Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Βίντεο-σοκ: Το ISIS εκπαιδεύει παιδιά-φονιάδες πυροβολώντας ζωντανούς στόχους


στοιχοι

ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Φρίκη προκαλεί το βίντεο που έφερε στη δημοσιότητα το Sky News και δείχνει πως οι ισλαμιστές εκπαιδεύουν παιδιά δολοφόνους βάζοντάς τα να πυροβολούν ζωντανούς στόχους
Σε μια εγκαταλελειμμένη αποθήκη λαμβάνει χώρα η εκπαίδευση με ζωντανούς στόχους.
Όπως φαίνεται στο βίντεο φαίνονται άνθρωποι με δεμένα τα χέρια να τρέχουν να κρυφτούν από τους μελλοντικούς δολοφόνους τους.
Τα παιδιά τους βρίσκουν και τους σκοτώνουν «σαν ταινία του Χόλιγουντ που γίνεται πραγματικότητα»
Ο 12χρονος Μαχμούντ ένα από τα παιδιά που εκπαιδεύτηκαν για να γίνουν φονιάδες περιγράφει την διαδικασία. Εν αρχή προσλυτίζεται για έξι με επτά μήνες.
«Ήρθε ένας φίλος μου και μου έδειξε κάτι φωτογραφίες. Μου είπε “έλα μαζί μου, θα σου δώσουμε όπλα, αυτοκίνητο και γυναίκα. Έλα μαζί μας και θα έχεις παρθένες στον παράδεισο”».
«Μου έκαναν “πλύση εγκεφάλου” και με άρπαξαν. Μας έδειχναν πώς γίνεται μια επίθεση αυτοκτονίας, πώς να χτυπάμε, πώς να κινούμαστε χωρίς να γίνουμε αντιληπτοί» είπε ο Μαχμούντ.
Μόλις αρνήθηκε να συνεχίσει την εκπαίδευσή του οι ισλαμιστές τον μαστίγωσαν και τον χτύπησαν ενώ τον άφησαν χωρίς φαι και νερό
«Εγώ ευτυχώς άντεξα τα βασανιστήρια και μετά έφυγα» εξομολογήθηκε το 12χρονο αγόρι.
To 34 λεπτών βίντεο είχε δημοσιοποιηθεί από τον Δεκέμβριο από την Daily Mail
Η «εκπαίδευση» των αγοριών αυτών θυμίζει δυστοπικές ταινίες του παρελθόντος όπως το «Running Man» όπου άνθρωποι σκοτώνονται προς διασκέδαση του τηλεοπτικού κοινού, αλλά και τις πρακτικές της ιταλικής Μαφίας που στρατολογεί εφήβους για να διαπράττει δολοφονίες διότι ποινικά αντιμετωπίζονται πολύ πιο μαλακά και μετέπειτα εξασφαλίζουν σκληρούς δολοφόνους για πολλές δεκαετίες.


Video Player
1069.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου