Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΓΡΙΟ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ Τον σακάτεψαν επειδή είχε ξυρισμένο κεφάλι!

Ενα τατουάζ και το παρουσιαστικό του τον κατέστησαν «χρυσαυγίτη» στα μάτια τεσσάρων νεαρών οι οποίοι και τον ξυλοκόπησαν στο κέντρο του Ηρακλείου Κρήτης, παρά το γεγονός ότι ο ίδιος αρνείται κάθε σχέση με το συγκεκριμένο κόμμα. Ο 27χρονος δέχτηκε επίθεση από άτομα που τον αποκαλούσαν φασίστα, ενώ εκείνος προσπαθούσε να αμυνθεί από τα χτυπήματα που δεχόταν.
 
Το άγριο περιστατικό σημειώθηκε χθες το πρωί σε κεντρικό δρόμο της πόλης. Όπως κατήγγειλε μιλώντας στην τοπική εφημερίδα «Πατρίς», «δεν έχει καμία σχέση με τα όσα του καταλόγισαν τα άτομα που τον γρονθοκόπησαν».
 
«Διέσχιζα το πάρκο Γεωργιάδη και είδα με την άκρη του ματιού μου τους τέσσερις νεαρούς. Δεν έδωσα καμία σημασία, δεν κοίταξα να δω ποιοι είναι. Κι ενώ περπατούσα στην οδό Γερωνυμάκη για να πάω στο σπίτι ενός φίλου, ξαφνικά μου επιτέθηκαν, ενώ βρισκόμουν έξω από ένα φαρμακείο. Ενας με έπιασε από το λαιμό και μου έκανε κεφαλοκλείδωμα, ο άλλος μου έπιασε τα χέρια. Οι δύο άλλοι με χτυπούσαν με το κράνος ο ένας στο πρόσωπο και με τα χέρια και τα πόδια ο άλλος σε όλο μου το σώμα. Οι δύο φορούσαν κράνη, ο τρίτος κουκούλα και ο τέταρτος ήταν ακάλυπτος. Δεν μπορούσα να αντιδράσω», λεει ο 27χρονος.
 
«Τους ρώτησα εγώ γιατί με χτυπάνε και μου απάντησαν, "επειδή είσαι φασίστας". Με ρώτησαν εάν είμαι Χ.Α και τους είπα να μη με ανακατεύουν με αυτά. Τους ρώτησα εάν με ξέρουν και μου είπαν ότι τώρα θα με μάθουν και θα με θυμούνται».
 
Ο 27χρονος μετά από ώρα κατάφερε να τους ξεφύγει και βρήκε καταφύγιο σε ένα φαρμακείο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου