Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

«Αν δεν αγαπούσα την πατρίδα μου δεν θα ήμουν μόνος μου πάνω σε έναν ξερό βράχο» ;Ο Σημαιοφόρος του Θεού & της Πατρίδος … Μια ανάσα από τα Ίμια! (video)


monaxosΟ Αγιοταφίτης Μοναχός Πατέρας Βαρνάβας που ήρθε απο τα Ιερά προσκυνήματα του Πανάγιου Τάφου  πριν απο Δώδεκα Χρόνια και  που είναι σήμερα ο καθημερινός αυτόπτης μάρτυρας  της Πολεμικής Ναυτικής και Αεροπορικής κίνησης   που ζουν και βιώνουν καθημερινά οι Ακρίτες των νησιών μας !
Στο ανατολικότερο άκρο της Καλύμνου, μόλις 3 μίλια από τα Ίμια, βρίσκεται το μοναστήρι της Αγίας Τριάδας και εκεί ο «Σημαιοφόρος» του νησιού, ο Αγιοταφίτης Πατέρας  Βαρνάβας.
Ο Μοναχός  μίλησε από καρδιάς  στον τηλεοπτικό σταθμό  Alpha για το τι βιώνει τα 12 χρόνια που ζει στο νησί αλλά και τι παρατηρεί καθημερινά στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ των νησιού και των Βραχονησίδων των Ιμίων.
«Το Λιμενικό είναι καθημερινά εκεί έξω και πάντα σε ετοιμότητα», αναφέρει ο Αγιοταφίτης Μοναχός  κατασυγκινημένος,  Τα Αεροπλάνα F-16 τα λένε λέει χαμογελώντας ,οργώνουν τον Ουρανό και με πόνο ψυχής Ανθρώπινος και Αφοπλιστικός ,Καταθέτει πριν ο ρεπόρτερ τον ρωτήσει  …Μα  «Αν δεν αγαπούσα την πατρίδα μου δεν θα ήμουν μόνος μου  πάνω σε έναν ξερό βράχο» ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου