Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Χαμός στο Facebook με σχόλιο για τον Ιησού Χριστό – Πραγματικά… απίστευτο!


Χαμός γίνεται στο ελληνικό διαδίκτυο και στα social media με ένα σχόλιο που αναρτήθηκε σε χριστιανική σελίδα στο Facebook που έχει τίτλο «Ο καλύτερός μου φίλος ο Ιησούς Χριστός».
Η νεαρή που έκανε την ανάρτηση, πολύ σοβαρά και καθόλου τρολιά, γράφει:

«Μου είπε σήμερα μια φίλη μου κάτι και σοκαρίστηκα, μου είπε λοιπόν ότι το αεροπλάνο το μπόηνγκ αν θυμάστε που είχε εξαφανιστεί πριν 2 ή 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά το εξαφάνισε ο θεός γιατί μέσα ήταν… ο αντίχριστος δεν ξέρω έχω μείνει είναι αλήθεια;;».
Δεν ξέρουμε εσάς ποια είναι η γνώμη σας, αλλά εμείς λέμε ότι εάν νέοι άνθρωποι στον 21ο αιώνα πιστεύουν σε τέτοιες τρέλες, να το χαίρεστε το εκπαιδευτικό σας σύστημα όλοι οι κύριοι υπουργοί που περάσατε από το Υπουργείο Παιδείας, να το χαίρεστε το επίπεδο των πιστών σας όλοι οι παπάδες, να τη χαιρόμαστε όλοι μαζί την Ελλάδα των μνημονίων μας (γιατί τίποτα δεν είναι τυχαίο).
Και ύστερα εμείς το παίζουμε οι «πολιτισμένοι» και λέμε ότι οι τζιχαντιστές είναι οι «απολίτιστοι»…http:/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου