Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ!ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!




Αδελφοί μου Χριστιανοί, είμαι ο μοναχός Παϊσιος από το Ιερό Κελλί Αγίων Αρχαγγέλων Σαββαίων , έξω από τις Καρυές στο Άγιον Όρος και έχει ζητήσει την βοήθειά μου μια οικογένεια που την έχει εγκαταλήψει ο πατέρας και η μητέρα 60 ετών με σακχαρώδη διαβήτη και θρόμβωση προσπαθεί χωρίς κανένα έσοδο να ζήσει το παιδί της , 31 ετών που είναι ανάπηρο στο ένα πόδι και χέρι και με παιδική πνευμονία που χρειάζεται οξυγόνο.


Οι ανάγκες είναι το μήνα: 100 ευρώ ενοίκιο, 100 ευρώ οξυγόνο και 100 ευρώ φάρμακα. Η ύδρευση 5 μηνών 190 ευρώ και το ΕΝΦΙΑ 120 ευρώ.
Είναι και το ρεύμα που το είχε αναλάβει δωρητής και δεν το τακτοποίησε και μαζεύτηκαν για 3.5 χρόνια 4.200 ευρώ, αλλά επειδή το παιδί παίρνει οξυγόνο δεν το κόβουν.
Η χριστιανική μου συνείδηση δεν μου επιτρέπει να την εγκαταλείψω, αλλά όμως δεν μπορώ να ανταποκριθώ, για αυτό σας παρακαλώ για μια μικρή βοήθεια:
στην ΕΘΝΙΚΗ 85860369371 ή
στην ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5610072835507
και λίγα τρόφιμα όπως: λάδι, τραχανά, εβαπορέ, ζάχαρη, φρυγανιές κλπ
Ευχαριστούμε πολύ, ο Θεός μας, να σας το ανταποδώσει πολλαπλάσια

Μοναχός Παϊσιος τηλ: 6981844036
τηλ. Οικογένειας: 2421307451



http://www.pentapostagma.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου