Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

ΕΠΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ από την Επιτροπή Άμυνας της Βουλής με τον Ηλία Κασιδιάρη! “Μην μου κουνάς χεράκια και τρελαθώ, ρόμπα, καραγκιόζηδες Συριζαίοι!”

liakos

Θυμηθείτε το περιστατικό από την Επιτροπή Άμυνας της Βουλής…
Στο επίμαχο βίντεο ακούγεται ο Ηλίας Κασιαδιάρης να μιλά σε υψηλούς τόνους, λέγοντας: «Ο Καμμένος δεν απάντησε σε τίποτα για την προδοσία που κάνετε, που βάζετε το NATΟ, στα χωρικά ύδατα της Ελλάδος. Να αποχωρήσετε από τη χώρα μια και καλή και να λήξει αυτό το πανηγύρι επιτελούς γιατί αυτό που κάνετε είναι προδοσία και ξεπούλημα».
«Ρε κατέβασε το χέρι σου και μην μου κάνεις εμένα τέτοια και τρελαθώ. Μου κουνάει και το χέρι ο καραγκιόζης. Έλα τώρα και τρελαθώ και μου κουνάει και το χέρι ο καραγκιόζης. Ρε κατέβασε το χεράκι κάτω μην τρελαθώ. Μην μου κουνάς χεράκια εμένα ρόμπα, καραγκιόζηδες Συριζαίοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου