Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ > Η προκλητική πτήση των τούρκων προς την Σάμο! - ΡΕΠΟΡΤΑΖ ''ΣΑΜΙΑΚΗ ΓΝΩΜΗ''



ΡΕΠΟΡΤΑΖ ''ΣΑΜΙΑΚΗ ΓΝΩΜΗ''
Όλοι γνωρίζουμε το χθεσινό περιστατικό με την προκλητική ενέργεια των τούρκων, όπου στις 14:35 το μεσημέρι, με ένα στρατιωτικό ελικόπτερο τύπου Cougar πραγματοποίησε υπέρπτηση πάνω από το βορειοανατολικό άκρο της Σάμου! 
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ το ελικόπτερο εισήλθε παρανόμως στο FIR Αθηνών και αποχώρησε μετά από 2 λεπτά, παραγματοποιώντας συνολικά πτήση 4 λεπτών! 
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που πραγματοποιεί η εφημερίδα μας το τελευταίο 24ωρο, το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι πως οι γείτονες φαίνεται αυτές οι κινήσεις είναι τεστ αντοχής θέλοντας να δοκιμάσουν τα δικά μας αντανακλαστικά, πάντα μέσα από τα πολεμοχαρή σχέδια που κάνουν κατά καιρούς! 
 
Το σίγουρο είναι πάντως πως η Ελληνική πλευρά παρακολουθούσε από την αρχή μέχρι το τέλος της, αυτή τη ενέργεια χωρίς να αντιδράσει καθόλου, δημιουργώντας σε πολλούς ερωτηματικά και σε άλλους την σύμφωνη γνώμη τους σε αυτή την αντίδραση. 

Σύμφωνα με τις δικές μας πληροφορίες οι τούρκοι ξεκίνησαν με το ελικόπτερο ''Κούγκαρ'' από μια βάση καταδρομών απέναντι από τη Ρόδο, στελεχωμένο από άνδρες ειδικών δυνάμεων και κάνοντας μια πτήση πάνω από τα τουρκικά παράλια έφτασε κοντά στο νησί της Σάμου. 
 
Σε αυτό το σημείο οι τούρκοι ξεκίνησαν το τέστ δοκιμής και κάνοντας μια στροφή ανατολικά πέρασαν πίσω από το τουρκικό Όρος ''Καμήλα'' όπου βρίσκονται στρατιωτικές εγκαταστάσεις με ραντάρ των τούρκων και στη συνέχεια με κάθετη στροφή 180 μοιρών, πέρασαν πάνω από το "Γαλλικό Χωριό" (βρίσκεται στη τουρκία) και εισήλθαν στο FIR Αθηνών. 
 
Ο τελικός στους προορισμός ήταν μια περιοχή (παραλία) της Σάμου που ονομάζεται Μουρτιά και (σύμφωνα και με αναφορές ντόπιων) στάθηκαν σε ύψος 1000 μέτρων,αιωρούμενοι για 4 ολόκληρα λεπτά!!! 
 
Αμέσως μετά επέστρεψαν από το ίδιο σημείο που εισήλθαν, πίσω στη βάση τους! 
 
Όπως φαίνεται οι ''ασκήσεις'' είναι ασκήσεις και δοκιμές πλήρους ετοιμότητας για παν ενδεχόμενο και πιθανόν ήθελαν να το δοκιμάσουν αυτό και σε πραγματικές συνθήκες με το φως της ημέρας, αφού συνήθως τέτοιες πτήσεις γίνονται νυχτερινές ώρες. 
 
Άρθρο: Γαρυφάλλου Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου