και πολύ προσεκτική στις διατυπώσεις της, σε μία κρίσιμη παράγραφο αναφορικά με τις πρωτοβουλίες της Κωνσταντινούπολης στην επίλυση ενδορθόδοξων εκκλησιαστικών προβλημάτων, καταθέτει την άποψή της, καταγράφοντας ως “έκφραση αναγνώρισης” από τις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, της εκκλησιαστικής αυθεντίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου (ως πρώτου).
Ερχόμαστε όμως τώρα στο κρισιμότερο τμήμα της όλης έκθεσης των απόψεών της, σ᾽αυτό που καταγράφει ως δεύτερο εμπόδιο και που το ονομάζει “ νομικισμό ” (legalism), και να πως το περιγράφει με τα δικά της λόγια:
“Το δεύτερο εμπόδιο έχει να κάνει με αυτό που μπορεί να ονομασθεί “νομικισμός” (legalism), η τη τάση προς μία ανιστορική θέση, η οποία συνιστά την αντίθεση προς την έννοια της Ζώσας Παράδοσης. Θεωρώ αυτό το εμπόδιο μακράν σοβαρότερο από αυτό του εκκλησιαστικού πρωτείου/αυθεντίας, καθότι εκφράζει μία νοοτροπία που διαπερνά τόσο τον κλήρο (δηλαδή ιεράρχες, ιερείς και μοναχούς) όσο και τους λαϊκούς στην Εκκλησία και είναι τελείως ξένη προς την ορθή ανάγνωση της Ορθόδοξης θεολογίας. Ειδικότερα, η απροθυμία ν᾽αναγνωρισθεί η ιστορικότητα της Αγίας Παράδοσης και να κατανοηθεί ως Ζώσα, έχει οδηγήσει σε μία νομικιστικού τύπου, συνολική σύλληψη της Ορθόδοξης εκκλησιολογίας και θεολογίας. Αυτή η προοπτική συνήθως εκφράζεται μέσω απλουστευτικών απόψεων, όπως ότι οι κανόνες είναι αιώνιοι, η ότι η Ορθόδοξη θεολογία ως όλον, εφαρμόζεται σε όλες τις ιστορικές συνθήκες. Σύμφωνα μ᾽αυτή την λογική, δεν υπάρχει ανάγκη σύγκλησης της ΑκΜΣ, καθότι οι απαντήσεις στα σύγχρονα προβλήματα ήδη εμπεριέχονται στη πληρότητα της Αγίας Παράδοσης. Η πλέον δογματική έκφραση αυτού του ισχυρισμού είναι ότι, οι κανόνες δεν είναι «ανοικτοί» σε επανερμηνεία, αναθεώρηση, προσθήκες, η απόρριψη».
Βάσει αυτών των θέσεων καταλήγει:
“Αυτή η αναγωγή των κανόνων της Εκκλησίας σε τυποποιημένα προϊόντα, αποπνέει τον τύπο εκείνο του νομικισμού των Φαρισαίων που οδήγησε στη καταδίκη του Χριστού η πιο πρόσφατα, το στείρο φονταμενταλισμό του Σαουδικού Ουαχαμπιτισμού και του «κατά γράμμα» Καλβινισμού. ”
Η παράθεση -κατ᾽ανάγκην- των εκτεταμένων αυτών τμημάτων του κειμένου της εισήγησης, μας φανερώνει ότι η «εκλεκτή» επιστημονική συνεργάτις του Οικουμενικού Πατριαρχείου δεν είναι απλά θιασώτης του οικουμενισμού, αλλά της πλέον επιθετικής μορφής του. Και ενώ δεν χρειάζεται να προσ¬θέσουμε εμείς τίποτε όσον αφορά το τμήμα, στο οποίο αναφέρεται για τους κανόνες, το κείμενο άλλωστε «φωνάζει» μόνο του, αξίζει όμως να σχολιάσουμε τα συμπεράσματά της. Οι ορθόδοξοι λοιπόν είναι φαρισαίοι σταυρωτές του Χριστού, ουαχαμπίτες και ακραίοι καλβινιστές. Θα σταθούμε στο «ουαχαμπίτες», διότι εδώ πλέον τα πράγματα κρίνονται τουλάχιστον επικίνδυνα. Ουαχαμπίτες δεν είναι μόνο οι σαουδάραβες αρρωστημένοι ηγέτες της Σαουδικής Αραβίας, αλλά και οι υπ᾽ αυτών χρηματοδοτούμενοι, εξοπλιζόμενοι, παντοιοτρόπως υποστηριζόμενοι και με την γενναία συνεισφορά της Δύσης των κροκοδειλίων δακρύων, σφαγείς της Αλ-Κάϊντα και του Ισλαμικού Κράτους (κατ᾽αρχάς παρακλαδιού της Αλ-Κάϊντα). Με αυτούς ταυτίζεται η παραδοσιακή ορθοδοξία Επισκόπων, Κληρικών, μοναχών, καθηγητών Πανεπιστημίου και πιστού λαού! Η εμμονή στην αγιοπατερική παράδοση ταυτίζεται έτσι με τη βούληση των ουαχαμπιτών, για υποχρεωτική για όλους δια της βίας, εφαρμογής της ισλαμικής σαρία (=νόμου) και την εγκαθίδρυση χαλιφάτου της πλέον ακραίας μορφής! Ας μη διαφεύγει ότι κατ᾽ουσίαν με αυτόν τον τρόπο ταυτίζονται ιεροί κανόνες και σαρία !
Η πρόκληση της Νέας Τάξης εδώ είναι των πλέον υψηλών τόνων, αληθινά ανατριχιαστική και εν ταυτώ δηλωτική, με τρόπο απροκάλυπτο, των αληθινών προθέσεων των νεοταξιτών οικουμενιστών: της πλήρους δαιμονοποίησης των ορθοδόξων με επακόλουθο, τον απηνή διωγμό τους. Τα σημεία που μόλις περιγράψαμε αποτελούν τη κορύφωση μα και την ουσία της όλης εισήγησης.
Ως τρίτο εμπόδιο θεωρεί η Δρ. Πρ. τη διαμάχη περί του χαρακτήρα του περιεχομένου της ΑκΜΣ και ενώ δεν λέει τίποτε στον ελάχιστο χώρο που αφιερώνει γι᾽αυτό το «εμπόδιο», κάνει μία πολύ περίεργη παρατήρηση αναφερόμενη στο ζήτημα της ενότητος των ορθοδόξων στις ΗΠΑ, λέει λοιπόν:
“Πάντως, η εξέταση του προβλήματος της ενότητος δεν δύναται να αποσπασθεί από το ευρύτερο ερώτημα της «μετατόπισης βάρους» της οικουμενικής Ορθοδοξίας από τους ιστορικούς τόπους καταγωγής της, την Μέση Ανατολή και την Ευρώπη, σ᾽όλες τις πέντε ηπείρους, και ιδιαίτερα υπό το φως της παγκόσμιας Αμερικανικής ηγεμονίας μετά το Ψυχρό Πόλεμο, στις ΗΠΑ”.
Εδώ φανερώνεται στα λεγόμενα της Δρ. Πρ. εμφατικά η γεωπολιτική σημασία που έχει για τον παγκόσμιο χωροφύλακα, όπως θεωρούν τον εαυτό τους οι ΗΠΑ, η ΑκΜΣ και συνακόλουθα ο έλεγχος της Ορθοδοξίας.
Καταλήγοντας και μη έχοντας να πει τίποτε ως προ το περιεχόμενο της ΑκΜΣ, απλά καταλογραφεί μόλις στη τελευταία πρόταση θέματα που θεωρεί ότι οφείλουν να συζητηθούν: γάμος, διαζύγιο, παρθενία σε όλα τα επίπεδα του κλήρου: επισκοπικό, ιερατικό, διακονικό, καθώς και συμμετοχή-συνάντηση με τον θρησκευτικό πλουραλισμό (ευαγγελισμός, προσηλυτισμός, ιεραποστολή), τέλος και η βιοηθική.
Γ´. Πως θα επιτευχθή;
Έχοντας καταγράψει και το τελευταίο εμπόδιο, προχωρεί στο τρίτο και τελευταίο ερώτημα, του πως είναι δυνατόν να επιτευχθεί τελικά η σύγκλιση της ΑκΜΣ, και το απαντά προτείνοντας τρία σημεία. Στο πρώτο,
“(θεωρώ) σημαντικό να εκφρασθεί υποστήριξη στον Οικουμενικό Πατριάρχη να συγκαλέσει την ΑκΜΣ. Λαϊκοί, κληρικοί και ιεράρχες από όλο τον Ορθόδοξο κόσμο πρέπει να υποστηρίξουν αυτό το μήνυμα, το οποίο εναργώς αναγνωρίζει το εκκλησιαστικό κύρος του Οικουμενικού Πατριαρχείου. ”
Είναι σαφής η θέση της που εδώ επαναδιατυπώνει εμφατικά, όχι απλώς υποστηρίζοντας το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά αναγορεύοντάς το ως τον μόνο αρμόδιο παράγοντα σύγκλησης της ΑκΜΣ. Κάνει όμως εντύπωση ότι ενώ για το κύρος των Ιερών Κανόνων είπε αυτά που είπε, παρά ταύτα αποδέχεται σιωπηρά και ασυζητητί, τους σχετικούς κανόνες που διαλαμβάνουν τα προνόμια του Οικουμενικού Πατριαρχείου, αποδίδοντας έτσι κύρος αιώνιο στις σχετικές αποφάσεις, παραβλέποντας το δυναμικό χαρακτήρα των σχετικών κανόνων που ρυθμίζεται από το αξίωμα που εισάγει ο ιζ´ κανών της δ´ Οικουμενικής Συνόδου και επαναλαμβάνει ο λη´ της πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου, που λέει ότι: “ … τοις πολιτικοίς και δημοσίοις τύποις, και των εκκλησιαστικών πραγμάτων η τάξις ακολουθείτω ”. Ακριβώς βάσει αυτού του αξιώματος, απονεμήθηκαν άλλωστε και τα σχετικά προνόμια στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, για να είναι (τότε) βασιλεύουσα Πόλις η Κωνσταντινούπολη.
Ως δεύτερο σημείο προτάσσει τον επανακαθορισμό αυτής ταύτης της έννοιας της συνόδου:
“… υπάρχει ανάγκη να επανακαθορίσουμε ένα τέτοιο γεγονός στο ορθό του πλαίσιο: ειδικότερα το γεγονός της Συνόδου είναι απλώς μέρος -αν και κρίσιμου χαρακτήρα- της όλης διαδικασίας, στην οποία υπόκειται η Ορθοδοξία, της συνεχούς προσαρμογής , συνάντησης και μετασχηματισμού του κόσμου, στον οποίο ζούμε. Εάν δεν είμαστε έτοιμοι, μέσω μιας ώριμης πνευματικής ανάπτυξης και της αντίστοιχης θεσμικής ικανότητας βασισμένης στην ειλικρινή αυτοκριτική και βελτίωση, τα αποτελέσματα και οι αποφάσεις της ΑκΜΣ θα είναι με χονδροειδή τρόπο ατελή”.
Ήδη γνωρίζουμε ότι ακριβώς αυτό είναι το έδαφος ανάπτυξης του οικουμενιστικού λόγου, ο οποίος προετοίμασε την ΑκΜΣ και βάσει του οποίου θα υπάρξουν και οι όποιες αποφάσεις. Επισημαίνουμε ιδιαιτέρως τα σημεία, όπου ομιλούν περί προσαρμογής και αυτοκριτικής. Σ᾽αυτά τα σημεία εδράζεται κυρίως η προσπάθεια των ημέτερων οικουμενιστών για σύγκλιση με τους αιρετικούς, κυρίως με τους παπικούς.
Τέλος ως τρίτο σημείο αναφέρεται η ανάγκη υιοθέτησης όλων των ανωτέρω στη συνείδηση της όλης Εκκλησίας, η εμπέδωση δηλαδή των αρχών και μεθόδων του οικουμενισμού από το σύνολο των πιστών. Ιδιαιτέρως τονίζεται η ανάγκη μεγαλύτερης συμμετοχής (προτεσταντικού τύπου) του λαϊκού στοιχείου στη διοίκηση της Εκκλησίας και τούτο θα κατορθωθεί με την αύξηση και βελτίωση της παιδείας του (προφανώς στα διδάγματα του οικουμενισμού).
Έχοντας ολοκληρώσει την παρουσίαση των θέσεων της Δρ. Πρ. αξίζει να προσθέσουμε, κατόπιν και σχετικής επισήμανσης εκ μέρους αγιορειτών πατέρων, κάτι που ίσως διαφεύγει στους πολλούς• το γεγονός της κλήσης εκ μέρους του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως δύο γυναικών φανερώνει κάτι ακόμη από την «ατζέντα» της ΑκΜΣ: πέρα από το πρωτοφανές της παρουσίας τους σε μία σύνοδο, όπου de facto ακυρώνεται πλειας Ιερών Κανόνων, οι οποίοι ανάμεσα στα άλλα ρητώς απαγορεύουν το «διδασκαλικόν» για τις γυναίκες (οι δύο τους μετέχουν ως μέλη της επιστημονικής-συμβουλευτικής επιτροπής του Πατριαρχείου επί συνόλου έξι θέσεων!), ενώ αντιθέτως οι άνδρες επίσκοποι κυριολεκτικά εξοβελίζονται, επιχειρείται η εισαγωγή της πλέον επιθετικής νεοταξικής ατζέντας, αυτής της «πολιτικής φύλου» (gender politics). Ο σκοπός είναι να σπάσει ο -δήθεν- ανδροκρατικός πατερναλισμός της ξεπερασμένης πια παράδοσης, με την ανάδειξη γυναικών σε καίριες θέσεις αρχικά, κάτι που τελικά θα οδηγήσει σε εξελίξεις ως προς το ζήτημα της γυναικείας «ιερωσύνης».
Επίλογος
Έχοντας καταγράψει το σύνολο των επίμαχων θέσεων της Δρ. Πρ. πιστεύουμε να έχει γίνει κατανοητός με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο και ο λόγος παρουσίας της στην ΑκΜΣ. Η ιδιαίτερη σχέση της με τα πολιτικά πράγματα των ΗΠΑ αναμφίβολα την τοποθετεί σε θέση επιτρόπου εκ μέρους της υπερδύναμης εντός της ΑκΜΣ. Η αναφορά της στα επιμέρους ζητήματα, τα οποία και συνθέτουν το ουσιαστικό περιεχόμενο, με άλλα λόγια το σκληρό πυρήνα του οικουμενισμού, αφήνοντας στους «θεολόγους» την λεπτομερή επεξεργασία τους, κάνει σαφές αφ᾽ενός τη προτεραιότητα που δίνεται εκ μέρους των ΗΠΑ στην ΑκΜΣ, αφ᾽ετέρου δε την προσπάθεια εκ των έσω, ελέγχου των αποτελεσμάτων της και συνακόλουθα του ελέγχου της Ορθοδοξίας. Φρονούμε ότι η διασύνδεση εξωγενών, αμιγώς πολιτικών και με χαρακτηριστική σήμανση νεοταξικών παραγόντων, στο πρόσωπο της Δρ. Πρ. με τους οικουμενιστικούς παράγοντες του Φαναρίου δεν προμηνύει τίποτε το θετικό για την φιλτάτη Ορθοδοξία μας.
Σημειώσεις:
1. για τα βιογραφικά στοιχεία βλ. ενδεικτικά: http://genderrightsandreligion.csrc.asu.edu/people/elizabeth-prodromou
https://berkleycenter.georgetown.edu/people/elizabeth-prodromou
http://fletcher.tufts.edu/Fletcher_Directory/Directory/Faculty%20Profile?personkey=2BCDB8E4-7D92-4067-B4A5-8153CA29FD8A
2. G. Matsoukas (ed), Orthodox Christianity at the Crossroad: A Great Council of the Church – When and Why? (Bloomington, Indiana, 2009)• να σημειωθεί ότι το βιβλίο βρίσκεται στη λίστα επιλεγμένης βιβλιογραφίας για την ΑκΜΣ, στο site που λειτουργεί ως Γραφείο Τύπου (Press Office) του Οικ. Πατριαρχείου για την σύνοδο: https://www.orthodoxcouncil.org/bibliography
3. εννοεί την ύπαρξη των διαφόρων ξεχωριστών τοπικών αυτοκεφάλων Εκκλησιών.
orthodoxostypos.gr
Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος-Συγγραφεάς-Τουρκολόγος
 http://

Βίντεο από τη Ρωσία: Τεράστιο σμήνος από ακρίδες να καλύπτει τον ουρανό σχηματίζοντας τεράστια νέφη

apokaliptiko-video-rosia-terastio-sminos-akrides-kalipti-ourano-schimatizontas-terastia-nefiΈνα αποκαλυπτικό βίντεο από τη Ρωσία συλλαμβάνει ένα τεράστιο σμήνος από ακρίδες να καλύπτει τον ουρανό σχηματίζοντας τεράστια νέφη που αποτελούνται εξ ολοκλήρου από έντομα.
Στο μαγευτικό υλικό, οι ακρίδες πετούν πάνω από το κεφάλι του κάμεραμαν, και στον ορίζοντα, και μοιάζει με μια τεράστια καταιγίδα.
Το κύμα πιστεύεται ότι έχει ήδη σαρώσει ένα απίστευτο αριθμό 7.000.000 στρεμμάτων γεωργικής γης στην πρώην Σοβιετική Ένωση, καθώς οι αρχές αγωνίζονται να βρουν τρόπους για την καταπολέμηση των πλασμάτων.
Όσοι ανησυχούν ότι το σμήνος των ακρίδων θα μπορούσε να είναι ένα σημάδι των εσχάτων χρόνων τους πληροφορούμε ότι το φαινόμενο συμβαίνει δύο φορές το χρόνο σε αυτήν την περιοχή της Ρωσίας.
Αυτό μπορεί να εξηγηθεί γιατί, κοντά στο τέλος του βίντεο, η οδήγηση των αυτοκινήτων μέσα από το σμήνος, φαίνεται σαν μία φυσιολογική μετακίνηση

6.6.16: Εορτασμός της αποχριστιανοποίησης των ΗΠΑ με μία κολοσσιαία πεντάλφα στο Λ.Α. Σημειώνεται πως κατά την ίδια ημερομηνία διοργανώνεται και η Πανορθόδοξη Σύνοδος στην Κρήτη .Τυχαίο?

PentaGΣτις 6 Ιουνίου, ομάδα από το Ναό του Σατανά στο Λος Άντζελες θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία GPS για να κατασκευάσει μιας τεράστια πεντάλφα γύρω από την πόλη του Λάνκαστερ, το οποίο είναι στο βόρειο τμήμα της Κομητείας του Λος Άντζελες, προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν, όπως ισχυρίζονται την κοινή γνώμη για τον Σατανισμό.
Η εν λόγω ημερομηνία επιλέχθηκε, διότι παραπέμπει στον αριθμό «666». Σημειώνεται πως κατά την ίδια ημερομηνία διοργανώνεται και η Πανορθόδοξη Σύνοδος στην Κρήτη.Όπως αναφέρουν οι Σατανιστές στην ανακοίνωση τους «θα σταθούμε πλάι με τους καλούς ανθρώπους της πόλης του Λάνκαστερ και θα αγωνιστούμε για το συνταγματικό μας δικαίωμα στην ατομική ελευθερία, την ελευθερία της έκφρασης και τον διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους», αίτημα που στηρίζεται και από πολιτικά ρεύματα, κυρίως αριστερά.
Οι Σατανιστές σημειώνουν πως στις ΗΠΑ έχουν συγκεντρωθεί πολλά είδη ρευμάτων και θρησκειών, γιατί ο Χριστιανισμός χάνει έδαφος.
«Δεν είμαστε ένα χριστιανικό έθνος πλέον» ζητωκραυγάζουν.
prisonplanet

Πως επιχείρησαν να ρίξουν ΕΛΛΗΝΙΚΟ F-16 οι Τούρκοι στο Αιγαίο! Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ να φρίξετε! (βίντεο)

Untitlded
Για πρώτη φορά στη δημοσιότητα το βίντεο ντοκουμέντο με την εγκληματική συμπεριφορά των Τουρκαλάδων.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα…και ακούστε τους Έλληνες χειριστές…
Ένα από τα παλικάρια της αερομαχίας Ελληνικών & Τουρκικών F16 εντόπισε το STAR

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Σπιτάκια σε όλη την Ελλάδα για τους πρόσφυγες προαναγγέλλει ο Μουζάλας

Σπιτάκια σε όλη την Ελλάδα για τους πρόσφυγες προαναγγέλλει ο ΜουζάλαςΟ κ. Μουζάλας αναφέρθηκε στην επιχείρηση εκκένωσης της Ειδομένης, ενώ τόνισε πως επόμενη προτεραιότητα είναι η μεταφορά των ανθρώπων από το Ελληνικό, μόλις δημιουργηθούν καινούργιες θέσεις«Τέλη Ιουνίου θα αρχίσει η κατασκευή καινούργιων καταυλισμών με σπιτάκια αντί σκηνές, στο πρότυπο του Ελαιώνα, και οι περισσότερες δομές προσωρινής φιλοξενίας θα διαλυθούν το Σεπτέμβρη. Ο καταμερισμός των προσφύγων θα γίνει σε όλη την Ελλάδα βάσει γεωγραφικών και πληθυσμιακών δεδομένων», προανήγγειλε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιάννης Μουζάλας.
Ο κ. Μουζάλας αναφέρθηκε στην επιχείρηση εκκένωσης της Ειδομένης, ενώ τόνισε πως επόμενη προτεραιότητα είναι η μεταφορά των ανθρώπων από το Ελληνικό, μόλις δημιουργηθούν καινούργιες θέσεις.
Επίσης, υποστήριξε πως «οι διαδικασίες ασύλου προχωρούν, σε σχέση με το πού ήμασταν», λέγοντας πως «κάθε μέρα εξετάζονται 50 περιπτώσεις και από τις 6 Ιουνίου συνεργεία θα επισκέπτονται όλες τις δομές για το άσυλο».
Στις μεγάλες καθυστερήσεις στην φιλοξενία των ασυνόδευτων ανηλίκων στάθηκε ο κ. Μουζάλας, λέγοντας πως ως τα τέλη Ιουνίου θα έχουν διαμορφωθεί 800 θέσεις για να τους υποδεχτούν.
«Πρέπει να είμαστε λογικοί στο τι ταχύτητες μπορούμε να αναπτύξουμε», σχολίασε ο κ. Μουζάλας, δηλώνοντας ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές με τους ρυθμούς που προχωρούν τα ζητήματα στο προσφυγικό θέμα, προσθέτοντας πως μέχρι πέρσι η Ελλάδα δεν είχε καθόλου δομές και ξαφνικά μέσα σε δυόμιση μήνες έπρεπε να διαχειριστεί 55.000-60.000 πρόσφυγες, όταν έκλεισαν τα σύνορα.
Προαπαιτούμενο για αίσια έκβαση του προσφυγικού αποτελεί η επιτυχία της συμφωνίας ΕΕ-Τουρκίας, υποστήριξε ο κ. Μουζάλας. «Εμείς κάνουμε αυτά που υποσχεθήκαμε, το ίδιο μένει στην ΕΕ και την Τουρκία». Εκτίμησε πως η παρουσία του ΝΑΤΟ δεν μείωσε τις ροές, αλλά αυτό έγινε λόγω της συμφωνίας.
Τέλος, ο κ. Μουζάλας εκτίμησε πως «ο Δυτικός κόσμος πρέπει να αποκτήσει μια πολιτική απέναντι στη μετανάστευση», γιατί η μετανάστευση θα συνεχιστεί για χρόνια, εξαιτίας των πολέμων, της φτώχειας και της κλιματικής αλλαγής.
Ο Γιάννης Μουζάλας παραχώρησε συνέντευξη στην ΕΡΤ.
Υπενθυμίζεται ότι χθες ο υπουργός μίλησε ξανά για τη συμφωνία μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και Τουρκίας στο Προσφυγικό, δηλώνοντας: «Οποιαδήποτε ρήξη ανάμεσα σε Ε.Ε. και Τουρκία θα μας κάνει πολύ κακό». 

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΣΕ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟ ΓΕΕΘΑ: «ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ»! ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΛΕΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ!

farmakonisi-symbouloi-351x330Θέμα ελληνικής σημαίας στο Φαρμακονήσι τέθηκε στον Έλληνα πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του στην Κωνσταντινούπολη!
Σύμφωνα με το Militaire.gr  που επικαλείται πηγές, επιμένουν ότι το θέμα τέθηκε από τον ίδιο τον Ερντογάν,κάτι που ακούγεται αδιανόητο και για την ουσία του…αιτήματος,αλλά για το γεγονός ότι σε μια τόσο υψηλού επιπέδου επαφή οι Τούρκο θέτουν τέτοια ζητήματα.Ένα είναι βέβαιο ότι από την Κωνσταντινούπολη που βρισκόταν ο πρωθυπουργός τηλεφώνησε στον Α/ΓΕΕΘΑ Ναύαρχο Β.Αποστολάκη για να ζητήσει ενημέρωση για τη σημαία!
Περί τίνος πρόκειται; Στις 23 Μαίου  ιδιώτες με επικεφαλής έναν δημοτικό σύμβουλο της Λέρου,πήγαν στο Φαρμακονήσι και ύψωσαν σημαία μεγέθους 15 τετραγωνικών μέτρων.
Γι΄ αυτή τη σημαία έγινε κουβέντα στην Κωνσταντινούπολη! Γι΄ αυτή τηλεφώνησε ο πρωθυπουργός στον Α/ΓΕΕΘΑ και γι΄ αυτή -κρατηθείτε- έχει διαταχθεί “άτυπη εξέταση” από το ΓΕΣ για να διαπιστωθεί η όποια…εμπλοκή στρατιωτικού προσωπικού.
Η σημαία παραμένει βέβαια υψωμένη και όπως λένε στρατιωτικές πηγές “δεν τίθεται θέμα να φύγει η σημαία από το νησί”.
Δεν γνωρίζουμε τι απάντησε ο κ.Τσίπρας στον Ερντογάν ή σ΄ όποιον του έθεσε το ζήτημα.Νομίζουμε ότι δυο λέξεις-παρότρυνσης θ΄ αρκούσαν: “Επιτέλους σοβαρευτείτε”.

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Σοκ και δέος στον ευρωπαϊκό Τύπο από την επίσκεψη Β.Πούτιν στην Ελλάδα: «Τον υποδέχθηκαν σαν σούπερσταρ» «ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ» ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΜΟΝΑΧΟΙ [βιντεο]

Ανησυχία προκλήθηκε στους Γερμανούς καθώς «στην Ελλάδα και στο Άγιο Όρος ο Β.Πούτιν έτυχε υποδοχής σούπερσταρ» και οι μοναχοί του Αγίου Όρους, οι Φύλακες της Ορθοδοξίας τον θεωρούν «τον μοναδικό αληθινό ηγέτη στον κόσμο» γνωρίζοντας ότι εκφράζουν και την πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών   Έκτενώς αναφέρθηκε ο γερμανικό Τύπος στην υποδοχή που επιφύλαξαν οι αγιορείτες μοναχοί τον Ρώσο ηγέτη Β.Πούτιν αφού όπως αναφέρει σήμερα το γερμανικό Spiegel «πουθενά στην Ελλάδα δεν αγαπούν την Ρωσία και τον Πρόεδρο Β.Πούτιν όσο στην ορθόδοξη μοναστική κοινότητα του Ιερού Βουνού του Άθου» May 28, 2016. Russian President Vladimir Putin visits Mount Athos  Στο τέλος της επίσημης επίσκεψής του στην Ελλάδα ο Ρώσος ηγέτης απέτισε φόρο τιμής στο ιερό μέρος όπου και τον υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και θαυμασμό.   «Καθώς ο Β.Πούτιν, ολοκλήρωσε την συνάντησή του στην Ελλάδα και έφτασε στον Άθω το Σάββατο, οι μοναχοί τον υποδέχθηκαν σαν σούπερσταρ και ακόμα περισσότερο σαν υπερασπιστή της Πίστεως και ως πιστό σύμμαχο της Ελλάδας».   Οι ντόπιοι διαμένοντες ήταν πολύ ευυχισμένοι που καλωσόρισαν τον Ρώσο πρόεδρο ακόμα και εάν η άφιξή του αννακάτωσε για λίγο την ειδάλλως ήσυχη και ειρηνική ζωή τους.   Καθώς το Λιμενικό περιπολούσε στην θάλασσα, πράκτορες της ρωσικής Ασφάλειας του Προέδρου που φορούσαν μαύρα γυαλιά και κοστούμια προσεκτικά παρακολουθούσαν κάθε οδό της περιοχής.   «Ο Πούτιν είναι ο μοναδικός αληθινός ηγέτης στον κόσμο» έλεγαν οι μοναχοί και πρόσθεταν «με ποιον να συγκριθεί; Με τον Ομπάμα;Με την Μέρκελ; Απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση».     Το Spiegel αναφέρθηκε και στο γεγονός της παρουσίας ενός μόνο θρόνου στην εκκλησία όπου έλαβε χώρα η λειτουργία που παρακολούθησε ο Ρώσος πρόεδρος και δόθηκε μόνο σε αυτόν ως επίτιμος καλεσμένος που ήταν παρά το γεγονός και της παρουσίας τους Έλληνα ΠτΔ Π.Παυλόπουλου. May 28, 2016. Russian President Vladimir Putin visits Mount Athos  «Ο Έλληνας πρόεδρος έκατσε δίπλα στους θνητούς» αναφέρει το Spiegel «αν και ζητήθηκε να τοποθετηθεί και ένας δεύτερος θρόνονς δίπλα στον Β.Πούτιν αλλά μάταια: Στην αυτοδιοικούμενη περιοχή του Όρους Άθως οι μοναχοί αποφασίζουν και ξεκαθάρισαν ποιον θεωρούν τον αγαπημένο τους επισκέπτη»  
 Ο Ρώσος ηγέτης επισκέφθηκε τον Άθω για δευτερη φορά, αυτή την φορά ήταν για να τιμήσει την χιλιόχρονη ρωσική παρουσία το Ιερό Βουνό.   Το περιοδικό με έκδηλη ανησυχία αναφέρει «ο Ρώσος πρόεδρος είναι πολύ μπροστά σε όρους δημοφιλίας στα συναισθήματα των Ελλήνων πολιτών από όλους τους Ευρωπαίους ηγέτες»   Eνοχλημένη ήταν και η γαλλική Le Figaro καθώς αναφέρει ότι «ο Ρώσος πρόεδρος έκανε θρησκευτική διπλωματία για να σπάσει η ευρωπαϊκή ενότητα εναντίον της Μόσχας καθώς η Ελλάδα από την αρχή αντιτίθεται στις αντιρωσικές κυρώσεις λόγω των κοινών της ορθόδοξων αξιών με την Ρωσία»   Μετά από όλα αυτά δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στην Ελλάδα προωθείται με κάθε τρόπο και μέσον η αθεϊα ώστε να σπάσει ο δεσμός του ελληνικού λαού με τον ρωσικό. Η Ορθοδοξία ενοχλεί και τις ΗΠΑ και την ΕΕ.   Σημειώνεται ότι ο Ρώσος πρόεδρος είναι ο μόνος ηγέτης ο οποίος αποκαλεί το Άγιον Όρος «Περιβόλη της Παναγίας»